Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
Nyt en ymmärrä mikä viestissäni oli negatiivista.
Tämä pääsi lipsahtamaan lukematta ja osui silmiin vasta juuri äsken. No, jos kirjoittaa:

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
Tuohan on kai helppo jos tietää mihin tuo on kirjoitettu. Itse kuvastahan ei saa vihjettä sijainnista.
niin onhan se vähän h-tin negatiivinen näkemys siitä miten olemattomat mahdollisuudet rastin löytämiseen kenelläkään sellaisella joka ei ole tuosta ajanut nimenomaan sen jälkeen kun tuo teksti on asfalttiin ilmestynyt. Vai oletko sitä mieltä että ymmärsin selvää suomea kovin huonosti tai että tein jotenkin ahtaan ja väkivaltaisen luennan kirjoittamallesi?

Jos asianlaita olisi todella ollut edes sinnepäin, mutta jos minä - jota kukaan ei voi rehellisesti kehua eturivin mieheksi rastikuvien lukijana - pystyin päättelemään paikasta paljonkin ja vielä puoliksi arvaamaan ja puoliksi tietämään paikan sijainnin kymmenen metrin tarkkuudella, niin kyllä sinä olet tuossa ollut aivan s-nan negatiivinen

PS Niin paljon kuin ihailenkin Pylörisin rastikuvia ja niin paljon kuin jaksakin hämmästellä sitä erilaisten pyörien määrää joilla hän rasteja käy hakemassa, niin paljon minua kiusaa ja ärsyttää ettei hän vaivaudu liittämään linkkiä rastikarttaan. Haetun rastin tarkka sijainti on kuitenkin varsin oleellinen ja mielenkiintoinen tieto muillekin - ja vaikka joku ystävällinen sielu olisikin käynyt jälkeenpäin merkitsemässä rastin karttaan, linkkiä voi joutua hakemaan edellisiä viestejä koluamalla ikävän kaukaa.