Norco kesäkuosissa. Keulapäivitys Reconista Rhythmiin nosti ajomukavuuden uudelle tasolle. Samoin vaihto lukkopolkimista flätteihin teki maastoajosta sujuvampaa ja hauskempaa.
Norco kesäkuosissa. Keulapäivitys Reconista Rhythmiin nosti ajomukavuuden uudelle tasolle. Samoin vaihto lukkopolkimista flätteihin teki maastoajosta sujuvampaa ja hauskempaa.
Työmatkakulkinen halpis xls. Alla litkutetut sorakunkut. Takana 35 mm ja edessä 38 mm. Tolle crossmaxin maasturikiekolle oli kyllä tiukka nakki laittaa toi kumi.
Lähetetty minun ONEPLUS A5000 laitteesta Tapatalkilla
*Headwind, crosswind but never a bloody tailwind*
Vitus auringossa.
S-Works Tarmac disc SL6 56cm
Kiekot on väliaikaiset ja jää kakkoskiekoiksi. Kaulaputken lopullinen pituus on päättämättä.
Mahtava Spessu! Tuohon vielä 5.6 Envet nii ei paremmasta väliä.
Rule #6 // Free your mind and your legs will follow.
Piti ostaa joku halpa sinkula työmatkapyöräksi, mutta sitten vastaan tuli edukkaasti vähän käytetty Marin Gestalt 2, joten tällä mennään nyt. Lokarien aisat pitäisi vielä lyhentää. Onpa mukava ajella taas töihin ilman reppua, vaikka onhan noi laukut ihan hirveen näköisiä, mutta nyt mennään käytettävyys edellä.
Lähetetty minun PRA-LX1 laitteesta Tapatalkilla
Komia Spessu ja saa siihen jälkeenpäinkin Envet jos tulee katumapäälle.
Minkä kokoiset renkaat Spessussa on kuvissa? Ollaanko lähellä maksimikokoa?
^ Spessussa on 28mm Schwalbe Pro One tubelessina (paineet n. 4,5/4,9bar) ja mahtuu hienosti, mutta en kyllä mielellään isompaa laittaisi. Näkisin rajoittavaksi tekijäksi renkaan korkeuden, leveyden puolesta menis muhkumpikin. Vanteet on 20mm sisä / 24mm ulko eli ei nyt varsinaisesti optimit noin leveälle renkaalle aerodynaamikan kannalta.
edit. Piti oikein käydä mittaamassa ja etuhaarukkaan jää 5mm rako joka puolelle (ylös ehkä ihan vähän alle 5mm) ja takana on n. 4mm kaikilla reunoilla.
jhalmar muokkasi tätä : 29.05.2018 at 19.26
Evolink150 custom..![]()
Paljon pyöriä, liian vähän aikaa..
^Uuh nättiä on![]()
Hybriidi sai uudet renkulat ja alkaa olla sitä mitä pitääkin
![]()
10k-kerhon jäsen
Tässäpä tämä meikän uusin kampe!
Täältä löytyy speksit ja lisää kuvia: https://www.vitalmtb.com/community/M...cat=Bike+Check
Kuvien oton jälkeen Next SL kammet vaihtui Next R mallisiin ja tanko tulee vaihtumaan vielä, nykyinen 20mm nousulla oleva Next R vaihtuu 35mm nousulla olevaan Next R:n. Sit pitäs enää vaan saada säätöihin...
Kaljakori Vasikalle
AAC Member
\,,/ Can't Hurt Jelly \,,/
Ittekkö tekkee, ni saa mitä tullee...
Onpa nätti moonraker, suorastaan ilmavan näköinen
Canan Caad Optimo 105 tuli taloon ja nyt vaan myyntiin Giant Tcx cyclo (pistä infoa, jos kiinnostusta)
Lähetetty minun SM-G950F laitteesta Tapatalkilla
Vanhasta harjoituskipurista kasvoi hieno fiilistelypyörä.
![]()
Vähempi niistä on. Pinkbikessä on yksi. Ei ole muita kuin tuo, ja hyvähän se on ollut. Työkalu on laadukas. Ketjunkatkaisin osaan saa teippailtua ketjun pikalukonkin mukaan. Näppärä ykstyiskohta on työkalussa mukana tuleva rautalangan pätkä millä saa ketjun päät pysymään paikallaan ketjun kanssa nysvätessä. Se tosin multa hukkunut, kun se on vähän köpösesti työkalussa kiinni. Tuon työkalukotelo siis kääntyy tuosta "pysty" asentoonkin, mutta mulla ei ole rungossa tilaa, onneksi mahtui olemaan noin. Työkalukotelo on kyllä hyvin tiivistetty mitään kosteutta sinne ei ole mennyt. Ja pulloteline on...pulloteline, ei mitään ihmeellistä siinä. Eipä tuo tuosta mihinkään kyydistä pysty putoamaan kun on pulteilla kiinni. Työkalukotelo on jotenkin niittaamalla tuossa pullotelineessä kiinni.
Entinen Wanhan liiton asiamies, nykyinen takinkääntäjä
Voi lehtokyrpien takatalvi. Tieto lisää tuskaa. Olen aina miettinyt mikä helkutin virka sillä rautalangalla on ja se on omasta Topeakin työkalusta tietysti hukkunut jonnekin sammaleeseen. Elämä tulee olemaan yhtä hanuria jos/kun joskus yrittää ketjua elvyttää ilman sitä![]()
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Paljon pyöriä, liian vähän aikaa..
^isosta paperiklemmarista saa myös hyvän.
^ & ^^ Totta på totta! Fak, sanoi Reino kun yritti ruotsiksi kiittää.
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Itellä on parempi työkalu ketjun paikoillaan pitämiseen. Se aktivoidaan huutamalla voimakkaasti "tuu pitää tätä".
Lähetetty minun CLT-L29 laitteesta Tapatalkilla
Ja kovinkaan kauaa ei tuo Marin kerennyt omissa käsissä vanhentua, kun joutui jo vaihtokaupan uhriksi. Tilalle tuli Ridley X-Trail Carbon 2*11 105 ja shimanon hydrojarruilla. Nyt on kaikki 5 pyörää kuitua, tai no täpärin takakolmio on vielä alumiinia.
Lähetetty minun PRA-LX1 laitteesta Tapatalkilla
Kirjanmerkit