Jos takavaihtaja on perinteinen lyhythäkkinen Apex, se ei todennäköisesti riitä 11-36 -pakalle ja 36/46 tai 34/36 -eturattaille. Jos muokkaisi yhden eturattaan voimansiirroksi, käsittääkseni lyhythäkkisen kiristysvara riittäisi. Mutta sillä keinoin haluttu välitysten lyhyen pään keventäminen on hankalaa, jos haluaa ylläpitää kohtalaisen pitkät isoimmat välitykset.

SRAM:n osasarjat on siitä ystävällisiä, että mielestäni kaikki maasto- ja maantietakavaihtajat käyvät ristiin minkä tahansa SRAM:n vaihdekahvan tai -vivun käskytettäväksi kunhan pykälämäärä täsmää. Takavaihtajat ei ole ilmaisia jos tähtää 10-vaihteisessa vaikka X9:ään ja 11-vaihteisessa Rivaliin tai GX:ään, mutta ne mahdollistaisivat maastopakkojen käytön täysimääräisesti.