08680
Jee! Talvi tuli tänne Etelä-Someenkin.
Ei kannata ottaa lenkille turhia paineita.
![]()
^tollasella ruttukumilla on penteleen raskas ajaa siirtymää.
Kuhiksella parhaimillaan tällaista...
picture hosting
Mun viikon vanhat suksen jäljet näkyi vielä, ei vissiin kukaan kulkenut Pukkipalon lenkkiä mun ja niiden 5. jälkeen jotka silloin näin. Yllättävää. Sai vähän tunkatakin, kiva. Savojärven lenkin pitkokset nyt tosi pahat ajaa. Kävelijät (kin) on putoillut lankulta ja se on sitten sellainen pyöreä...
PS
Minä näen märkiä unia ruttukumeista kun alle 0.45 ei ole menemistä... vaikka en tiedä paljonko tuollaisesta on oikeasti apua?
Samat paineet, alemassa kuvassa kuski päällä.
Jäällä oli nastaa kurvailla
Get Fat
![]()
^ Onko tuo lähtökiihdytys- vai jarrutusjälki?![]()
08680
*** teamvelocycling.fi /nonamesport.com / fat-bike.fi ***
Suuri Mörköpyöräily, Talvi Mörkö 2018.
Ahdistus on käsin koskettava, kiitos järjestäjälle ja kanssa kärsijille.
Lähetetty minun F5321 laitteesta Tapatalkilla
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Kyllä kelpas taas ajella raikkaassa pakkassäässä
Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
Edellisten jatkoksi lisää kurjuutta.
![]()
Tuollaista tänään:
http://fat-bike.fi/vahajoella-eli-maarian-allas-fatbikeilla/
![]()
*** teamvelocycling.fi /nonamesport.com / fat-bike.fi ***
Kävin pikavisiitillä Jyväskylässä... on se vähän eri ajella kun lunta on ihanat 57 senttiä. Kuvassa tuolla kaukana vasen polku taisi olla vain lumikenkäilty, oikea kävelty ja kantoi aika hyvin. Kapoista kuitenkin paikoitellen. Tois puolella kaupunkia olikin sitten enempi tallattua täydellistä kovaa hienoa polkua. Kyllä siellä kelpaa ajella.
image host
Viikko sitten Kalajoella kelkkareittejä penkomassa
![]()
-16 ja kosken kosteus, raikasta oli työmatkalla
Get Fat
Olihan se aika ikävää puuhaa, mutta minkäs teet
![]()
Fiilistelyä whitella ennen kovia pakkasia
Lähetetty minun ONEPLUS A5000 laitteesta Tapatalkilla
Etelänkyläntietä Tyngän suuntaan ja siitä ennen Tynkää lähtee etelän suuntaam voimalinjojen myötäisesti kelkkareitti jota voi seurata vaikka Rahjan saaristoon saakka autiotuvalle. Ite poikkesin siitä välistä Särkijärven kodalle grillaileen ja jatkoin hiekkasärkkien ja rannikon kautta takasi kylille. Ei tullu kelkkoja vastaan.
Alkuviikosta tuli käytyä testaamassa Hankasalmi - Konnevesi akselilta löytyvä Häähnintupa ja Häähninmäen ulkoilualue.
Yli 25km hyvin koneella hoidettua baanaa, jota vähemmän löytyy Keski-Suomen leveyksiltä ja todella hienot puitteet tauoille tai vaikka yöpymiselle.
Vahva suositus 5/5
Näin on.
Ens tiistaina siellä näyttäis saavan syödäkseenkin kun facessa mainostavat jotain toimintapäivää
https://www.facebook.com/Haahnintupa/
by Optiflow, on Flickr
Muutama lumikenkä.
. . . Join the fat side of the force . . .
Kirjanmerkit