GiantElectrobikeGarmin
Sivu 91 / 195 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41 81 89 90 91 92 93 101 141 191 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.701 - 2.730 / 5850

Aihe: Mikä se tänään sut hyvälle tuulelle sai?

Espoolaisen nuoren miehen ottamat luontokuvat: https://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005504334.html
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Katsoin kalenteria ja huomasin olevan vasta perjantai kun olin täysin elänyt lauantaissa! Nyt minua mietityttää tosin vielä enemmän kuin äsken, että onko ok aloittaa vielä uudenvuodenvaihtoa ja kipaista Alkoon? Jotta olisiko se vallan säädytöntä? *lomalla*
    Ylläoleva saattaa sisältää provokatiivista haihattelua.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PikkuPatleetti Katso viesti
    Katsoin kalenteria ja huomasin olevan vasta perjantai kun olin täysin elänyt lauantaissa! Nyt minua mietityttää tosin vielä enemmän kuin äsken, että onko ok aloittaa vielä uudenvuodenvaihtoa ja kipaista Alkoon? Jotta olisiko se vallan säädytöntä? *lomalla*
    Nyrkkisääntönä olen pitänyt sitä että kello 12 jälkeen voi marssia ryhdikkäästi ja itsevarmasti pitkäripaiseen sekä korkata samoin tein.
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Lainaus Alkujaan tämän lähetti bici74 Katso viesti
    Nyrkkisääntönä olen pitänyt sitä että kello 12 jälkeen voi marssia ryhdikkäästi ja itsevarmasti pitkäripaiseen sekä korkata samoin tein.
    Ryhdikkäästi astelin ja maltoin kotiin asti ennen korkkaamista (eli erittäin sivistynyttä). Let the himamöhmelöt begin!

Naureskelin ääneen tätä vanhaa artikkelia lukiessani: Bike Snob NYC's review of Colnago Extreme Power

Kaikkien pyöräarvostelujen äiti ja hullu setäpuoli.
    The older I get the faster I was

^ Mieshän on taas hyvässä vedossa, vähän niin kuin rokkibändi jonka viisitoista edellistä levyä ovat olleet vähän pakonomaista ja väsynyttä vanhan toistoa!

PS Korjaus äskeiseen; huomasin vuosiluvun vasta nyt jälkeenpäin. (Joskus melko pian pyöräilyyn uudelleen sorruttuani satuin nettisurfaillemaan hänen saitilleen ja olivathan ne jutut silloin aivan riemastuttavia. Jossain vaiheessa joko itse kyllästyin tai kirjoittaja leipääntyi ja kirjanmerkinkin poistin tarpeettomana.)

^10 vuotta myöhemmin tuo juttu osuu edelleen hermoon.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    ^jollei sitten ole ns. korjaussarjalle tarvetta, jolloin ihan aamustakin aloittaminen on ookoo
    Mä olen tän ratkaissut aina niin, että "kyllä se kello jo jossain on kaksitoista."
    sähkö pyörä läski kuski

tempokisu Guest
    Vahingonilo on paras ilo kannattaa käydä Alkossa vähän aikasempaan kun ihan lauantai-iltana vähä ennen sulkemisaikaa . . .

Seesteinen hetki asunnon sisällä kaikkien läsnäollessa.
    Ehkäpä teinistö aikuistuu vähin erin; neulovat oma-alotteisesti
    yöinsuliinit; aamulla tarvitsevat apujoukkoja
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Teinityttären ja eläkeikäisen lemmikin leikkihetki.
    Vauhtia ja tilanteita riittävästi. Kaikilla oli kivaa.
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Yli kymmenen tunnin unet ja AURINKO. Tämä tarkoittaa ihan selkeästi leppoisaa cyclolenkkiä.

tempokisu Guest
    No en mä niin pska kuvaaja olekaan, vertailukohta vaan oli joku erinomainen luontokuvaaja ja mun ala on ihan eri.
    Laitoin tuossa yhdet kuvat w-clubin photo-forumille, ja onhan nämä mun kuvat erittäin hyviä, ellei parhaita. Olen asettanut vaan riman kovin korkealle..

Hiihto lasten kanssa aurinkoisessa kelissä. Ja hei se lämmittikin vähän, ihan varmasti.

Metsäkävely vaimon kanssa aurinkoisessa säässä. Kuukauden kestänyt tihku-/räntäsade on loppu!

Lopultakin tajuntaan imeytynyt tieto elämän toisesta "toistaiseksi" -mallia olevasta työsopimuksesta.
    Vanha pieru on siis oletettavasti tehnyt jotakin oikein. Ällistyttää silti edelleenkin

tempokisu Guest
    hahaa...nukke-foorumilla ( W-club forum) onkin tehty massiiviset siivoustalkoot, joten - mä olen pistekuningatar noin 4000pisteen erolla siihen jatkuvastihöpöttää-tyyppiin. En ole höpissyt siellä juuri mitään, joten mun viestini eivät ole myöskään siivouksen uhriksi joutuneet. ähäkutti, lällätilää

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Köfte Katso viesti
    Lopultakin tajuntaan imeytynyt tieto elämän toisesta "toistaiseksi" -mallia olevasta työsopimuksesta.
    Vanha pieru on siis oletettavasti tehnyt jotakin oikein. Ällistyttää silti edelleenkin
    Onnea, vastatuulikaan ei ole ikuista

Talvinen maisema kuuraisine puineen on kyllä aika ilahduttava.

Neljän kuukauden neuvottelut kulminoitui työsopimukseen. Toistaiseksi voimissaan. Uudet kuviot vanhassa ympäristössä. Ympäri mennään, yhteen tullaan. 20-vuotinen seikkailu jatkuu...
    Tähän kai pitäisi keksiä jotain nokkelaa .....

Onnittelut Köftelle ja Mikolle!

^ Kiitokset ! Täältä myös Köftelle myötätuulta Ouluun työelämän ristiaallokossa luovimiseen .

Johan tuo sapattivapaa synttärilahjaksi alkoi riittämään. Aikansa kutakin.

Jopotuinen Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Köfte Katso viesti
    Gratuleras också!

Tässäpä oiva syy vetää myötälärvit pitkästä aikaa.
    Rouva ei sitä ymmärrä, mutta ei sen tarttekkaa

Onnet täältäkin!

Myötälärvit - minulle ihan uusi sana, eikä ole toimintaakaan tullut harjoiteltua.
    10k-kerhon jäsen

Kiitokset kaikille; on tässä viime vuosina tullutkin kakkaa tuulettimeen riittävästi.
    Vastatuuli heikkeni hieman ja risujen välistä näkyi valoa Tässähän alkaa jo tuntea
    itsensä taas yhteiskuntakelpoiseksi.

Bishops Finger, ensimmäinen ko. panimoon tutustuminen 90-luvun alussa; olin myyty.

^ Tuohon korvikkeiden käyttöön liittyy yksi raadollinen tapaus 90-luvun alkupuolelta.
    Olin pysäkillä Railaston Shelliä vastapäätä odottelemassa lihavankkureiden saapumista.
    Normikansalaisten tapaan julkisilla liikennevälineillä työpaikkaa ja -suoritetta kohti siirtyminen
    tavoitteeena, olin jopa poikkeuksellisen aikaisessa, kun ehdin vielä sytyttää savukkeenkin.
    Shell avautui klo 7:00; 7:01 viisi "alan miestä" marssii ryhdikkäänä jonona sisään myymälään.
    Tovin kuluttua 4/5 ukkoa tulee ulos tyytyväisinä Lasolit käsissään, mutta viides poloinen juoksee
    kollegoidensa perään lähes epätoivoisena huutaen: "Jätkät hei! Oottakaa! Mulle ei myyty!"

Hyvät Olutravintolat-konglomeraatti on tarjoillut Kentin panimon
    tuotteita hanamuodossa säännöllisen epäsäännöllisesti.

Parin tunnin pyörälenkki tuntui tänään pitkästä aikaa hyvältä. Ennen joulua alkoi flunssailu ja pari lenkkiä jo vuoden vaihteeseenkin sain, mutta se ei vielä tuntunut hyvältä.

Jyri

^ Herkkullisen näköistä pätkää asiallisesti valaistuna! Näinhän se on, tervehtymisen jälkeen liikunnan riemu kokee arvostuksen nousun. Kokemuksen karttuessa terveyden tärveleminen ehdointahdoin hämmästyttää yhä enemmän.
    Kohtalolle ei tietenkään mitään mahda, silloin on vain jaksettava, parhaansa mukaan, taistella.
    No nyt tuli kyllä vuolasta ajatuksen virtausta, Tarkoitin vain, arvostan Jyri K :n fiiliksiä. Eikä tuo polkukaan huonolta näytä

Fillari kulki yllättävän kepeästi viikonloppuna. Toki oli kelitkin erinomaisen nopeat. Ja salilla käyntikin maistuu, sehän lupaa hyvää kesälle (jos terveenä olla saa)
    Sika joka ei pyöräile on vain pelkkä sika

Tämä tapahtui kyllä eilen. Kun töistä tullessani pysähdyin liikennevaloihin, huomasin että rouvani oli viereisellä kaistalla aivan samalla kohtaa. En viitsinyt soittaa torvea, joten ajattelin kiinnittää hänen huomionsa huutamalla. Mylvin autossani niin lujaa kuin jaksoin, mutta rouva vain tuijottaa yrmeän näköisenä eteensä. En tiedä, kuuliko joku muu. Huvitti.

Viuh Guest
    Lumisade

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •