Kannattaa toki käydä istuinluumittauksessa jotta saat oikean levyisen satulan.
https://www.trekbikes.com/fi/fi_FI/p...olorCode=black
Istuinluuthan voi mitata pahvin avulla aika tarkkaan. Pääsee suunnalle sopivan jakkaran leveydestä. Siltikin haitaria joutuu totuttamaan että löytyy mukava ja puuduttamaton istuin. Ovat yleensä aika kovia, ainakin maantiellä.
Ite laitoin charge spoon. Halpa penkki ja istuu ainaki omaan ahteriin hyvin. Silverbackin suorassa istuimessa aina perse vaelsi.
Silverback ei ole toimittanut tarvittavaa määrää vapaarattaita Verkkokauppaan ja uusia on odoteltu jo jonkin aikaa, joten eikähän niitä sulle sieltä saada. Silverback ei ole kaikkein tehokkan näiden asioiden hoidossa, ja kyseisessä fillarimallissa on käytetty ainakin kahta eri vapaaratas mallia tuotantoerien kohdalla.
Mulla oli vajaan vuoden ajan vakiopenkki ajossa. Joku suositteli joskus Bilteman jotain penkkiä, ei maksanut paljon ja oli mulle aivan liian pehmeä. Sitten entuudestaan löytyy Brooksin B17, mutta se oli liian liukas jolloin takapuoli valui aina väärään kohtaan. Kummankin kokeilun jälkeen palasin aina vakiosatulaan, vaikka senkin kanssa tuntia pidemmillä lenkeillä tuli takapuoli kipeäksi.
Sitten tuli hankittua tämä: https://www.xxl.fi/selle-italia-sadd...132650_1_style . On sopinut oikein hyvin omalle ahterille. Tai kyllä tuon kanssakin takapuoli kipeytyy, mutta nyt menee pari tuntia helposti ja jaloittelulla tai muuten tangolta ajelemalla saa lisäaikaa. Nelisen tuntia tais joku lenkki viime syksynä olla, mutta siitä muistelen että sen päivän kiintiö tuli täyteen. Seuraavana päivänä pystyi kuitenkin taas ajelemaan jotain pientä reissua.
1-2h lenkeillä en aina edes käytä pehmustettuja pöksyjä. Tuo on vähän kuin vakiosatula, mutta kovempi ja parempi. Ylitti omat odotukseni, kun silloin hintaakaan ei ollut kuin 39 e.
Cycloon ostin sittemmin vastaavan maantieajoon tarkoitetun istuimen. CRC:n alesta 25 e ja samat kokemukset toistui. Huvittavasti sekä Silverbackissa että Cannondalessa on Velon valmistamat lähes samanlaiset OEM-istuimet, ja molemmissa takapuoli puutui suunnilleen samassa ajassa.
Bikeshopista wrb:n jakkara( rocket comp 142mm) on hyvä mun annelille ja hintaa vain 35€.
Lähetetty minun PRA-LX1 laitteesta Tapatalkilla
Moi!!!11v pojalle 150cm pitkä! Olen etsinyt 26tuumasta fatbikeä!!silverback stride fatty M/430!! Kenelläkään kokemuksia yms.kyseisestä mallista?? En ole ite niin tietoinen pyöristä!!max hinta pitäs olla 600e. Tuo pyörä menis siihen!!kiitti jo vastauksista etukäteen![]()
Verkkokaupan Silverbackeissa on useimmiten 4.7" renkaat, mutta Verkkokauppa ei itse myy varaosina 4.7" renkaita. Käykö noille samoille vanteille esim. rengaskoot 4.0"-4.8", vai pitääkö sen olla justiinsa 4.7"? Ei noista kuvauksista näytä löytyvän mitään sellaista tietoa, millä sen pystyisi päättelemään, vai olenko mä vaan tyhmä?
Hei
Silverback scoop fatty 2016 pyörästä hajosi vapaarattaan runko. Mistä ja mikä uusi runko siihen käy? Merkkiä vanhassa ei ole enkä ole saanut silverbackiltä vastausta kysymykseen.
^Kysäsitkö sen lomakkeen kautta niitten sivuilla? Ettei mene roskaposti suodattimeen.
Vastaukseen meni ainaki itellä useampi päivä
Viikko sitten laitoin kyselyä sen lomakkeen kautta ja ei vastausta roskapostiin tai muuallekaan
Olipas mukavan helppo homma tuo litkutus vakio renkaalle, kun tuossa harjoittelin tulevaa kesäkumia varten. Hirvisäkkiä käytin ja tollasella pumpulla mihin pystyy säiliöön pumppaamaan ni nous nätisti paikalleen.
Vanteissahan oli hyvät teipit jo valmiina. Ite heitin vanhat kumet ja litkut vaan paikalleen toisesta pyörästä niin tiivisty
Ei varmaan ollu ku desi ainetta per rengas. Tosin lisäsin toisen desin ku aineet saapui postissa
-helpoin tubeless ikinä-
Häätyy ostaa tota sunringlen teippiä jos häätyy joskus vielä laittaa uudestaan. On just eikä melekee oikean kokosta
Joo oli hyvät teipit kyllä.Ajattelin nyt laittaa pussia kun kerran oli ja tuolla oli peloteltu ettei siitä tuu mitään niin pelasin varman päälle. Maanantaina pitäs tulla viimeistään Jumbo Jim 4" taaksekin ja blutoon siniset tarrat. Voi kokeilla sit tuota ilman pussia.
Itellä meni kanssa joku desi just.
Moduksen napoja ne taitaa olla. Konelaakereilla oleva napa, jossa vapaaratas on pultilla kiinni? Huollossa laitettiin joskus joku Spessun Joytech 142x12 tms. vapaaratas tilalle. Jossain tässä ketjussa pitäisi olla tarkemmin... muistaakseni tuollainen http://www.mcconveycycles.com/8219/p...ehub-body.aspx
Hei, kiitos! Huippuhomma! Eikun tilaamaan.
Ei mun fattyssä ainakaan tollainen vapari ollu. Moduksen konelaakerinapaha on kyseessä?
Lähetetty minun PRA-LX1 laitteesta Tapatalkilla
Ja tämä siis se Spessun runko mistä laitoit aiemmin linkin?
Tuo kuvan vapaarattaan runko on siis irrotettu Scoopista. Minusta tuo on sama kuin Spessun Joytech (s142100001). Ja sellainen on mun vanhaan Scooppiin vaihdettu Specialbikessa, muistan laskusta kun vitutti maksaa takuunalaisesta pyörästä tuon korjaus.. Taisipa tuokin loppujaan hajota. Ainakin kaksi nuita tuli vaihdettua. Se laakerin "pohja" halkeaa ja laakeri alkaa elämään, renkaassa tuntuu tällöin välys sivusuuntaan heilutettaessa. Ne päätyholkit kannattaa pitää kireällä.
Joo, mullaki lohkes se rinkula siitä, metallisuikaleita oli irrallaan ku aukasin. Itse en saanu edes sitä osaa irti, piti ammattimiehelle viedä että aukes. Mutta pitää tilata toi spessun osa ja kokeilla onnea.. Kiitoksia paljon avusta.
Oulun specialbikessä voi olla noita hyllyssä... kannattaa varmaan kysyä jos haluaa nopeammin. Ovat Silverbackin takuuhuolto myöskin, niin tietävät mikä osa siihen passaa.
Rovaniemellä verkkokauppa.com:in takuu huoltaja on ainaki ollu https://www.facebook.com/mjbikeservice/
Sillä ei kyl varmaan mitään osia ole hyllyssä mutta tietoa saattaa olla
Kirjanmerkit