GarminHephaGiantElectrobike
Sivu 113 / 173 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13 63 103 111 112 113 114 115 123 163 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.361 - 3.390 / 5187

Aihe: harjoitusvastus??!!

Kaikesta voi olla mitä mieltä haluaa.
    Jos fillaroinnin ainoa tavoite on nostaa fillarikuntoa niin siitäkin löytyy esimerkkejä joissa koko talven hiihtäneet on kesällä kovassa fillarikunnossa.
    Uskoisin että sisäfillarilla on kovempi siirtovaikutus ulkofillariin kun hiihdolla, mutta hiihto voi tuoda mukavaa kausivaihtelua harjoitteluun.
    Kaikille fillarointi ei ole kuitenkaan tavoitteellista harjoittelua.
    Mun mielestä tässä sisäpyörähommassa en menty jo kauas muutaman vuoden takaisesta "harjoitusvastus" ajasta, mutta monelle tuo harjoitusvastus-juttukin toimii hyvin.
    Jotkut perustaa mielipiteensä yleiseen muutosvastarintaan ja jotkut omaan kokemukseen.
    Jos on kokeillut sisäpyöräilyä hyvillä vehkeillä eikä siltikään siitä tykkää niin selvä homma. Jos on kuullut juttua että 80-luvulla joku polki sisällä ja oli tylsää eikä toiminut niin mielipide on ehkä aika heikolla pohjalla, mutta mielipide sekin.
    Itsekkin on tullut kokeiltua mm. ulkona juoksua eikä se ollut sitten mun laji vaikka yritin. Kuulopuheiden perusteella piti olla kivaa.
    Ei nämä nykyiset sisäpyörävehkeet kuitenkaan mitään tajunnanräjäyttäviä viihdekeskuksia ole. Sitä ei kyllä monelle ole pimeä talvinen ulkokelikään.

Sisäpyöräily on kuntoilua fillaroinnin kaltaisella tavalla. Helvetin puuduttavaa ja siitä puuttuu kaikki fillaroinnin hyvät jutut. On mullakin ollut se jo monta vuotta, TTfilo kiinni ja talven tehot tehdään yleensä siinä, mutta se ei vaan vastaa ulkohommia. esim TT filolla sarvista kisa-asennossa nopeasti ajaminen tai sisällä wattien tuottaminen ei ole sama juttu.

harjoitusvastus??!!

Vaikka menee OT:n puolelle on pakko laittaa jakoon omakin näkemys asiasta.
    Mitä tulee sisäpyöräilyn (traineri ja spinning) soveltuvuuden kestävyyden ja suorituskyvyn parantamiseen, eihän tuon laadukkaampaa harjoitusalustaa voi juuri olla. Voit säätää kuormitusta millintarkasti ja ajaa niin pitkään kuin haluat (tai ainakin sen mitä pää kestää). Omat parhaat vuodet kilpailullisesti osuivat niille vuosille, kun vedin spinningiä n.170-200h/v. Tai oikeastaan tämä tuli kasaan syys-huhtikuun aikana, kun pidin taukoa spinnig-vedoista kesän/kisakauden ajan. Vastasi siis reilusti yli puolesta kaikesta harjoituskauden treenistä. Spinningissä tehot on helposti kaakossa mikäli et osaa itse rauhoittaa ajamista ja tollasta määrää ei voinut ajaa tehoilla. Tässä piti siis oikeasti rauhoittaa tekemistä ja teen sen selväksi myös asiakkaille.
    Spinning ohjausten jälkeen ajelin omassa tallissa spinning-pyörällä tai vanhalla magneetti vastauksella n. 30-40h/v. Tuli ajettua jokunen +3h pk-treenikin, mutta yleensä noi määrät alkoi olla oman sietokyvyn rajoilla.
    Reilu vuosi sitten hankin Tacx Neon ja aloin ajamaan Zwiftillä. Tämän myötä sisätreenit muuttuivat täysin tehoperusteisiksi. Nyt on tullut vuodessa kasaan trainerilla +120h ja ei ole vielä kertaakaan maistunut ajo puulta. Ja parasta tässä on se että viime kesänä alko myös pyörä kulkea paremmin. Ja kun pyörä kulki jo alkukesästä, innosti se ajamaan myös kesällä enemmän vuosikausiin (vaikka oli kelien puolesta kohtuu surkea kesä). Sama positiivinen kierre on jatkunut syksystä tähän päivään ja odotan jo kovasti ensi kevään ja kesän ajoja. Siinä välissä tietty talvipolut kunhan toi lumen tulo rauhoittuu ja polut tulee ajokuntoon.
    Eli, minulta ISO sisäpyöräilylle ja nykyaikaisilla älytrainereille ja softille

PS. Hauskinta tässä on se että on tullut ajettua virtuaalilenkkejä sellaisten vanhojen kavereiden kanssa joiden kanssa ei ole tullut ajettua yhdessä yli 10-vuoteen.

Sent from my iPad using Tapatalk
    MakeK muokkasi tätä : 31.12.2017 at 23.42
    www.tahkomtb.fi
    www.kuopys.fi

Siirryn sisäfillaroijaksi. Piti ajaa tänään >10h, mutta jäi 7h, kun umpijäällä pannut alamässä ja itun kipee kylki ja lonkka.

^Toivottavasti ei murtumia. Oli kyllä sellainen jääkuorrute eilen tässä kotikulmilla, että hylkäsin alkuperäisen suunnitelmaan ajaa tunti ulkona ja loput sisällä. Neljä tuntia Z1-Z3 meni kivasti sisälläkin.

Nyt sain järkättyä niin, että trainerin viereen mahtuu myös rullat. Tässä oma set up.
    10k-kerhon jäsen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kp63 Katso viesti
    Siirryn sisäfillaroijaksi. Piti ajaa tänään >10h, mutta jäi 7h, kun umpijäällä pannut alamässä ja itun kipee kylki ja lonkka.
    Oli kyllä törkeän liukasta eilen. Kävin itse ajamassa pidemmän lenkin lauantaina ja silloin jo arvelin sunnuntain olevan aika hirveä.
    Ja olihan se. Kaikki kiiltävän jään peitossa. Kulku olisi kyllä kohdillaan, koska kitka puuttui välistä melkein kokonaan.
    Gravdallit tai mitkään muutkaan renkaat ei kyllä auta, jos tienpinta on peilijäällä ja vauhtia reippaasti. Pienemmillä teillä olisi turvallisempaa, mutta ne taas olivat auraamattomia ja sunnuntaina varmastikkin ajokelvottomassa kunnossa.

Mut joo, minua kyllä pelottaa tuollaiset kelit ulkona. Saattaa käydä oikeasti huonosti auton tullessa takaa. Tsemppiä.

kiitos. en usko että murtumia kun ei silleen pistekipee ja lonkkanivel on ihan uusi, siinä takuu voimassa kaiketi. pannutin vkositten oikean puolen kyljen eli balanssissa . no oikeasti nää on niitä, jotka erottaa asiat ja jää muistoihin. 6.45 liikkeelle ja kivassa porukassa läpi nukkuvan cityn kohti Porkkalaa. ei vaan voi korvata sisällä. Esko, jätä treineri vähemmälle ja enempi rullilla, se vaatii keskiropan hallintaa kuten ulkof. omaa ajatusta tarkennan, että mentaalipuoli on oman kokemuksen perusteella tärkeä. itelle sisätahkoominen ei maistu ja aikoinaan kun siirryin puntista fillarointiin niin päätin, että väkisin en aja sekunttiakaan. ulkona ei ole tullut koskaan tämä raja vastaan, vaikka 20tkm/v ajettu. sisällä se tulee heti.

Sitähän sitä pitää ajaa mistä tykkää. Funtsin itsekkin, että sweetspottikin on parempaa töiden jälkeen trainerilla, mitä 30min pk tai olla ajamatta ollenkaan.
    Jollain tapaa mulla tyhjenee kuuppa noiden pidempien sweetspottien kanssa trainerillakin. PK ei anna samaa sisällä, vaan sen haluan ehdottomasti ajaa ulkona.

näin on. koska en tietääkseni ole alien, niin olen ehkä yksi esimerkki siitä, että ikä huomioiden suht kovaa voi kesällä ajaa ilman sweetpotteja tms. vaik keskityn tempoon, niin en aja yhtään lähellä ftp:tä olevaa treeniä talvisin. mulle ftp on output ei input.

Juu, eilen sain tosiaan rullatkin käyttöön. Ei niillä pelkästään jaksa seinää tuijotellen, mutta combona Zwiftin kanssa.
    10k-kerhon jäsen

Lainaus Alkujaan tämän lähetti fiber Katso viesti
    Juu, eilen sain tosiaan rullatkin käyttöön. Ei niillä pelkästään jaksa seinää tuijotellen, mutta combona Zwiftin kanssa.
    Mitä olet Fiber tykännyt tuosta Elite Qubo Smartista, etkös ostanut sitä melko vastikään? Katselin että Bike24 työntää sitä 299 hintaan + Suomen alv. ja Fillaritorissakin on yksi käytetty josta voisi tinkiä.

Kyllä se hintansa haukkuu hyvinkin, ei ole valittamista. Aika vähän on minulla kokemusta suoravetoisista. Rullavastuksen hyvä puoli on, että fillarin voi nostaa avorullille saman tien ilman kiekon asentamista. Omassa set upissa se oli helppo saada toimimaan. Jarrutusteho kasvaa 6 % nousuihin saakka, ja vaste takaisin tietokoneelta on riittävän nopsa.

Lyhyissä maksimivoimavedoissa on hiukan sillä rajalla meinaako luistaa, mutta esim. Sufferfestin 5 sekunnin testiosassa 900 wattia menee vielä putkeltakin. En ole kokenut tuota huteraksi, vaikka mulla on painoa 84 kg. Edellisessä vastaavassa ei-smart Qubossa näytti teräsakseli vääntyneen kaarelle. Se voi olla edessä tässäkin. Melusta en osaa sanoa suhteessa muihin.

Bike-componentsissa 301,14 € sis alv, https://www.bike-components.de/en/El...rainer-p45754/

Magneetti- (Tacx Satori) ja nestevastuksellisen (KK Road Machine) perinteisen trainerin jälkeen olen siirtynyt suoravetoiseen (Tacx Neo). About kymmenen vuotta trainerointia ja nyt osittain Neon avulla se on muuttunut mielekkääksi kokemukseksi. Tehomittaus ei ole se the juttu, koska se hoituisi muutenkin. Ajotuntumaltaan ja käytettävyydeltään täysi kymppi. Kallis, mutta jokaisen euron arvoinen. Väittäisin, että pitkässä juoksussa hinnaltaan tulee ylivoimaiseksi, koska €/käyttötunti tulee laskemaan rajusti.

Osa hauskuudesta tulee toki siitä, että nyt myös trainerisoftat pääsevät näyttämään todelliset mahdollisuutensa. Eli harjoitusvastus on vain yksi - tosin helkutin tärkeä - osa sisätreenin viihtyvyyteen vaikuttavaa kokonaisuutta. Softien lisäksi se, missä harjoitusvastus sijaitsee, vaikuttaa isosti kokonaisuuteen. Ensin mulla oli traineri autotallissa, sitten pannuhuoneen yhteydessä olleessa miesluolassa / kuntosalissa. Nyt ensi kertaa, Espooseen muuton myötä, näyttää vahvasti siltä, että ulkokaudella ei tarvitse huonolla kelillä lähteä perheluolaa* pidemmälle. Hämeessä mulla oli perinteinen miesluola ja heti, kun vähänkin alkoi olla sulaa pätkää maantiellä, niin tarvittaessa ajoin sinne autolla ja edestakaisin hinkaten kilometrejä täyteen.

Okei, kivittäkää vaan. Alla oleva voi kuulostaa omahyväiseltä tai siltä, että äijältä karkas mopo käsistä. Mutta miettikää kokonaisuutta, esim. äänekäs traineri olohuoneessa vs. hiljainen traineri kaikilla herkuilla paikassa, jossa voi muutenkin viihtyä. Vaimon kanssa ajateltiin, että rakennetaan tästä selkeästi "harrastamo". Paikka, jossa voi kumpikin harrastaa ja jopa yhtäaikaa. Tingitään sitten jossain muussa. Hyvä traineri on hyvä, suoravetoinen älytraineri on parempi ja suoravetoinen älytraineri viihtymiskeskuksessa on paras.

* Rintsikan kellariautotallista konvertoidun perheluolan (ei siis vain miesluola vaan sallittu myös rouvalle) nykyvarusteet: Tacx Neo + traineripyörä, monitoimipenkki, käsipainoja, kahvakuulia, vatsapenkki, löhösohva, 34 tuuman telkkari monitorikäytössä (cromecastin avulla toki valioliigaa), kahdessa tallentavassa digiboxissa Touria, Giroa, Vueltaa, kevätklassikoita viimeisen 10 vuoden ajalta, kotiteatteri (kykemättä), sähkökitarakamat, sähköbassokamat, vanha ajoluiska konvertoitu "patioksi", jossa katoksen alla mm. grilli ja tämä heti oven takana, luola integroituu ovettoman aukon kautta takkatupaan, joka toimii samalla saunan pukuhuoneena ja siitä siis yhteys suihkuun ja saunaan (kauko-ohjaimella kiuas lämpiämään (kompromissi, puulämmitteinen olisi ollut parempi, mutta ei kauko-ohjattavissa); toisesta oviaukosta yhteys verstaaseen (jossa voi askarrella vaikka fillarin kimpussa); asentamatta: kirjahylly harrastekirjoille, iso työpöytä; hankintalistalla: 55 tuumainen älytelkkari, Smegin jääkaappi (ehkä Union Jack värityksellä?), viinikaappi, pation jatkeeksi ulkoporeallas, ehkä 27 tuumainen kaareva näyttö, kun telkkarista katsotaan rouvan kanssa yhdessä jotain muuta, selkeästi nopeampi netti (vaikka talo on Espoossa, niin tuohon ei minkään operaattorin mobiilit näytä antavan kunnolla nopeutta-> jotain keksittävä.

Jos joku ei pidä tuota fillarointina, niin ei haittaa. Tavoitteet on mulla ajaa ensi suvena Vätternrundan 9:30 pintaan ja sen jälkeen Espoosta Sukeva Originaaliin (http://www.originalsukeva.fi/), mutta sitä ennen naattia reenaamisesta sisällä kunnon vehkeillä. Hitto kun ei ole vielä eläkkeellä.

Hyvää tekstiä ja pitkältä samaa mieltä. Itselläni ainakin mielenkiinto kasvaa huomattavasti, kun varusteet kunnossa eli tässä tapauksessa riittävän hyvä traineri, riittävän iso näyttö ja sit kun saa riittävän kovaa musaakin soitettua tyydyttävällä äänenlaadulla. Hiljasuus oli trainerin tärkeyslistan kärjessä unohtamatta kuitenkaan muita ominaisuuksia. 1200€ Tacx Neohon oli vaan hitusen liikaa sen hetkisellä opiskelijabudjettilla mistä syystä tyydyin riittävän hyvään Diretoon.

PS. olisi kiva nähdä kuva tuosta perheluolasta.

Tässä oma pienen olkkarin setuppi sopivasti siivouspäivän jäljiltä. Sohvaa tarvii työntää vähän taaksepäin, sohvapöytä nostaa pois tieltä ja tuuletin nousee tv-tasolle. Kuitenkin paria minuuttia enempää ei viel aikaa kun laittaa kaiken kuntoon ja pääsee pyörän päälle. Nykyisin laiskana tulee nostettua trainer + pyörä vaan pois tieltä ikkunan eteen ja vieraita varten sit ihan irroitan pyörän ja heitän partsille. Joskus sit ihan harrastehuone. Nyt harrastaan sisäpyöräilyä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JohannesP Katso viesti
    Hyvää tekstiä ja pitkältä samaa mieltä. Itselläni ainakin mielenkiinto kasvaa huomattavasti, kun varusteet kunnossa eli tässä tapauksessa riittävän hyvä traineri, riittävän iso näyttö ja sit kun saa riittävän kovaa musaakin soitettua tyydyttävällä äänenlaadulla. Hiljasuus oli trainerin tärkeyslistan kärjessä unohtamatta kuitenkaan muita ominaisuuksia. 1200€ Tacx Neohon oli vaan hitusen liikaa sen hetkisellä opiskelijabudjettilla mistä syystä tyydyin riittävän hyvään Diretoon.

PS. olisi kiva nähdä kuva tuosta perheluolasta.

Tässä oma pienen olkkarin setuppi sopivasti siivouspäivän jäljiltä. Sohvaa tarvii työntää vähän taaksepäin, sohvapöytä nostaa pois tieltä ja tuuletin nousee tv-tasolle. Kuitenkin paria minuuttia enempää ei viel aikaa kun laittaa kaiken kuntoon ja pääsee pyörän päälle. Nykyisin laiskana tulee nostettua trainer + pyörä vaan pois tieltä ikkunan eteen ja vieraita varten sit ihan irroitan pyörän ja heitän partsille. Joskus sit ihan harrastehuone. Nyt harrastaan sisäpyöräilyä.
    OT: vaihdetaan noi Genelecit pienempiin, menevät pahasti hukkaan tuolla

Omasta harrastehuoneesta kuvia sitten, kun saa sen talon ostettua ja harrastevälineet kellarista

Lähetetty minun BV8000Pro laitteesta Tapatalkilla

Kannattaa siirtää se fillari ikkunan viereen hieman vinottain, niin pakettia ei tarvitse ikinä liikutella. Vai eikö tuo telkkarin jalusta käänny lainkaan?
    Minun ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin kiskaista ajokamat päälle ja alkaa ajamaan. 60cm pyöreä jalusta tuuletin on hyvä jarrukahvassa kiinni.

Jalusta ei käänny ollenkaan telkkarissa. Tosin tuo ikkunan edessä mahdollisimman sivussa on saanu nippanappa puolison hyväksynnän niin ei uskalla yhtään siirtää keskemmälle huonetta. Eihän tuossa iso vaiva ole nostaa koko hökötystä keskelle huonetta.

Blackborow Guest
    Miten teillä happi riittää asuintiloissa? Itse kun taannoin kokeilin traineria niin ei vaan pysty asuintiloissa, kun hiki virtaa ja on tuskaista. Pitäisi olla joku viileämpi tila tuota varten, mutta tuskin sittenkään pää kestäisi. Ei vaan pysty. No menee nää talvet hiihdellen ja läskipyöräillenkin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Blackborow Katso viesti
    Miten teillä happi riittää asuintiloissa? Itse kun taannoin kokeilin traineria niin ei vaan pysty asuintiloissa, kun hiki virtaa ja on tuskaista. Pitäisi olla joku viileämpi tila tuota varten, mutta tuskin sittenkään pää kestäisi. Ei vaan pysty. No menee nää talvet hiihdellen ja läskipyöräillenkin.
    Kunnon tuulettimet viilentävät kyllä, kun ihminen hikoaa. Itsellä oli aiemmin kiva järjestely, kun ilmalämpöpumpun sai puhaltamaan kylmää "vastatuulta". Ah.

Minulla on autotallissa 5 astetta talvella, siellä on hyvä ja raikas polkea. Lämmittelyajossa pidän pipoa ja paksua fleeceä, mutta äkkiä ne pitää ottaa pois. Lopulta tulee kunnon hiki joka tapauksessa, mutta tuuletinta en ole laittanut. Pitää vain äkkiä vetää vaatteet takaisin päälle, kun palaan tallista sisälle taloon läpimärkänä. Hiki siis tulee viileässäkin, jos viima ei jäähdytä

Nyt olen pari kuukautta ajanut Elite Diretolla ja Zwiftillä, voisin kuvailla oikeastaan ihan mukavaksi hommaksi. En mitään pitkiä sessioita ajele, max 1,5 tuntia. Ei ole ulos tehnyt mieli, mutta pitää kai nastatkin vielä cycloon asennella, muuten se on jonkin sortin häpeä minulle.
    Pyöräily on kivaa!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Blackborow Katso viesti
    Olen aiemminkin kertonut, että minulla auttaa takuulla ylös auki oleva olohuone. Ihan normaali 22-24 huoneenlämpö ja yksi 60cm tuuletin. Ovet ja ikkunat kiinni. Alle 170 sykkeen en edes hikoa kovin paljoa. En käytä suojaakaan trainerin alla. Sykkeet ovat näin talvisin samat ulkona ja sisällä. Talvella vaatetus nostaa sykettä ulkona ajessa ainakin minulla.

Eli riittävä ilmatila auttaa takuulla paljon.
    Niin ja ilman isoa tuuletinta en kyllä pysty ajamaan edes pk-ajoa. Pakkohan sitä happea on saada suoraan naamalle ja paljon.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Olen aiemminkin kertonut, että minulla auttaa takuulla ylös auki oleva olohuone. Ihan normaali 22-24 huoneenlämpö ja yksi 60cm tuuletin. Ovet ja ikkunat kiinni. Alle 170 sykkeen en edes hikoa kovin paljoa. En käytä suojaakaan trainerin alla. Sykkeet ovat näin talvisin samat ulkona ja sisällä. Talvella vaatetus nostaa sykettä ulkona ajessa ainakin minulla.

Eli riittävä ilmatila auttaa takuulla paljon.
    Niin ja ilman isoa tuuletinta en kyllä pysty ajamaan edes pk-ajoa. Pakkohan sitä happea on saada suoraan naamalle ja paljon.
    Joskus tuli otettua syksyiselle äänitysleirille raineri messiin. Ei tarvinnut lähteä epäsosiaalisesti pois mökiltä, mutta happi riitti

https://m.facebook.com/hellyydenturb...53560907185336

Helpostihan tuota ajaa sisällä. Itse en tarvitse tässä pienessä olkkarissa tuuletinta edes PK ajossa tai käytän pienimmällä asetuksella. Normaalisti laitankin tuulettimen päälle vasta lämmittelyn jälkeen ja silloinkin se auttaa pitämään lähes kokonaan hien pois naamalta. Sisälämpötila 20-21, joten hieman on varaa pitää partsinkin ovea rakosellaan lisähappena. Eli täysin tapauskohtaista.

Spinningsalit on taas sellasia paikkoja missä itselläni hiki virtaa solkenaan ja pakko pyyhkiä naamaa jatkuvasti. Verrokkina paljonko tuo tuuletin auttaa itselläni.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hoopee Katso viesti
    Vastasivat; ohjeena oli että löysää rullan ruuveja hieman (ruuvilukitteen takia) ja sitten uudelleen kiristys 6nm. Näytti löytyvän suorat ohjeet tähän joten ei nähtävästi ainutlaatuinen tapaus. Valitettavasti itsellä tuo ei vaan toiminut ja välys jäi -> traineri takaisin ja uutta tilalle.
    Jahans, mitähän teen (taas) väärin. Tuli uusi Kickr Snap postissa ja tässä yksilössä sama vika: rullassa on klappia/välystä eikä poistu vaikka kiristää ohjeiden mukaan. Millä todennäköisyydellä sama vika toistuu... Ei nyt ihan anna luotettavaa kuvaa Wahoon laadunvalvonnasta. No tässähän tämä talvi menee kivasti.

Itse epäilisin jo ns. ominaisuutta. Oletko käyttänyt momenttiavainta kiristyksessä / tuleeko varmasti riittävän kireelle?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JohannesP Katso viesti
    Itse epäilisin jo ns. ominaisuutta. Oletko käyttänyt momenttiavainta kiristyksessä / tuleeko varmasti riittävän kireelle?
    Vähän epäilen myös. Momenttiavaimena on kalibroitu Stahlwille, että sen puolesta pitäis olla kyllä ok. Toki enemmän vois kiristää ja on käynyt mielessäkin, mutta enpä ole tuolle tielle vielä ryhtynyt kun on uusi traineri. Täysin Wahoon ohjeiden mukaan menty vielä.

noniinno Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti fiber Katso viesti
    ... kyllä tuo kovasti magneettivastukselta näyttää, samanlainen kuin itselläni (joka lähti vastusvaikutuksen puutteen takia Saksaan saamaan valohoitoa). Voi olla, että peippo laulaa pihakoivussa, ennenkuin pääsen sisäpyöräilyn ääreen seuraavan kerran.

Onko kellään ollut ongelmia Eliten turbo muinin kanssa? Pitää jotain ylimääräistä jyrinää; matalaa jyrinää, joka resonoi penkkiin asti. Pitää siis selvästi kovempaa ääntä kuin pitäisi. Voikohan tätä itse korjata?

Millaista harjoitusvastusta suosittelette maastopyörään?

Suoravetolaitteiden osalta on periaatteessa aivan sama kunhan tukee maastopyörän takahaarukan leveyttä (142mm tai boost) ja kiinnityssysteemiä (QR tai 12mm läpiakseli). Itsellä on Tacx NEO johon voi hankkia erillisen adapterin läpiakselille (kannattaa varmistaa onko saatavissa boost adapteria jos on sellaiselle tarve).

Sent from my iPad using Tapatalk
    www.tahkomtb.fi
    www.kuopys.fi

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •