GarminGiantElectrobike
Sivu 32 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 22 30 31 32 33 34 42 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 931 - 960 / 2209

Aihe: Vanhusten aikaraudat - puhelin ei ole kello

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Shimaani Katso viesti
    Eikös tuo Kauriin pulmapalikka ole ihan tavallinen lukkopinni? Tää ostaa remminsä geckolta, laatukamaa edukkaasti. En kehtaa kuvia laittaa kun en osaa ottaa kuvaa.... Niissä mesheissä nuo liitospalat on mallia pultti ja ruuvi.
    Niin, siitä on vain ilmeisesti jäänyt puuttumaan se kiristyksen muodostava putkenpätkä pinnin ympäriltä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TheMiklu Katso viesti
    Varmaankin tuo upea ryhmä Kelloharrastajat, jossa on yli 16 000 jäsentä? https://www.facebook.com/groups/kelloharrastajat/
    Ja joka keräsi Kummeille yli 145 000e? http://oma.kummit.fi/yleinen/16-519
    On kirjoitettu lehdissä ja haastateltu telkassa. Harmitonta harrastelua.

Mahtava sakki! Ei hävetä yhtään
    Minulla on tekaistulla nimellä facetili, ilman ystäviä, ja liityin uteliaisuuttani tuohon kelloryhmään. Pari kertaa riitti, tympeää touhua, jengi esittelee päivän kellonsa tai uusimman hankinnan (tavallisesti 2000€ ja yli) ja sitten toiset ihastelevat. Tai sitten joku esittelee ihannekellonsa, eipä aikaakaan kun tulee viesti ja rannekuva tyyliin "minullapa jo on, parikin". Siis itseäni toistaen: "mitä väliiiii....". Lisänä kaikki facebookin tympeys eli mainostuputus ja s-postiin tulevat tyrkkyviestit (onneksi siis tekaistuun postiin), koko ajan on löydetty uusia ystäviä, siis henkilölle jota ei ole, luultavasti ehdokkaatkin ovat tekaistuja. Eiköhän elämä ole kuitenkin toisaalla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PinionVonEsbo Katso viesti
    Minulla on tekaistulla nimellä facetili, ilman ystäviä, ja liityin uteliaisuuttani tuohon kelloryhmään. Pari kertaa riitti, tympeää touhua, jengi esittelee päivän kellonsa tai uusimman hankinnan (tavallisesti 2000€ ja yli) ja sitten toiset ihastelevat. Tai sitten joku esittelee ihannekellonsa, eipä aikaakaan kun tulee viesti ja rannekuva tyyliin "minullapa jo on, parikin". Siis itseäni toistaen: "mitä väliiiii....". Lisänä kaikki facebookin tympeys eli mainostuputus ja s-postiin tulevat tyrkkyviestit (onneksi siis tekaistuun postiin), koko ajan on löydetty uusia ystäviä, siis henkilölle jota ei ole, luultavasti ehdokkaatkin ovat tekaistuja. Eiköhän elämä ole kuitenkin toisaalla.
    Yli 16 000 jäsentä. Pari postausta riitti.
    Jes, sillähän sitä koko porukka onki käyty läpi
    Juu on siellä typeryyksiä&mauttomuuksia ja ihan vaan tyylitajutonta rahalla leveilyä.

Ootko aatellu jotain henkisempää puolta kehittää itsessäsi tai vaikka jos kokeilisit auttaa ihmisiä tai vaikka eläimiä? Jos sieltä löytyisi sisältöä elämään?
    Voisit kokeilla myös luoda jotain ja site toteuttaa itseäsi. Tai yrittäisit tehdä lähiympäristöstäsi/piiristäsi paremman paikan tjms.

Josko löytäisit identiteettisi ja saisit ystäviäkin

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
    Raahe Cycling Club - www.facebook.com/raahecc - www.raahecc.fi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Munamankeli Katso viesti
    Muutama kuukausi sitten oli melko pysäyttävä hetki, kun istuimme lauantaikahvilla kaveriporukassa. Paikka Hamburger Börs ja perinne jatkunut parikymmentä vuotta. Naapuripöytään istahti edellisillan höyryjä puhkuva telkkarista tuttu turkulainen kiinteistövälittäjä sekä tuhmilla hampurilaisilla mainetta luonut nuorempi jamppa. Jälkimmäinen näytti Omegaansa ja kertoi sen olleen pitkäaikainen haave. Kiinteistömoguli oli jo pidemmällä tässä harrastuksessa. Myyty ja ostettu ties mitä tiukua. Alkoivat höpistä enemmänkin kelloista ja jostain Facebook-ryhmistä, joissa aikuiset miehet esittelevät kellojaan (naiset ovat tässä suhteessa fiksumpia). Esittelevät. Kellojaan. Toisilleen. Harvoin olen kuullut yhtä tyhmää juttua ja kerskuntaa. Hävetti ja nolotti heidän mutta myös meidän puolesta. Toki sivusivat myös haaveiden autoja. Huh huh.
    Sorry, mutta mulla meni tämän avautumisen ydin ohi. Oliko kyse iskevästä ja nerokkaasta sarkasmista vai olitko, Munamankeli, ihan tosissasi?

Koska jos olit tosissasi, on aika kornia, että arvostelet toisten ihmisten halua kerta muille kelloistaan, kun samassa kappaleessa sinun oli kuitenkin itse mainittava, kuinka olet jo parinkymmenen vuoden ajan istunut lauantaikahveilla Hamburger Börsissä. Mä en Turkua kovin hyvin tunne, enkä luultavasti ole Börsissä koskaan käynyt, mutta asiayhteydestä voinee päätellä, että siellä on kaupungin kallein kahvi ja se on Turun silmäätekevien näyttäytymispaikka.

Pyörä-/kello-/auto-/vene-/loma-/yms. -kuvien postaaminen erilaisille foorumeille on paljon pienempi paha kuin itse itsensä kohottaminen niin tekevien yläpuolelle.
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

Mahtava sakki! Ei hävetä yhtään
    Miksi sinun pitäisi hävetä turkulaisen kiinteistökeisarin ja julkkiskokin kohkaamista? Jälkimmäinen oli ostanut elämänsä ensimmäisen arvokellon. Sitä ihmettelivät suureen ääneen, ja toki turkulainen pääsi kuittaamaan, että hänellä on enemmän ja kalliimpia.

FB-ryhmästä minulla ei ole minkäänlaista käsitystä, mutta mainittujen herrojen puheissa se oli jopa heille liian kerskaileva ja typerä foorumi. Ymmärsin kuulemastani, että iso osa kuvaa ranteessa olevaa kelloa, postaa kuvan ja odottaa muiden (ihailevaa) palautetta. Luultavasti olisivat samaa mieltä tästä palstasta, jos sattuisivat piipahtamaan. Kumpikaan tuskin harrastaa liikuntaa, eikä ainakaan pyöräilyä. Meitä on joka junaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti stenu Katso viesti
    Koska jos olit tosissasi, on aika kornia, että arvostelet toisten ihmisten halua kerta muille kelloistaan, kun samassa kappaleessa sinun oli kuitenkin itse mainittava, kuinka olet jo parinkymmenen vuoden ajan istunut lauantaikahveilla Hamburger Börsissä. Mä en Turkua kovin hyvin tunne, enkä luultavasti ole Börsissä koskaan käynyt, mutta asiayhteydestä voinee päätellä, että siellä on kaupungin kallein kahvi ja se on Turun silmäätekevien näyttäytymispaikka.
    Tarkoitus oli lähinnä tuoda esiin se, että naapuripöydän kovaääninen "miesjuttu" häiritsi harrasta ja perinteikästä kahvihetkeämme. Hamburger Börs on nimestään huolimatta keskitasoinen ketjuhotelli, jonka baari sattuu olemaan sopivasti auki, riitävän hämyisä ja täynnä todella sekalaista ja sekavaa seurakuntaa. Kahvi taitaa maksaa 2,40 peruskuppi ja iso on 2,60. Baari ei todellakaan ole ns. paremman väen suosiossa, vaan lähinnä krapulaisten keidas torin laidalla. (Mainitut herrat olivat päätyneet sinne, koska jatkoivat edellisiltaa ja etsivät brunssipaikkaa.)

Itsensä esiin tuomisessa olet aivan oikeassa. Niinhän minä kirjoitin ylemmissä posteissa, että lähes kaikki tekemäni ja hankkimani peilaa jossain suhteessa sosiaalisiin peleihin. Tämä pätee mitä suurimmassa määrin nimenomaan merkkituotteisiin. Olen tässä säikeessä kertonut omistavani kaksi Omegaa, koska täällä vertaillaan ja keskustellaan kelloista. Jos kellot olisivat minulle vain tapa mitata aikaa, miksi viitsisin kirjoitella niistä täällä?

Ymmärsin siis tekstisi ainakin osittain väärin. Hyvä niin ja pahoittelut.

Kautta aikain urokset ovat joutuneet kilpailemaan naaraiden suosiosta osoittamalla paremmuutensa lauman muihin uroksiin nähden. Lisääntymään on päässyt se uros, joka siinä on taitavimmin onnistunut, joten miesten sisäänrakennettu tarve kellojen, kulkusten ja muiden vehkeiden esittelyyn taitaa kulkea geeneissä
    “Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”

Miksi sinun pitäisi hävetä turkulaisen kiinteistökeisarin ja julkkiskokin kohkaamista?
    Niin niin, juri siksi kirjoitinki, ettei hävetä yhtään. Mielestäni teidänkään porukan ei ois tarvinut kokea hävetyksen&nolotuksen tunnetta. No ookoo, onhan se kovaäänisesti ukkoilu kyllä melkosen rasittavaa. Myönnetään. Tod.näk. samoja fiiliksiä olisin kokenut
    Loppujen lopuksi elämä kun on liian lyhyt häpeämiseen ja nolostumiseen!

Mielestäni kelloihin kuuluu olennaisesti niiden ihailu. Ajan näkee kyllä sykemittaristakin. Ja mitä kelokuvien postailuun tulee, tai vaikka fillareiden, niin ei kaikilla ole motiivina pousaaminen ja jonkinlaisen someminän pönkittäminen.
    Lähtisin siitä, että nyt voitais katella niitä kelloja taas.

^^ No mites se sitten on kellojen kanssa, saako hyvällä helpommin

^ No mä en ehkä näkisi niin, koska pariutumisriitti yleensä etenee siten, että ensin urokset muodostavat keskenään lauman sisäisen nokkimisjärjestyksen. Sen perusteella löytyy se uroo, joka uskoo itseensä niin paljon, että lähtee yrittämään naaraan houkuttelemista pariutumispuuhiin. Tässä vaiheessa naaraan huomiosta yleensä on kisailemassa myös toisten laumojen alfauroot ja naaraan huomion saamiseksi ei toimi enää samat keinot kuin urosten keskenäisessä kilvoittelussa.

Eli kallis pyörä tai kello voi auttaa määrittämään uroksen asemaa omassa laumassaan, esim. tällä foorumilla, mutta sitten, kun lähdetään vaikkapa baariin parinmuodostamistarkoituksessa, murenee sen kellon merkityksellisyys ja ihan toisenlaiset asiat vaikuttavat siihen, minkä foorumin alfauros on lopulta se, joka vie pisimmän korren

Anteeksi OT asiaa sivuten:

Jatkakaa, olkaa hyvät
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Ei kai kallista viinaakaan juoda sen takia, että tulisi jotenkin parempi nousuhumala ja laadukkaampi krapula.

Ootko aatellu jotain henkisempää puolta kehittää itsessäsi tai vaikka jos kokeilisit auttaa ihmisiä tai vaikka eläimiä? Jos sieltä löytyisi sisältöä elämään?
    Voisit kokeilla myös luoda jotain ja site toteuttaa itseäsi. Tai yrittäisit tehdä lähiympäristöstäsi/piiristäsi paremman paikan tjms.

Josko löytäisit identiteettisi ja saisit ystäviäkin
    Sattuipas tuo minun mielipiteeni Kelloharrastajien Facebookryhmästä sinua jotenkin ikävästi hermoon. Aika rohkeasti vedät monipuolisen analyysin henkisistä vajaavaisuudestani, elämäni laadusta ja ystävien puutteesta. Kun en katso katso tarpeelliseksi listata omistamiani kellojakaan, niin jääköön mainitsematta montako lasta on tullut kasvatettua, montako kehitysmaan lasta koulutettua, montako kotieläintä perheessä pölistelee karvojaan ympäriinsä, ja missä luovan alan ammatissa olen toiminut menestyksekkäästi 40 vuoden ajan. Ystävälistat minulla on päässäni, ei julkisilla naamakirjasivuilla.

Sattuipas tuo minun mielipiteeni Kelloharrastajien Facebookryhmästä sinua jotenkin ikävästi hermoon. Aika rohkeasti vedät monipuolisen analyysin henkisistä vajaavaisuudestani, elämäni laadusta ja ystävien puutteesta. Kun en katso katso tarpeelliseksi listata omistamiani kellojakaan, niin jääköön mainitsematta montako lasta on tullut kasvatettua, montako kehitysmaan lasta koulutettua, montako kotieläintä perheessä pölistelee karvojaan ympäriinsä, ja missä luovan alan ammatissa olen toiminut menestyksekkäästi 40 vuoden ajan. Ystävälistat minulla on päässäni, ei julkisilla naamakirjasivuilla.
    Ei hätää, ei sattunut! Ajattelin vain ettet tiedä millainen se ryhmä oikeasti on(no oikeasti ja oikeasti). Tottakai se osalle näyttäytyy tympeänä mutta toisaalta esim. keräsivät valtavan potin Kummeille.

Pahoittelut, enhän voi taustaasi tuntea. Elämää kuitenkin etsit kahdessa viestissä ja kontribuutiosi tämän ketjun osalta on lähinnä "havaintoja some käyttäytymisestä harrastuspainoitteisilla foorumeilla".
    Ja ihan vilpittömästi, että mitä jos kuitenkin pistäisit jostain kellosta kuvan? Jos ei, niin asia selvä

Ja ihan vilpittömästi, että mitä jos kuitenkin pistäisit jostain kellosta kuvan? Jos ei, niin asia selvä
    Tuossa viestissä #1091 on toiseksi viimeinen hankintani. Kello se on sekin. Antaapa loppujen vuoden sisällä tulleitten olla.

^Kelpaa

Fillariteemaista kelloa haeskellut. En oikein keksi mikä se olisi. Festinat tietty mut joo. Ideoita?

http://inrng.com/2012/03/rodania-sound-of-belgium/

PS Taitaa olla kelloharrastajien näkökulmasta vähemmän kiinnostava merkki ja tunnettu enemmänkin ns. halpamerkkinä - eikä jinglekään enää tänä vuonna soi etuautojen ämyreistä.

jarit Guest
    Tissot taitaa olla viime vuodesta alkaen virallinen TdF sponsori.
    https://youtu.be/4JKOiUCsSl8

Edit; vuodesta 2016 alkaen.

Sinä annat itsestäsi sen kuvan, että vain sinun tapasi elää, ajetella ja toimia on oikein. Vain sinulla on oikeus tuomita ja arvostella muita. Se että jätit Kelloharrastajien facen taaksesi on hyvä. "Mene pois, pysy pois, pois on hyvä". Olet ilmiselvästi täysin ylivertainen yksilö, jonka rinnalla me muut ei olla mitään.

Vanhusten aikaraudat - puhelin ei ole kello

Mitäpä ajattelette kelloharrastajan ajattelevan fillarifoorumista tai Facen pyöräilyryhmistä. Eroaako homma kovasti. Täällä ja Facen fillariryhmissä postaillaan jatkuvasti useamman tonnin fillareita ja muu porukka onnittelee hienosta hankinnasta. Osa porukasta toivoo joskus itse saavansa yhtä hienon hiilikuitu-ohjuksen.

Itselläni on liikaakin näitä kalliita harrastuksia. On kalliita kahvinkeittimiä, ylikallis vinyylisoitin stereoista puhumattakaan, siihen päälle kellot, maantiepyörä, maastopyörä jne.. Joskus tuntuu, että vähemmälläkin pärjäisi.

Jos pakko olisi noita harrasteita vähentää, niin vinyylisoitin lähtisi viimeisenä.

Edit. Tähän pohdintaan yritin vain etsiä logiikkaa, että miksi 2.000€ fillarin omistaminen ja jopa sen kuvan postaaminen ei ole rahoilla leventelyä ja kerkailua, mutta 2.000€ kellon omistaminen ja sen kuvan postailu taas on....

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jyri K Katso viesti
    Edit. Tähän pohdintaan yritin vain etsiä logiikkaa, että miksi 2.000€ fillarin omistaminen ja jopa sen kuvan postaaminen ei ole rahoilla leventelyä ja kerkailua, mutta 2.000€ kellon omistaminen ja sen kuvan postailu taas on....
    Varmaan siksi, että 150€ ei todellakaan riitä kelvolliseen (paitsi perus-kierrätys-) pyörän hankintaan, mutta erinomaisen tarkan ja kestävän kellon sillä rahalla kyllä saa. Kun pyörän hinta nousee, rahalla saa todellakin paremman kulkimen (tiettyyn rajaan asti, järkevästi osia valiten), mutta kello ei oikeastaan, aidon käyttöfunktion huomioon ottaen, parane kun sen hinta nousee jostain muutamasta sadasta ylöspäin, kalleimpien kohdalla oikeastaan huononee (mites on 400000€ kultaisen tourbilonin tai minute repeaterin iskunkestävyys ja vesitiiveys, puhumattakaan selvälukuisuudesta?). Kysymyksessä on siis AINA muusta kuin ajan katsomisesta. Voi olla aitoa kiinnostusta käsityöhön, käsityön laatuun, perinteeseen, tyyliin jne, mutta kovin usein vaikuttaa lähinnä statushakuisuudelta ja kerskailulta. Kaikki "rannetuskuvat" pakkaavat minun mielestäni putoamaan tähän kategoriaan; hyväksynnän ja/tai ihailun hakemista.

Blackborow Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jyri K Katso viesti
    Tuossa on vielä se ero, että vuoden päästä se 2k fillari on 1k fillari mutta 2k kello voi edelleen olla 2k kello. Paljon rahakkaampaa hommaa rahan syytäminen näihin polkumankeleihin on.

jarit Guest
    ^Niin, matka Rollen rannetuskuvasta kustomi-titaanirunkoseen fillariin hienossa maisemassa ei ole pitkä. Kyse on kontekstista missä kuvan esittää ja kuvaa katsovan yleisön arvoista.
    Tuohon esimerkkiin viitaten, jos ottaisin Rolle +Pinarello kuvan Stelviolla ja postaisin sen fillarifoorumille ja kellofoorumille, miten näiden yleisöjen reaktiot samasta kuvasta poikkeaisivat toisistaan ? Jokainen näkee kuvassa ensisijaisesti ne asiat joista on kiinnostunut ja peukuttaisi niitä. Mutta minkälaisen reaktion aiheuttaisi se vähemmän kiinnostava kohde ? Saisiko kellofoorumilla moitteet himokuntoilusta ja fillarifoorumilla kellolla elvistelystä ? Tämä alkaa vaikuttaa sosiaaliselta kokeelta joka on vaan tehtävä, mutta ensin on hankittava Rolle, Pinarello ja lentoliput

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Blackborow Katso viesti
    Tuossa on vielä se ero, että vuoden päästä se 2k fillari on 1k fillari mutta 2k kello voi edelleen olla 2k kello.
    Näinkin se on, fillari on kyllä siitä hyvä että sillä kunto paranee toisin kuin kellolla. Itse realisoin tuossa jokin aika sitten osan pieneistä säästöistäni ja laitoin ne kelloon, osittain siksi tuotot ko. pääomalla ja omalla sijoitusintensiteetillä ovat joka tapauksessa niin vähäistä luokkaa. Juu, tiedetään, joku sijoitusnero pitää tätä merkkinä tyhmyydestä ja ikuisesta vähäosaiseksi jäämisestä. Rahaa on kuitenkin siitä hyvä, että sitä saa aina lisää. Mielummin otan tietylle rajatulle pääomalle "tuoton" kellon kautta tulevana ihQna mielihyvänä, ja jos tarvitsisi jossain paniikkitilanteessa realisoida (pitää pakon edessä ostaa joku auto tai remontoida kylppäriä tms.), niin olen todennäköisesti omillani. Mutta nämähän ovat ihan miten sen ajattelee, aivan kuten fillarit tai monet muut asiat elämässä.
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

Vanhusten aikaraudat - puhelin ei ole kello

Varmaan siksi, että 150€ ei todellakaan riitä kelvolliseen (paitsi perus-kierrätys-) pyörän hankintaan, mutta erinomaisen tarkan ja kestävän kellon sillä rahalla kyllä saa. Kun pyörän hinta nousee, rahalla saa todellakin paremman kulkimen (tiettyyn rajaan asti, järkevästi osia valiten), mutta kello ei oikeastaan, aidon käyttöfunktion huomioon ottaen, parane kun sen hinta nousee jostain muutamasta sadasta ylöspäin, kalleimpien kohdalla oikeastaan huononee (mites on 400000€ kultaisen tourbilonin tai minute repeaterin iskunkestävyys ja vesitiiveys, puhumattakaan selvälukuisuudesta?). Kysymyksessä on siis AINA muusta kuin ajan katsomisesta. Voi olla aitoa kiinnostusta käsityöhön, käsityön laatuun, perinteeseen, tyyliin jne, mutta kovin usein vaikuttaa lähinnä statushakuisuudelta ja kerskailulta. Kaikki "rannetuskuvat" pakkaavat minun mielestäni putoamaan tähän kategoriaan; hyväksynnän ja/tai ihailun hakemista.
    Aika moni kelloharrastaja voisi olla sitä mieltä, että kaikki yli 300€ fillariin on tyhmyyttä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jarit Katso viesti
    ^Niin, matka Rollen rannetuskuvasta kustomi-titaanirunkoseen fillariin hienossa maisemassa ei ole pitkä.
    Kello on hiukan tylsä kun se on suoraan hyllystä. Pyöränkin on tylsä jos se on suoraan hyllystä. Sitten se filo on mielenkiintoinen kun se on speksattu omistajan toimesta ja hyvällä maulla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti stenu Katso viesti
    Ymmärsin siis tekstisi ainakin osittain väärin. Hyvä niin ja pahoittelut.

Kautta aikain urokset ovat joutuneet kilpailemaan naaraiden suosiosta osoittamalla paremmuutensa lauman muihin uroksiin nähden. Lisääntymään on päässyt se uros, joka siinä on taitavimmin onnistunut, joten miesten sisäänrakennettu tarve kellojen, kulkusten ja muiden vehkeiden esittelyyn taitaa kulkea geeneissä
    Ääh, välillä vedän tarkoituksella hieman yli ja monimerkityksellisesti.
    BTW, mainittu turkulainen hotelli on saanut korskeasta nimestään paljon ansiotonta hyötyä, mikä hitusen harmittaa, koska oikeasti hieno ja paremmalla paikalla oleva Radisson jää usein kakkoseksi. No, reilun vuoden kuluttua S-ketjun sopimus loppuu ja Börs "palautetaan vanhaan loistoonsa", mitä se ikinä tarkoittaakaan.

Ja samaa mieltä tuosta miesten koreilun halusta. Suomessa siihen on harmittavan vähän mahdollisuuksia. Kello taitaa olla ainoita, josta ei heti tule homppelin leimaa. Sitä voi sentään koettaa selitellä järkiperusteilla, toisin kuin teetettyjä kenkiä, tonnien salkkuja, huiveja tai muita keski-eurooppalaisen miehen varusteita.

Tässä jollain tapaa hieno, jonka ostaisin jos olisi rahaa. Simppelin toimiva muotoilu, kellotaulussa ei numeroita, ei turhaa päivyriä eikä muitakaan hilavitkuttimia.

^Kelpaa

Fillariteemaista kelloa haeskellut. En oikein keksi mikä se olisi. Festinat tietty mut joo. Ideoita?
    Tässä olisi, mikäli raha ei ole este. Ja saahan siinä hyvän fillarin ikään kuin kaupan päälle. Kello itsessään on... sanotaan vaikka persoonallinen...
    http://www.cyclingweekly.com/news/pr...ago-c60-356925
    http://richardmille.com/watch/rm-70-01/

Tässä jollain tapaa hieno, jonka ostaisin jos olisi rahaa. Simppelin toimiva muotoilu, kellotaulussa ei numeroita, ei turhaa päivyriä eikä muitakaan hilavitkuttimia.
    Perusteltu valinta.

Jos on valimossa tai CERNissä töissä, siis...

Milgauss on hieno kuvissa ja livenä. Pohdin itse valkotauluisen Milgaussin ja Exp II (16570) välillä, päädyin 16570:aan kun halusin GMT-viisarin ja päivyrin. Toisaalta yksinkertainen toimii. Harkinnassa oli aluksi myös Air-King mutta Exp II veti niistäkin pidemmän korren. Ihania laitteita

-L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •