^ juu ja mä en myöskään välttämättä uskaltaisi lähteä tilaamaan Secan-proton tyylistä chainstayratkaisua customiin. Hienoa siis, että kokeilevat ja toivottavasti homma onnistuu ja siitä tulee hyvä. All Cityn Gorilla Monsoon taitaa mennä myös samaan kategoriaan ja All Cityn rungoissa on se ed-coating eli niiden pitäisi olla vähemmän herkästi ruostuviakin, millä on ainakin Hesalan nykymenolla merkitystä, jos monsterkrossaritarve liittyy siihen, että pystyisi talvisin käyttämään 27,5 Ice Spikereita droppitankopyörässä.
Sinällään reilu kumppikiloisen pyörän kanssa ei ole painon suhteen mitään väliä, onko runko parisataa grammaa painavampi vai kevyempi. Sillä on väliä, mitä se parisataa grammaa tekee sen rungon ajo-ominaisuuksille. Jos teräsrungosta pitää tehdä alumiinirungon jäykkyinen, olisi alurunko ehkäpä järkevämpi, puolisen kiloa kevyempi ja varmaan kustannustehokkaampikin vaihtoehto. Lisäksi sen kanssa ei tarttisi pelätä ruostumista. Jos sellainen vaihtoehto siis olisi olemassa.
“Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”
Kirjanmerkit