ElectrobikeGiantGarmin
Sivu 10 / 22 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8 9 10 11 12 20 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 271 - 300 / 652

Aihe: Ninjakuriirit (mm. DPD)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ristopee Katso viesti
    Avaudutaan vaikka tänne. Tilaus lähti Merlin cyclesistä ja paketti saapui DPD:n kuljettamana maahan 2.12. 5.12. postnordin seuranta oli todennut että vastaanottaja on yksityishenkilö, toimituksesta on sovittu vastaanottajan kanssa (ei ole) ja että paketti on varastoitu. Eiliseen sähköiseen palautekysymykseeni ei ole vastattu, kohta pirahtaa puhelin.
    DPD/Postnordin palvelu on jo sinänsä kästtämättömän huonoa, mutta kun siihen vielä lisätään se, että (ainakin jossain päin maata) paketit kuljettaa alihankkija, saadaan varsinainen soppa. Eräskin alihankkija teki paketin toimituksen suhteen ainoastaan sen, että lähetti tekstarikyselyn sopivasta toimitusajankohdasta. Mitään toimitusta ei kuitenkaan koskaan tullut, ei myöskään seuraavina arkipäivinä, eikä myöskään mitään tietoa toimituksen peruuntumisesta tai siirtymisestä. Soitto alihankkijan numeroon antoi vastaukseksi ainoastaan "voithan sä itse tulla hakemaan sen täältä"...
    Rule #1: Obey The Rules

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kervelo Katso viesti
    Briteistä Hermeksellä tuleva paketti on seilannut kohta kaksi viikkoa, ilman että siitä näkyy mitään seurantatietoja. Viimeisin tieto on se, kun pakettia valmisteltiin lähetettäväksi siellä päässä. Selvittelin hiukan ja taitaa olla niin, että Hermeksen kumppani Suomessa on DPD/Postnord? Sehän sitten selittäisikin sen, että paketista ei ole missään mitään tietoa ja kuljetus kestää.
    Oma kokemukseni Hermeksestä Britanniasta lähetetystä paketista
    04/11/2016 17:26 Delivered
    27/10/2016 07:05 Received at Parceloffice
    26/10/2016 06:50 Out For Delivery.
    25/10/2016 13:02 Processed at Hub
    19/10/2016 06:04 At the national sorting hub
    17/10/2016 17:25 Entered the Hermes network
    17/10/2016 15:57 Entered the Hermes network
    16/10/2016 15:43 Dropped off at the ParcelShop
    16/10/2016 05:38 Order Generated
    15/10/2016 21:25 Order placed
    Tuosta tulkkaisin niin että 11 päivän päästä se oli Suomessa ja sitten meni sellainen 8 päivää saattaa minulle tieto että paketti olisi naapurikaupunginosan Ärrältä haettavissa.
    Eli itse varauduin jo aiempien Brittikokemusten perusteella noin kuukauden toimitusaikaan enkä siten pettynyt
    Sika joka ei pyöräile on vain pelkkä sika

Voi anus kun voi olla Postnord perseestä. DPD:n paketti tuli niille viimeviikon sunnuntaina eivätkä vieläkään ole saaneet toimitettua pakettia Klaukkalaan asti. Ensin paketti oli "kuljettajalla", sitten se oli hävinnyt ja oli 3 päivää hukassa. Eilen torstaina paketti kuulemma "löytyi" ja 100% varmasti huomenna eli tänään toimittavat sen mulle. Kello nyt 14.55 eikä oo näkynyt... Postnordin asiakas"palveluun" pääse koskaan läpi joten jätin soittopyynnön. Jos soittavat niin täytyypä kysellä että 100% varmuudella tulee vielä tänään ennen klo 16.00? Voi vi**u mitä meininkiä. Varmaan 10 kertaa jutellut aspan kanssa tässä viikon aikana. Luvataan ihan mitä sattuu. Jos paketti ei tule tänään klo 16 mennessä, laitan ko firman isoimmille suomipomoille viestiä suoraan että näinkö tämän pitää teidänkin mielestä toimia. Vi**u.

^Lähetti tuli illalla kello 18 jälkeen. *shocked* Ja joo, tuolla EI toimiteta paketteja klo 16 jälkeen enää koskaan. Nyt tyyppi kirosi että ainakin 2000kg kissanhiekkaa kantanut tänään jotta on hidasta peilijäisillä pihoilla. Hymyilytti vähän kun selän takana ovessa taulu "Taloudessa 7 kissaa!" Jotta palokunta tietäisi mahdollisessa mutta ei tietysti toivotussa hätätilanteessa pelastaa oikean määrän asukkaita talosta.

Posti sai palautteensa jo 2014. Ei vaikuttanut.

tunkkireisi muokkasi tätä : 15.12.2016 at 16.53 Syy: Hups, tuli vuosiluku väärin
    Pyöräily tuntuu tärkeältä.

UPS:n vuoro kunnostautua tällä kyseenalaisella rintamalla pääkaupunkialueella. Kyseinen putka yrittää jakelua yksityisasuntoihin soittamatta ja ilman ennakkoilmoitusta. Kun osoitteessa ei yllättäen olla keskellä päivää kotona, lähtee ilmoitus saapuvasta paketista postitse. Soitto asiakaspalveluun on totaalisen hedelmätöntä; kuskille ei voi jättää toivetta jakeluajasta, kuskin aikataulusta ei saa edes huonoa arvausta jne. Kaikesta paistaa läpi "teen vain työtäni" -asenne. Lisäksi lähettäjä kuulemma päättää jakeluajankohdan, eikä minulla vastaanottajan roolissa ole asiaan mitään sanottavaa. Pientä alihankkijaa yleensä kiinnostaa tehdä työt tehokkaasti, jolloin jakeluajankota kotiosoitteeseen on sovittavissa. Globaalissa firmassa tehokkuusajattelu ei ulotu putken loppuun saakka, paketteja näköjään kannattaa roikottaa mukana päivästä toiseen ja käydä kokeilemassa onneaan, josko vastaanottaja olisikin kotona.
    Holokki auki ku H. Moilane.

Kellään tietoa kuka Suomessa toimittaa briteistä Norsk Global ADS:llä lähteneet paketit? Seuranta loppui britteihin viime viikolla, mitään yhteydenottoyritystä ei vielä ole kuulunut.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    ​Mick Channon: "We've got to get bodies into the box! The French do it, the Italians do it."
    Brian Clough: "Even educated fleas do it."

^Postille vahva veikkaus. Kokeile syöttää alkuperäistä seurantakoodia Postin systeemiin. Jos paketti on Postin jakelussa, se pitäisi näkyä alkuperäisellä seurantakoodilla.
    Holokki auki ku H. Moilane.

Postia itsekin veikkailin mutta ei ole ilmestynyt heidän seurantaan. Lähettäjä Merliniltä kyselin ja antoivat linkin tämän Norsk Globalin asiakaspalveluun joten täytynee kysellä syylliseltä itseltään jollei ala pakettia kuulumaan.

​Mick Channon: "We've got to get bodies into the box! The French do it, the Italians do it."

Postnord jakoi minulle paketin merliniltä.

Ninjakuriirit (mm. DPD)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti H. Moilanen Katso viesti
    ^Postille vahva veikkaus.
    Ja oikeaanpa osui H. Moilasen veikkaus.
    Merlin>Norsk Global>Bring>ja pikku hiljaa tänään pitäisi paketti kaartaa kohti lähipostia.
    Tilauspäivä 19.7.

DPD/Postnord: yritetty toimittaa soittamatta. Onko tietoa mihin kotiinkuljetuksella toimittamatta jääneet paketit menee Hämeenlinnan kokoisessa kylässä? Palaako takaisin Vantaalle vai päätyykö tuo jonnekin Matkahuollon pisteeseen. Asiakaspalveluun ei pääse läpi.

Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla

Postnord on paholaisen keksintö jonka ainut tarkoitus on saada tavallinen posti tuntumaan ihanalta palvelun ihmelafkalta.

Mulla Postnord on ainut joka on toimittanut paketin ovelle, muut kuriirit käy pihassa kääntymässä ja seurannasta saat lukea että "yritetty" toimittaa.

Blackborow Guest
    Postnord/DPD/I-Logistics lisäksi tuhoaa paketit. Viimeistä kolmesta ainoa jota eivät olleet paskoneet oli muoviin pakattu kirjekuori joka sisälsi pari eturatasta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti arisaast Katso viesti
    DPD/Postnord: yritetty toimittaa soittamatta. Onko tietoa mihin kotiinkuljetuksella toimittamatta jääneet paketit menee Hämeenlinnan kokoisessa kylässä? Palaako takaisin Vantaalle vai päätyykö tuo jonnekin Matkahuollon pisteeseen. Asiakaspalveluun ei pääse läpi.

Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
    Minulla oli sama joskus. Asun Lohjalla, ja Vantaan varikolle meni paketti. Hemmetti !

Posti Oy osaa: Priority-paketin toimitus kotiosoitteeseen:

Ajelin toissapäivänä juuri sopivasti kotiin,kun näin postin auton kurvaavan pois meidän osoitteen tuntumasta, "hienoa paketti perillä". Siitä sisälle ja vaimolta kysymään pakettia. Tämä hämmästyneenä. "Ei ole tullut mitään..." Ja siinä samassa puhelimen appista katsomaan... mitä v.... "Vastaanottajan luona ollut este...lukittu alaovi". Juu, niin on. Ei keskikaupungin tuntumassa kadunpuoleiset ovet yleensä auki ole. Ovessa lukee suurin, ystävällisin kirjaimin, "Käynti pihan puolelta" ja tähän mennessä on kuskit ja kuriirit ymmärtäneet tuon ja toimineet sen mukaisesti.

Sitten seuraavana aamuna postille sähköpostia, se sentään meni perille ja muutaman postin jälkeen lupasivat toimittaa uudelleen tänään perille 14:00 mennessä. "Uusi kuski, ei tuntenut osoitteita" oli selitys, jota en usko. Vaimo ilmoittaa sitten reilusti kahden jälkeen että eipä ole pakettia tuotu ja hän lähtee nyt asioileen. Nyt alkoi jo harmittamaan ja laiton postia, että tänään sitten ehtoolla uusi yritys, kun olen kotona. Tähän ei sitten enää vastattukaan mitään. Toivottavasti paketti ei nyt sitten ole kokonaan kadonnut. Seurannan mukaan se on palautettu paikalliseen lajittelupisteeseen, eikä sitä sieltä ole ulos jakeluun kuitattu...

Täällä syrjäkylillä on ajoittain helpompaa. Joku aika sitten kun oli aivan karmee keli niin Matkahuollon kuski kirkolta soitti jotta onko aivan pakko kuorma-autolla kuskata Amazon.de pikkupakettia, minä siihen jotta jätä vaan paikalliseen,oli aika tyytyväinen. Sovittiin siinä puhelimessa jotta jos fillarin tarakalle mahtuu niin paikalliselle kun jätät niin aivan ok.

UPS toimittaa ny jotain pientä, txtviestiä jotta saan valita kuin kuskaavat muttei heille kelvannut Matkahuollon paikallinen toimisto, valtakirjaa ja kaikkea vaativat. Siinähän sitte ajavat. Kun muissa asioissa soitin paikalliseen niin kertoi Hannu jotta sulle tuli just kattotelineet. Minä siihen etten itte hae vaan autolliset. Tunnen kyllä hakijat eikä sun tarvii kuitata oli vastaus .
    I väntan på ännu dåligare tidet

UPS:n kaveri soitti eilen ja sopi toimitusajan. Homma toimi.

Onko postnord irtautunu matkahuollosta suomessa? Omat noutopisteet nykyää eikä näy matkahuollon seurannassa

Viimeviikolla testasin UPSin uuten osoitteeseen. Toimii, TXT tuli, jossa ehdoteltiin aikaa ja olisi ollut mahd. vaihtaa. Kuski kantoi 19 kilon laatikon sisälle asti. :-D Tälläviikolla tulee vähän pienempi paketti myöskin UPSilla, katsotaan tuleeko textari. Lähettäjä on eri ja en tiedä onko paketissa tälläkertaa puhelinnumero päällä.
    sähkö pyörä läski kuski

Postnord jätti paketin toimittamatta. Paketin seurannassa lukee vain että toimitusyritys epäonnistui. Olin kotona koko päivän eikä kukaan käynyt ovella.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pikkulauri Katso viesti
    Posti Oy osaa: Priority-paketin toimitus kotiosoitteeseen:

Ajelin toissapäivänä juuri sopivasti kotiin,kun näin postin auton kurvaavan pois meidän osoitteen tuntumasta, "hienoa paketti perillä". Siitä sisälle ja vaimolta kysymään pakettia. Tämä hämmästyneenä. "Ei ole tullut mitään..." Ja siinä samassa puhelimen appista katsomaan... mitä v.... "Vastaanottajan luona ollut este...lukittu alaovi". Juu, niin on. Ei keskikaupungin tuntumassa kadunpuoleiset ovet yleensä auki ole. Ovessa lukee suurin, ystävällisin kirjaimin, "Käynti pihan puolelta" ja tähän mennessä on kuskit ja kuriirit ymmärtäneet tuon ja toimineet sen mukaisesti.

Sitten seuraavana aamuna postille sähköpostia, se sentään meni perille ja muutaman postin jälkeen lupasivat toimittaa uudelleen tänään perille 14:00 mennessä. "Uusi kuski, ei tuntenut osoitteita" oli selitys, jota en usko. Vaimo ilmoittaa sitten reilusti kahden jälkeen että eipä ole pakettia tuotu ja hän lähtee nyt asioileen. Nyt alkoi jo harmittamaan ja laiton postia, että tänään sitten ehtoolla uusi yritys, kun olen kotona. Tähän ei sitten enää vastattukaan mitään. Toivottavasti paketti ei nyt sitten ole kokonaan kadonnut. Seurannan mukaan se on palautettu paikalliseen lajittelupisteeseen, eikä sitä sieltä ole ulos jakeluun kuitattu...
    No niin, loppujen lopuksi paketti löytyi lähipostista, kun menin ihan piruuttani sitä sieltä kyselemään. Ei sitä minnekään lajitteluun oltu palautettu, vaikka seurannassa niin luki, eikä uutta jakelua pyhistä lupauksista huolimatta edes oltu yritetty. Seuraavat romppeet haen kiltisti kivijalasta...

noniinno Guest
    Kuinka toimii paketin nouto UPS:n acces pointista Neste Karistosta? Onko kokemuksia?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti noniinno Katso viesti
    Kuinka toimii paketin nouto UPS:n acces pointista Neste Karistosta? Onko kokemuksia?
    Henkkarit mukaan ja huoltoaseman puoleisilta kassoilta pakettia noutamaan. Hyvin toimii.

Lähetetty OnePlus 5 -tyyppisestä käkättimestä, joten älä hämmästy jos näet lukihäiriöitä tai asiavihreitä

Dhl yrittänyt toimittaa Bike-Componentsin pakettia tänään työpaikalleni ennen viittä, jolloin tilaksi on merkitty "yritys suljettu". Äsken sitten ilmestyi uusi tieto "toimitusaika sovittu". Kiinnostaisi tietää että kenen kanssa kun minulle ei ole soitettu.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Krabba Katso viesti
    Dhl yrittänyt toimittaa Bike-Componentsin pakettia tänään työpaikalleni ennen viittä, jolloin tilaksi on merkitty "yritys suljettu". Äsken sitten ilmestyi uusi tieto "toimitusaika sovittu". Kiinnostaisi tietää että kenen kanssa kun minulle ei ole soitettu.
    Pisteet kuitenkin. Olivat kaivaneet firman numeron ja soittivat minulle juuri ennen toimitusta.

Barracuda Guest
    Jos kaikki toimisivat kuten POSTNORD olisi Suomi jatkuvassa taantumassa.
    Paketti ojennettu tänään jollekulle joka ei tosin ole minä.
    Niin tai sitten kuulemma "kuski voi sohia noita viivakoodeja vahingossa" ja paketti kuittaantua ennen aikojaan.

Posti on tässä laatukilpailussa kympin yritys.

Olen sitten ainu huutava ääni korvessa, DPD/Postnord on toiminut oikein hyvin. Tosin ny on sillai jännä jotta tilasin viime perjantaina Bike24:lta tavaraa ja aattelin jotta reissulta mökille hyvin kerkiän ennenkuin täällä. Aamulla 4.34 Joensuussa ja klo 10 viestiä jotta milloin kelpaa. Valitsin vaihtoehdon A joka ainakin viiden viimeisen kuljetuksen kokemuksella tarkoittaa jotta huomenna klo 8 aamulla. Hyvä noin, saan 32-48 kammet loppuviikon reissuun joka ny päivällä viivästyy muttei mulla ny hengen hätää, kuhan oon ma-aamupäivä takaisin, muuten olis omaishoidettavalla hätä. Tulevat kammet tarpeeseen.
    I väntan på ännu dåligare tidet

DPD/Postnordille vaihteeksi varauksettomia kehuja: Fillarin runko ym. sälää oli tulossa ja nyt tuli firmalta esimerkkisuoritus.

Lähetys oli saapunut Suomeen joskus aamuyön tunteina, ja heti aamusta kilahti sähköposti jossa kysyttiin haluttu toimitusaika, puhelinnumero, ovikoodi ym. ohjeet. Toimituksen sai valittua jo samaksi illaksi. Sovitun aikaikkunan sisällä kuski soitti noin 10 min ennen toimitusta ja varmisti että olen paikalla. Asun Helsingin keskustassa ja kotirapun edusta on jakeluliikenteelle välillä haastava, ja autoilijoilta näkeekin säännöllisesti kaikenlaista perseilyä. Tämä kuski jätti kuitenkin autonsa kulman taakse vapaalle paikalle ja roudasti paketin nokkakärryillä perille. Temppu, joka näyttää olevan ammattikuljettajille yleensä ylitsepääsemättömän vaikea. Olisiko isokokoiseen mutta vain muutaman kilon painoiseen pakettiin tarvinnut edes nokkakärryjä on sitten asia erikseen

Postnord toiminu nyt pari kertaa hyvin.
    Ekalla kertaa tuli briteistä viskiä ja loppukuljetuksen hoiti matkahuolto Kuopiosta kotiin ja ei mitään ongelmaa. Eli DPD-Postnord-Matkahuolto
    Tokalla kertaa taas sakemanneilta fillarin osasia niin nyt vuorostaan posti hoiti paketin kotiin. Tuli viestiä etukäteen postnordilta ja ei tarvinnut kuin laittaa raksin ruutun että saa jättää ilman kuittausta. Eli koko ketju meni DPD-Postnord-Posti.

Tänään sitten Posti yllätti... rupesin autonosia tilailemaan virosta niin ihmettelin lopussa toimitustapoja, niin ainoastaan kaksi vaihtoehtoa joko kotiin tai automaattiin...hmm miksi ei postiin, kun aikasemmin kumminkin ollut. Pikku chatti puljun kanssa ja selvisi että Posti poistanut tuon vaihtoehdon kesältä ainakin nettimyynniltä/heiltä ja ilmeisesti muiltakin, eli keskittyvät kai siihen ruohonleikkuuseen.
    Älä itke ruma lapsi, ota rusina.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •