Kestää se...
Sillalla...
Aurajoessa kestää...
![]()
Kestää se...
Sillalla...
Aurajoessa kestää...
![]()
*** teamvelocycling.fi /nonamesport.com / fat-bike.fi ***
^Shamus, missä on noin nätti silta?
Vierunkoskella...
https://asiointi.maanmittauslaitos.f...22%3A100%7D%5D
Se on ajettava siinä säässä mikä sattuu olemaan.
![]()
Vuosaaren edustalla.
Lähetetty minun FRD-L19 laitteesta Tapatalkilla
Olipahan raikas työmatka. Mut kyllä tossa paisteessa kelpaa puksuilla, vaikka kylmä viima viilentääkin
Get Fat
![]()
Melkein parasta housut jalassa, kävin muhkurengastestillä n. 20 km. Järvellä joutui tunkkaan tuollakin renkaalla, pinta kova, alla lumi ihan "mannaryynia".
Edes kerran ajetuissa kelkanjäljessä menee, mutta umpihankeen ei toivoakaan![]()
....Läskipyöräilijä vai läski pyöräilijä....
Toroslampi (Iso-Syöte) tänään iltapäivällä. Yllättäen tuli neljä koiravaljakkoakin reitillä vastaan.
Lähetetty minun TRT-LX1 laitteesta Tapatalkilla
Semmosta fiilistelyä. Hieman kiehahtaa ku kävelybaanaa menee vieressä mutta kävellään hiihtoladulla niinku tuo pari tuolla edessä. En jaksanu valittaa ku nuita on joka vuosi![]()
Laihemman kaverin kanssa pikku sunnuntaifiilistely
Get Fat
Satakaks kertaa parempi ja nopeempi ja komeempiVois sanoa, että paras pyöräostos ikinä. Huomattavasti ketterämpi tuo dude ja jotenkin istuu paremmin hanurin alle kaikkinensa. White s-koossa tuntui ehkä vähän isolle ja kömpelölle.
Hiilikuiturunko vähän jänskätti, mutta kestää samalaista ellei kovempaakin ajoa mun käytössä. Ei voi kun suositella
Get Fat
Eipä ollenkaan hassumpi keli tänään Syötteellä, fiilisteltyä tuli koko rahan edestä.
Lähetetty minun TRT-LX1 laitteesta Tapatalkilla
Sori, en osannut laittaa kuvaa. Linkkinä tuli, joten poistin. Ja palaan opiskelemaan
Päivitin kalustoa Farley 9.6:een. Onhan se huikea läsä ajella. Erityisesti keveys ja jäykkyys erottuvat edukseen. Ohessa fiilistelyä Syötteen upeissa maisemissa:
![]()
^Laitetaanpa videon pätkää Syötteeltä vielä. On se mahtava paikka ajella...
Ohessa vielä vanha uskollinen F5 tykki. Oli se mahtava pyörä erityisesti Jumbo Jim kumeilla!
![]()
Komeita kuvia !!! Ja hieno video !!!
Rukalla kans näkymät hyvät.
Lähetetty minun HUAWEI TIT-L01 laitteesta Tapatalkilla
Kelit ollu kyllä vähintäänkin kohdillaan tälle talavia Raahessa.
Sent from my ONEPLUS A5010 using Tapatalk
Raahe Cycling Club - www.facebook.com/raahecc - www.raahecc.fi
^tosta ekasta kuvasta olis laajempi otos kelvannut, noi on aina hienoja luonnon tekeleitä!
Sopinee tämä retki Ahvenanmaalle läskifiilistelyihinkin. Linkit blogiraportteihin löyytyy videon kuvauksesta:
Vuosaaren edustalla pari viikkoa sitten. Paras afterwork lenkki vähään aikaan.
Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla
Nyt oli harvinaisen luminen keli ajaa, mutta hauskaa oli silti.
Lähetetty minun STF-L09 laitteesta Tapatalkilla
Lumituiskusta huolimatta oli taas vallan mukava lenkki
Get Fat
Kirjanmerkit