GiantElectrobikeGarmin
Sivu 60 / 122 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 10 50 58 59 60 61 62 70 110 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.771 - 1.800 / 3651

Aihe: Mikä asia EI yllättänyt sinua tänään?

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kihti Katso viesti
    Esittelin rouvalle _minun_ veronpalautuksilla rahoitetun uuden polkupyörän (~2000€) ja se suuttui silmittömästi. Tästä olisi pitänyt kuulemma keskustella ensin. On se kumma, kun terveyteen ja hyvinvointiin ei saa sijoittaa. Seuraavilla veronpalutuksilla ryyppään itseni hengiltä ja ajan perheen hankeen... Edellä mainitussa järjestyksessä vieläpä.
    tsemiä

Esittelin rouvalle _minun_ veronpalautuksilla rahoitetun uuden polkupyörän (~2000€) ja se suuttui silmittömästi. Tästä olisi pitänyt kuulemma keskustella ensin.
    Olisi sopinut ihan klassisena kamana myös osastoon: Mitä "äijää" olet tehnyt tänään?

tempokisu Guest
    Matti Pitko ei petä:
    "Naiselle ei koskaan anneta anteeksi sitä, että hän on lahjakas. Naisen on oltava paljon lahjakkaampi kuin mies, jotta hänet tunnustetaan yhtä lahjakkaaksi kuin lahjaton mies."

> mun pitää ajaa vuodessa 40 000km että olisin edes suunnilleen yhtä hyvä kuin vuodessa 20 000km ajavat palstan ukot.

ps. Ja toi oli muuten aika edullinen fillari toi parin tonnin fillari, vaimo olisi voinu iloita että niin edullisen osti.

Jopotuinen Guest
    Esittelin rouvalle _minun_ veronpalautuksilla rahoitetun uuden polkupyörän (~2000€) ja se suuttui silmittömästi. Tästä olisi pitänyt kuulemma keskustella ensin.
    Mutta silloinhan se pyörä olisi jäänyt saamatta.
    Kyllä tämä meni ihan oikeassa järjestyksessä. Jaksamisia.

Mietin tuossa vielä, jotta pitäisiköhän myös käydä ostoksilla, sama myös muille FF veljille, ihan vaan jotta voitaisiin sitten perustaa vertaistukiryhmä.

tempokisu Guest
    Jaha, juhlapyhät osuu tänä vuonna arkipäiville kaikki. Todennäköisesti ne osuu kaikki mun työpäiville ja siis myös työpäivistä pois.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jopotuinen Katso viesti
    Mietin tuossa vielä, jotta pitäisiköhän myös käydä ostoksilla, sama myös muille FF veljille, ihan vaan jotta voitaisiin sitten perustaa vertaistukiryhmä.
    Hyvä idea, kannatetaan! Kaikkiin kaupunkeihin ja isompiin taajamiin virallinen tukipiste jossa jaksuhalaillaan sekä kuunnellaan näitä surullisia tarinoita ihmiskohtaloista. Joku ensiaputaitoinen voisi olla paikkailemassa vakavammasta hellasäröstä aiheutuneita naarmuja ja jakamassa jääpalapusseja.

Ja perustettakoon myös vinkkien jakoon "Miten valehtelet puolisollesi pyörästä maksamasi hinnan" -topic jotta tapaukset ja niiden vaikutus voidaan minimoida.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    toinen järjestelmä: hinnan jo tullessa ilmi, kadulla kävelee "satunnaisia" pyörän kehujia, jotka sanovat maksaneensa juurikin samasta pyörästä 2-3 kertaa enemmän. vaimo tietty mukana näissä "satunnaisissa" tapahtumissa.
    JA kertovat vielä lukeneensa naistenlehdestä, että [tähän vaimon ihaileman julkimon (George Clooney, Hugh Grant tmv.) nimi] oli juuri onnistunut hankkimaan samanlaisen.

Esittelin rouvalle _minun_ veronpalautuksilla rahoitetun uuden polkupyörän (~2000€) ja se suuttui silmittömästi. Tästä olisi pitänyt kuulemma keskustella ensin. On se kumma, kun terveyteen ja hyvinvointiin ei saa sijoittaa. Seuraavilla veronpalutuksilla ryyppään itseni hengiltä ja ajan perheen hankeen... Edellä mainitussa järjestyksessä vieläpä.
    Kieltämättä onnellisempaan lopputulokseen pääsee sopivalla ennakkomarkkinoinnilla. Tsemppiä hyvästä hankinnasta. Jälkimarkkinoinnilla voi ehkä hiukan koettaa tasoitella. Kuinka arki nyt helpottuu parantuneen kunnon myötä ja mies hymyilee kotona paljon enemmän (etenkin lenkiltä tultuaan)...
    Sika joka ei pyöräile on vain pelkkä sika

Vanha varma konsti on vaihtaa vanha pyörä uuteen samanväriseen. Näin ei tarvitse raportoida pyörän vaihdosta ollenkaan.

Itse en ole koskaan muuta kuin maininnut ohimennen uus hankinnoista. Viimeksi ajoin pihaan uudella autolla ja emäntä siinä vaiheessa tuli tietoiseksi hankinnasta. Tasa-arvo ihminen kun olen, hänellä on sama oikeus (omilla tuloilla tietenkin) ja sitä myös käyttääkin hankkien juttuja siten että näen ne vasta kun on hankittu.

tempokisu Guest
    No, tämä ei liene palstalaisillekaan ( erityisesti MacKontikselle) yllätys, äitee totesi että jos nyt vähän hillitsisit sitä nahkiais-intoiluasi.
    Nimittäin tuli juteltua kultasepänliikkeen omistajan kanssa, ja siinä sivumennen mainitsin että hopeinen nahkiais-koru olisi aina kiva...kuulemma Taigakoru tekee myös tilaustöitä niin se olisi tosi hieno idea ja kannattaisi miettiä ja mua alkoi kiinnostaan. Eihän siihen paljoa hopeaa menisi ja aika helppo toteuttaa....
    No se olisi tosi hieno idea, sellainen nuken kaulaan kietoutunut hopea-nahkis ja toinen pääkoristeeksi, tai /ja ranteeseen. Tuossa kuvassa ( avatar) on jo heti valmiit pohjaideat.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Jaha, juhlapyhät osuu tänä vuonna arkipäiville kaikki. Todennäköisesti ne osuu kaikki mun työpäiville ja siis myös työpäivistä pois.
    Jättää sitten yhden nuken ostamatta niin se on siinä.
    No rain - no gain.

Katon tyhjentäjät sekä eivät siivonneet jälkiään että siivosivat liian tehokkaasti, tuloksena tukittu pihakäytävä ja runnotut pensaat ja puut.

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti telipyörä Katso viesti
    Jättää sitten yhden nuken ostamatta niin se on siinä.
    No ei ole, ei ne nuket niin kalliita ole, 60-200euroa per nukke, en juuri osta kalliimpia ( kun omistan ne jo). En mä puhuisi mitään jos olisi kyse parista satasesta, mutta 7 työpäivän menetys on mulle melkein kuukauden palkka kun kuukaudessa on vain 12 työpäivää muutenkin. Tässä joulukuussa (kiitos parin ei-pääse ja olin kipeenä päivän) oli vain ne 7 työpäivää, että ei tällä työllä kyllä rikastumaan pääse vahingossakaan.

tempokisu Guest
    Aika useinhan se menee niin että - suutarin lapsella todellakin on kengät. Monasti näkee että xxx Visakorpi ( jaha, taysin erikoislääkäri Tapio Visakorven tytär tms) nyt tuossa "Kauneuden hinta"-ohjelmassa plastiikkakirurgi Timo Pakkanen on paitsi samalla alalla kun isänsä Matti, mutta ihan ilmetty nuorempi näköisversio!
    Ymmärrän hyvin, tuossa on 28-vuotias viiden(!) lapsen äiti, jolla rintoja ei käytännössä ole ollenkaan; silloin implantit on ihan ymmärrettävää. On se aika tärkeetä että saa naisten osastolta ostaa aluvaatteita, kun että "menepä tuonne lasten osastolle".
    Sensijaan en ymmärrä että on jo rinnat ja ollaan Miss Universum-kisoissa kolmas, mutta ei se ulkomuoto vieläkään tyydytä...tai että halutaan litran pallerot.

tempokisu Guest
    Missä Aamulehti? Soitto jakelupäivystykseen, jossa olikin valmis tiedote "Hyvä asiakkaamme, lehti on myöhässä jakelussa ilmenneen ongelman vuoksi".
    Varmaan eksyny jonnekin kyseinen lukutaidoton jakaja...

^Minä äänestäsin jaloillani jos jatkuvasti olis ongelmia. Laittasin että pitäkää tunkkinne. Eikös noi sanomalehdet ole nykyään vielä pirun kalliitakin, miksi maksaa tuosta stressistä minkä sinäkin tuosta lehdestä saat. Joko ei tule ollenkaan tai jos tulee niin sit on huonot sarjakuvat siinä tai ainakin tyhmiä lukijan kirjeitä samoilta tyhmiltä kirjoittajilta. Lehteen käytetyillä rahoillasi saisit sitä haluamaasi hyvää sarjakuvaa 10 vuoden tilauksen varmaan vuoden sanomalehden maksun hinnalla.

Ontopic: Hämeenlinnanväylä (moottoritie) veti hitaammin mitä Kehä3:sta Manskun päätyyn menevä pätkä (jossa 20km/h hitaampi rajoitus kuin motarilla).

tempokisu Guest
    ^ siellä nyt on vaan typerä jakaja, ja oikeastaan oli ihan kiva ohjeistaa mokomaa. Koska päivän lehti ei aamupuurolle ehdi, luen edellisen päivän lehteä. Jotain sopivan tylsää luettavaa pitää olla - eihän ole mitään sen mukavampaa kun ihmetellä typeriä yleisonosastolaisia ja huonoja "lukijan kuvia".
    heh...tänään Johanna Hyytiäinen yleisönosastolla parjasi kun naimattomia naisia kutsutaan neidiksi, hän 34-vuotiaana ei tästä pidä. Ja minä 52-vuotias ikäneito taas kimmastun jos joku rouvaksi nimittelee...

Taitaa tuo lehdenkin jakaminen olla taitolaji. Useimmiten lehti (Aamulehti) on ihan Ok., siis ulkoiselta olemukseltaan. Silloin se on ovien välissä selkä alaspäin. Mutta usein se on miljoonalla mykkyrällä, kun se on tungettu luukusta jotenkin kulma edellä selkä ylös. Kaiholla muistelee niitä menneitä aikoja kun jakaja oli kaverini. Lehti oli aina kuin silitysraudan jäljiltä.

Kuten tästä huomaa, niin suuret ovat ihmiskunnan murheet.

Sähköinen versio ratkaisee edelläkuvatut ongelmat. Se ei tosin yllätä millään tavalla, ettei "sähköistä voi lukea" tai "se nyt vaan pitää olla printtiversio".
    Holokki auki ku H. Moilane.

tempokisu Guest
    ^ ei, kyllä aamukahvi ja -puuro pitää nauttia paperisen lehden kanssa.
    Lehdillä on muutakin käyttöä; maalausprojektien alusuojana ( paljon käyttöä), jos kengät kastuu niin tunkee paperitolloja sinne sisään, jos veskipaperi loppuu sanomalehti käy hätävarana. Käy myös pakettien päälypaperina.

Pihkainen kuusi kipinöi ja kärähtänyt villa haisee.
    *

La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie

tempokisu Guest
    Kas, heti kun vapaapäivät alkoi - verenpainelukemat puolittui....

Se, että pääkaupunkiseudun raideliikenne nykyisessä muodossaan levittää urbaania ja kansainvälistä pöhinää huomattavasti tehokkaammin kuin matkustusmuodot joita käyttääkseen on ostettava lippu.
    Memento mori

tempokisu Guest
    Lääkärintarkastuksen tulos - Trump on erinomaisessa kunnossa

linkissä sama asia: http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/201...65955_ul.shtml

^Henkistä tilaa ei ole tuossa arvioitu.
    epäasiallinen maastopyöräilijä

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti oem Katso viesti
    ^Henkistä tilaa ei ole tuossa arvioitu.
    Siksi mä siihen laitoinkin. Kuulemma mitattiin pituus ja paino ja verenpaine. Jokainen näkee että Trumppi on isokokoinen ukkeli. Verenpaineesta en kommentoi.
    Toi on vaikee asia, "täydellinen terveystarkastus" - mitä siihen pitäisi kuulua? Itse asiassa varmaan perusasiat, näkö, veriarvot, joku psyykkinen testaus ja kognitiivinen testaus, ekg....usein muuten pyydetään että haluun...kun luettelen minne kaikkiin tutkimuksiin pitää sitten mennä ja ite maksaa, niin eipä halutakaan

Väyrynen on putinistien valinta.

Linkkihuoraamisen välttämiseksi selvennettäköön, että linkin takana on Hesarin kolumni siitä kuinka vaaliemme presidenttiehdokkaita käsitellään Venäjän mediassa.

Blackborow Guest
    Espoolaisten kusipäisyys.

^mitäs vittua ne nyt ovat tehneet?

^jotain länsimetroon liittyvää, otaksun.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •