ElectrobikeHephaGiantFillari
Sivu 253 / 373 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 153 203 243 251 252 253 254 255 263 303 353 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 7.561 - 7.590 / 11179

Aihe: Pyöräsi kuva Vol III

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VitaliT Katso viesti
    hyi kauhistus sivu täynnä kina kuitua Tällä ois vaihteluksi malmikasa.

Kiinakuitu kammet.

^ älä nyt pienestä valita. Tuo on hieno vaikka muutama kuidunkappale olisikin.
    Roots, bloody roots

Lainaus Alkujaan tämän lähetti pturunen Katso viesti
    ^ älä nyt pienestä valita. Tuo on hieno vaikka muutama kuidunkappale olisikin.
    Juu hieno On Nikolai.

Nicolai on upee! Itsekin ostaisin Nicolain, mutta puuttuu muutama seteli lompakosta..

Kasa malmia vuodelta 1996.

Tuossa pikkuhiljaa maalissa oleva budjettiluokan GG/monstercross tms projekti

Ultegra 10v kahvoilla, XT:takavaihtajalla & alpkitin bomber-tangolla viritelty Scott sportster. Päälle spyren jarrut, kiinalaista kuituosaa ja varaston aarteita
    JK- muokkasi tätä : 19.01.2018 at 22.41

Kona sai sram nx vaihteet ja ovaalin eturattaan.

[IMG][/IMG]

8,2kg BMC CXA01

Ehkäpä kammet vielä vaihdetaan Forceksi, mutta sitte alkaa olla valmista. Talvi on mukavaa pienen päivityksen aikaa.

Tämmönen Surly tuli tänään vihdoin valmiiks..
    tai noh, jarruletkut vielä lyhentämättä.

^ Upea Surly!
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

Satula tarvinnee viellä vaihtaa kesäksi.

Canyonin värimaailma hivelee silmää. Mattamusta toimii aina! Mikä tuo satula on?

Satula kiinan hiilikuitua, kiskot jostain pyöreän ja ovaalin välimaastosta niin ei oikein vakuuta canyonin tolpassa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Janski80 Katso viesti
    Satula kiinan hiilikuitua, kiskot jostain pyöreän ja ovaalin välimaastosta niin ei oikein vakuuta canyonin tolpassa.
    Mulla oli viimekesän saman näköinen, mutta katkesi kiskot pikku assidentissä.
    Muuten tykkäsin.

Mistäs Sam1 olet tuon Absolute Blackin takarattaan hommannut? Olen sivusilmällä etsiskellyt sopivan hintaista omaan Kona Unittiin, mutta tuntuu että aina tulee jotkut 20e postikulut päälle niin en ole tohtinut ostaa.

Kerta kaikkiaan upea Surly

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pesku Katso viesti
    Mistäs Sam1 olet tuon Absolute Blackin takarattaan hommannut? Olen sivusilmällä etsiskellyt sopivan hintaista omaan Kona Unittiin, mutta tuntuu että aina tulee jotkut 20e postikulut päälle niin en ole tohtinut ostaa.

Kiitos!

Bike24:ta ostin. Siellä taitaa tulla toimituskulut sen mukaan miten paljon tilaa. Tilasin aikanaan nipun osia niin tais tulla 5€ kuluja päälle. Ei sieltä tosiaan yksittäisen halvan osan takia viitsi tilata

Lähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla

Janski80:n Canyoni näyttää hyvältä, mutta toi
    satulatolppa ei vaan sovi omaan silmään maantiepyörään. Sama tolppa kuitenkin itselläni cyclossa ja kyllähän se joustaa mukavasti, mutta tarviiko sellaista asfaltille on vähän kyseenalainen valinta.

Viuh Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pesku Katso viesti

Turussa Bikeshop myy AB:n rattaita ja varmasti saa muitakin malleja, kuin nettikaupassa on esillä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JohannesP Katso viesti
    satulatolppa ei vaan sovi omaan silmään maantiepyörään. Sama tolppa kuitenkin itselläni cyclossa ja kyllähän se joustaa mukavasti, mutta tarviiko sellaista asfaltille on vähän kyseenalainen valinta.
    Vaihdoin maantiepyörästäni kyseisen tolpan maasturiin - toimii siinä todella hyvin. Maantiellä tuntui, että notkuminen söi osan polkuvoimista

Lainaus Alkujaan tämän lähetti 0802905 Katso viesti
    Vaihdoin maantiepyörästäni kyseisen tolpan maasturiin - toimii siinä todella hyvin. Maantiellä tuntui, että notkuminen söi osan polkuvoimista
    Mulla tuntui täsmälleen samalta mutta siirrettyäni satulaa muusta syystä eteenpäin ylimääräinen notkuminen loppui.

Enduracella ei ole mikään pakko ajaa asfaltilla. Poistuminen on jopa suositeltavaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JohannesP Katso viesti
    Itse olen ollut tyytyväinen jousto tolppaan, syö pois terävimmät iskut mutta ei notku muuten liikaa. Vanha välilevyn pullistuma ei enään ole kiusannut pyörän vaihdon jälkeen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VitaliT Katso viesti
    hyi kauhistus sivu täynnä kina kuitua Tällä ois vaihteluksi malmikasa.
    Komia Nicolai! Valmistaja ilmoittaa taakse menevän 2.8" kumin, oletko testannut 3"?

kylä 3”lla/77mm leveällä renkaalla 40 mm id kehällä testattu, 1.5mm välykset sivunapulasta runkoon vaikka korkeudesta on vielä 2cm jos siirtää dropoutit taakse.
    täyty joskus kokeilla 29 kiekoilla kun hän hankeen sopivan keulan ja boos adapterit.

Hyvä tietää, kiitos.

Täytyy harkita GLF:ää kunhan olen ensin hommannut G15 ja keksin tekosyyn vaihtaa Mondraker Vantage plussan.

Respect. Minulla oli samanlainen ja aikoinaan hyvä pyörä olikin. Nyt tuo klassikko ruostuu kaverin pihassa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TrueBlue Katso viesti
    Kasa malmia vuodelta 1996.
    Roots, bloody roots

Lainaus Alkujaan tämän lähetti pätkä Katso viesti
    Mulla tuntui täsmälleen samalta mutta siirrettyäni satulaa muusta syystä eteenpäin ylimääräinen notkuminen loppui.

Enduracella ei ole mikään pakko ajaa asfaltilla. Poistuminen on jopa suositeltavaa.
    Oletko, pätkä, ajanut Enduracella paljonkin päällystämättömillä teillä? Millaiset kumit? Pystytkö vertaamaan crossariin tai ns gravel-pyörään?

Sen verran oli kylmä että jäi kammet yms. asettelut tekemättä, sori.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    ^ Upea Surly!
    +1

noniinno Guest
    ^^ Hieno skotti. Onko tuossa iskarin alapään kiinnityskohdassa runkoputkien kainalossa sellainen kuppi, johon kertyy vettä ja moskaa, vai onko veden poistuminen järjestetty jotenkin?

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •