GarminHephaElectrobikeGiant
Sivu 250 / 380 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 150 200 240 248 249 250 251 252 260 300 350 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 7.471 - 7.500 / 11400

Aihe: Onnettomuuksia ja muita suru-uutisia

  1. #7471
    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    2.482
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ilborg Katso viesti
    Kuulostaa aika todennäköisesltä että lumisade on ollut luokkaa ettei pitkillä valoilla ole nähnyt kuin lumihiutaleita, eli heijastinliivi saattaa näkyä aika myöhään.
    Ajorata oli lumeton. Tuskin tuo pyöräilijä ensimmäisen takaa tulleen alle jäi. Auton valot osuivat varnasti heijastinliiviin ja siitä heijasteena takaisin mutta ei kuskin silmiin, koska niihin puolestaan osui kännykän ruudun taustavalo.

  2. #7472
    Liittynyt
    05/2001
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    4.691
    Selailin tuossa tilastoja kännyköiden käytöstä ja vaikutuksista liikenneonnettomuuksiin. Karua luettavaa. USAssa noin neljäsosa auto-onnettomuuksista aiheutuu kännykän käytöstä ajon aikana "texting while driving". Arvioidaan myös, että kännykän naputtelu ratissa nostaa onnettomuusriskin 6-kertaiseksi humalassa ajoon verrattuna.

    Näiden valossa kuskin pitäisi pitää kännykkä tiukasti taskussa, kun auto on liikkeessä.

  3. #7473
    Liittynyt
    06/2016
    Viestit
    3.165
    Ei kuulosta kovin luotettavalta tilastolta, koska onnettomuudet aiheutuu yleensä monivaiheisen tapahtumaketjun seurauksena, jossa yhdenkin riskitekijän poistaminen saattaa estää onnettomuuden tapahtumisen. Miksi kännykkä olisi poikkeus, joka voidaan nimittää onnettomuuden aiheuttajaksi? Ja miten kännykkää voidaan verrata humalaan, jossa promillemäärä voi vaihdella suuresti.

    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kuovipolku Katso viesti
    Oikein hyvällä tuurilla pyöräilijän takavalo olisi näkynyt suoralla tienpätkällä ja autoilija olisi kiinnittänyt siihen huomiota ennen kuin aloitti puhelimensa käytön ja olisi keskittynyt ajamiseen ohitustilanteeseen asti.
    Minulla on surkeat valot autossani, silti heijastinliivit näkyy niin monen sekunnin päähän, että melko varomatonta on ollut kännykän käyttö eli monta sekuntia on katse tuossa onnettomuustapauksessa ollut muualla kuin ajoradassa. Lähivalojen oikeaa reunaahan ei ole rajattu kuten vasenta eli vaikka kuski ei lähivalojen avulla tietä kovin pitkälle näe, heijastinliivi näkyy hyvin.

  4. #7474
    tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ilborg Katso viesti
    laskettuna kuukausitulot on ollut 1500€ luokkaa, hieman riippuen onko lapsia vai ei, eli melko vähätuloinen ikäisekseen kuitenkin. Keskituloisella kuitenkin puhutaan jostain 5000€ suuntaisesta.
    Keskituloinen oli muistaakseni 2500-3200e/kk. Viis tonnia on jo aika isotuloinen.
    Pienituloisen on järkevää ajaa varovasti, itellä kännykkä on taskussa tai kassissa tai kotona autoilun aikana. Muun liikenteen ja ympäristön seuraamisessa on aivan riittävästi, viimeksi aattoiltana oli erittäin hyvä että mulla oli ennakointikykyä ja nopeet refleksit.

  5. #7475
    Liittynyt
    07/2017
    Viestit
    425
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mohkku Katso viesti
    Ei kuulosta kovin luotettavalta tilastolta, koska onnettomuudet aiheutuu yleensä monivaiheisen tapahtumaketjun seurauksena, jossa yhdenkin riskitekijän poistaminen saattaa estää onnettomuuden tapahtumisen. Miksi kännykkä olisi poikkeus, joka voidaan nimittää onnettomuuden aiheuttajaksi? Ja miten kännykkää voidaan verrata humalaan, jossa promillemäärä voi vaihdella suuresti.



    Minulla on surkeat valot autossani, silti heijastinliivit näkyy niin monen sekunnin päähän, että melko varomatonta on ollut kännykän käyttö eli monta sekuntia on katse tuossa onnettomuustapauksessa ollut muualla kuin ajoradassa. Lähivalojen oikeaa reunaahan ei ole rajattu kuten vasenta eli vaikka kuski ei lähivalojen avulla tietä kovin pitkälle näe, heijastinliivi näkyy hyvin.
    Niin ja mikäköhän mahtaa olla totuus. Monesti ottanut pari viinapulloa, niin sanotaan juoneen pari kaljaa; tosin tämä näkyy testeissä mutta olisikohan siellä oikeesti ollut menossa joku meikkaaminen samalla ku ajoi.

  6. #7476
    Liittynyt
    05/2001
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    4.691
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mohkku Katso viesti
    .. monta sekuntia on katse tuossa onnettomuustapauksessa ollut muualla kuin ajoradassa.
    Juuri näin. Tilastoja kerää esim. United States Department of Transportation. Kännykän käyttö luokitellaan "distracted driving" -luokkaan, johon kuuluvat kaikenlaiset toimenpiteet ratissa, jotka vievät huomiota liikenteestä. Siellä todetaan mm. "Texting is the most alarming distraction. Sending or reading a text takes your eyes off the road for 5 seconds."

    https://www.nhtsa.gov/risky-driving/distracted-driving

  7. #7477
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.643
    https://www.liikenneturva.fi/sites/d...7_id_18826.pdf

    Mielenkiintoinen raportti polkupyöräilijän kuolemaan johtaneista tieliikenneonnettomuuksista.

  8. #7478
    Liittynyt
    01/2009
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    330
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mohkku Katso viesti
    Ei kuulosta kovin luotettavalta tilastolta, koska onnettomuudet aiheutuu yleensä monivaiheisen tapahtumaketjun seurauksena, jossa yhdenkin riskitekijän poistaminen saattaa estää onnettomuuden tapahtumisen. Miksi kännykkä olisi poikkeus, joka voidaan nimittää onnettomuuden aiheuttajaksi? Ja miten kännykkää voidaan verrata humalaan, jossa promillemäärä voi vaihdella suuresti.
    Varmaan yksinkertaisimmin arvioitu niin, että jos kännykän käyttö olisi jätetty pois, onnettomuutta ei olisi tapahtunut? Kännykän käyttö ajon aikana lienee aika maailmanlaajuisesti kielletty, niin tuohan on aika simppeliä, jos arvio vaan pitää paikkansa.

    Itseä tuo ei yllätä yhtään. Liikenteessä näpräillään kännykkää ihan tolkuttomasti ja siitä näpräilystä puhuminen on harmittominta häiriön suhteen. Onnettomuuksia tapahtuu kuitenkin hyvin harvoin, niin onko kovin yllättävää, jos niistä harvoista tapahtumista sitten iso osa selittyy puhelimen näpräilyllä. No ei ole. Autoilu on sellaista, että 99,9% ajasta ei tapahdu mitään yllättävää, mutta jos ei halua kolaroida, ei riitä edes, että 99,9% ajasta on hereillä, koska se 0,01% voi tapahtua juuri silloin, kun kuski tekee jotain muuta kuin pitäisi. Siksi automaattiset avustimet ovat hyviä. Ihmiset on päivä päivältä huonompia keskittymään tuollaiseen "tylsään" tekemiseen, missä ei koko ajan tapahdu jotain.

    Kännykän käyttö ajon aikana on hyvä kriminalisoida. Muuten nuo "nukkumisajat" lisääntyy, koska adhd-someihminen "vaan vähän vilkaisee" luuria, kun säädinhän mä äsken lämppäriäkin ja volumea, ja vilkaisen taas luuria, niin voin vilkaista vielä toistekin ja...
    Ihan vaan vähän vilkaisin.

    Tollasen tekstaaja-somettaja-speden kyydissä on muuten todella rasittava olla.

  9. #7479
    ^ 0.01% on edelleen yllättävän suuri riski, jos tuo 0.01% todennäköisyys on esimerkiksi tunnin tarkasteluvälillä. Jos ajaa keskimäärin tunnin päivässä, niin keskimäärin vajaassa kolmessa vuodessa joutuu onnettomuuteen. Tai jos 0.01% on esimerkiksi autolla ajaen suojatien ylityksessä otettu riski, niin on jo useamman kerran vuodessa tapaturmia. Etenkin taajamissa monen ajokäyttäytyminen on järkyttävän huonoa, koska se yllättävä tilanne ei varoita ennakkoon, eli ylinopeuden laskeminen ennakkoon suurimpaan sallittuun ei onnistu läheskään aina (eikä muiden ainakaan paranna omaa todennäköisyyttä joutua onnettomuuteen). Toki edelleen, omaa riskiä voi merkittävästi laskea, ennakoimalla muiden virheitä.

    Onneksi autoliikenne on jo siirtymässä digitaaliaikaan, ja hiljalleen ihmiskerroin vähenee. Ihminen on oikeasti todella huono kuski tunteiden sekä itsekeskeisyyden vuoksi. Liikennemerkkien lukeminen on jo nykyaikaa, ja sitä kautta yli suurimman sallitun ajaminen voidaan helposti jo nykytekniikalla tehdä vähintäänkin ärsyttäväksi. Automaattinen jarrutus on myös hyvä varuste, mutta tyypillisesti nämä avustimet tulee vakioksi vasta lainsäädännön kautta (kuten ajonvakautus, abs, turvakorit jne). Pyöräonnettomuuksiin ja liikennesääntöjen tarkempiin ymmärtämisiin taitaa hieman olla vielä matkaa, mutta eiköhän se ole muutaman uranuurtajan kautta tulossa myös. Siis nämä kääntymisonnettomuudet risteyksissä.

  10. #7480
    Liittynyt
    06/2016
    Viestit
    3.165
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hyötypolkija Katso viesti
    Varmaan yksinkertaisimmin arvioitu niin, että jos kännykän käyttö olisi jätetty pois, onnettomuutta ei olisi tapahtunut? Kännykän käyttö ajon aikana lienee aika maailmanlaajuisesti kielletty, niin tuohan on aika simppeliä, jos arvio vaan pitää paikkansa.
    Kun noin nimenomaan ei voida ajatella. Ylinopeuskin on kiellettyä ja kun kaikki kuskit ajavat enemmän tai vähemmän ylinopeutta, onnettomuudet ei lopu luopumalla ylinopeudesta. Ajetaanhan kolareita rajoituksen mukaisella nopeudellakin. Nopeuden alentaminen vähentää riskiä kolaroida. Lisäksi nopeuden alentaminen lieventää kolarin seurauksia, mutta se ei liity tähän asiaan, ellei tarkastella vain henkilövahinkoon johtaneita tapauksia. Seurausten vakavuuteen puuttuminen lieventää osan henkilövahingoista pelkästään omaisuusvahingoiksi ja siten tarkastelun ulkopuolelle.

    Tollasen tekstaaja-somettaja-speden kyydissä on muuten todella rasittava olla.
    Itse en koskaan ole ollut, mutta en yhtään epäile väitettäsi. Puhelimeen puhujan kyydissä olen ollut lukemattomia kertoja, eikä siinä ole mitään erikoista ollut. Monta muuta ajotapaan puhelimesta riipumatonta piirrettä kyllä saa minut matkustajana etsimään lattiasta jarrupoljinta. Jostain syystä Ruotsissa, josta meille on kopioitu monta asiaa yhteiskunnan eri sektoreille, on kännykän käyttö ajon aikana sallittua, kunhan se ei häiritse ajamista.

  11. #7481
    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    2.482
    ^Ruotsissa kännykän käyttökielto ajaessa tullee voimaan helmikuun alusta.

  12. #7482
    Liittynyt
    07/2015
    Paikkakunta
    Espoon erityistalousalue
    Viestit
    2.081
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti pätkä Katso viesti
    ^Ruotsissa kännykän käyttökielto ajaessa tullee voimaan helmikuun alusta.
    Kun olen sen verran laiska, että en jaksa alkaa selvittää mitä tarkoittaa "kännykän käyttökielto" vs. "Kännykän käyttö ilman HF laitetta", niin tiedätkö mitä tuo kielto oikeasti tarkoittaa. Mikä on kiellettyä? Kännykän fyysinen räpelöinti? Auton kännykkäliittymän (BT) räpelöinti? HF-laitteistolla puhuminen/vastaaminen? Mitenköhän aikovat kaikkea tuota edellämainittua valvoa?
    Vaihtelevaa vastatuulta...

  13. #7483
    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    2.482
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti oppes Katso viesti
    Kun olen sen verran laiska, että en jaksa alkaa selvittää mitä tarkoittaa "kännykän käyttökielto" vs. "Kännykän käyttö ilman HF laitetta", niin tiedätkö mitä tuo kielto oikeasti tarkoittaa. Mikä on kiellettyä? Kännykän fyysinen räpelöinti? Auton kännykkäliittymän (BT) räpelöinti? HF-laitteistolla puhuminen/vastaaminen? Mitenköhän aikovat kaikkea tuota edellämainittua valvoa?
    https://www.svt.se/nyheter/lokalt/no...bilen-i-handen

  14. #7484
    Liittynyt
    06/2016
    Viestit
    3.165

  15. #7485
    Liittynyt
    07/2004
    Paikkakunta
    Pietarsaari
    Viestit
    2.533
    Onneksi alkaa taas aurinko mollottaa enemmän ja tulee luuri-sähläyksen lisäksi lisää "tuomiota keventäviä syitä".
    "Stop being a little baby and get up. Life is pain. Get used to it!"

  16. #7486
    Liittynyt
    07/2011
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    2.332
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mohkku Katso viesti
    Näissähän ei kannusteta näpräämään kännykkää. Missään ei ole kielletty käyttämästä kännykkää tai siihen rinnastettavaa välinettä informaation jakajana. Menevät samaan kategoriaan navigointisovelluksen kanssa.
    Itseasiassa Wazessa on jo ylinopeudesta varoittava moodi eikä olisi vaikea lisätä sinne muitakaan varoituksia.
    "Sinunkin tulisi tietää, että pullot tehdään puhaltamalla, reiät ampumalla, mutta työt vie oman aikansa."

  17. #7487
    Liittynyt
    07/2012
    Paikkakunta
    Järvenpää
    Viestit
    628
    Ei koske pyöräilyä, mutta ehkä kiinnostaa silti. Rullahiihtäjänkään päälle ei saa ajaa.
    https://yle.fi/uutiset/3-10014882
    Tommi Vainikainen, fietser & wielrenner

  18. #7488
    Liittynyt
    05/2001
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    4.691
    Autoilijan huomion kiinnittyminen muualle (kännykkä, radio, jne.) tai maantieraivo lienevät järkevästi ajateltavat syyt onnettomuudelle.

  19. #7489
    Liittynyt
    09/2013
    Viestit
    1.600
    Kunhan spekuloin, mutta mietin onko nämä käräjäoikeuden päätökset ihan linjassa keskenään. Siinä vähän aiemmin ruoditussa tapauksessa joku puhelinta näprätessään tappoi pyöräilijän, mutta myönsi tekonsa, katui ja selvisi päiväsakoilla. Tässä tapauksessa päälleajettu selvisi sentään hengissä vaikka loukkaantuikin vakavasti. Autoilija kiisti ja vänkäsi vastaan ja sai ehdollista vankeutta. Eikä missään tainnut olla mainintaa, että olisi ajokorttiakaan otettu toviksi pois joten molemmat saavat jatkaa suhaamistaan..?

  20. #7490
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.643
    http://www.poliisi.fi/tietoa_poliisi..._porissa_67079

    Henkilöauto törmäsi polkupyöräilijään Porissa

    12.01.2018Lounais-Suomi

    Henkilöautolla liikenteessä ollut vuonna -85 syntynyt nainen törmäsi Keskusaukion ja Kuninkaantien liikenneympyrässä katua ylittäneeseen polkupyöräilijään. Henkilöauto oli tulossa Keskusaukiota pitkin Kuninkaantien liikenneympyrään. Samanaikaisesti Isolinnankadun suunnasta oli tulossa polkupyöräilijä tarkoituksenaan ylittää Keskusaukio pyörätien jatkeena olevaa suojatietä pitkin. Henkilöauto törmäsi suojatiellä vasemmalta tulleeseen polkupyöräilijään, joka kaatui törmäyksen johdosta. Henkilöauton tulosuunnasta ennen suojatietä on väistämisvelvollisuuden osoittava kärkikolmio.


  21. #7491
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.643
    http://www.poliisi.fi/tietoa_poliisi...kkolassa_67178

    7.01.2018Pohjanmaa
    16.1-18 klo 7.50 aikaan Kokkolassa Vessintien ja Vanha Ouluntien risteyksessä polkupyörän ja henkilöauton välinen kolari.
    Naishenkilö oli kuljettanut henkilöautoa pitkin Vessintietä, kohden Pohjanlahdentietä, kun vasemmalta Vanhalta Ouluntieltä kolmion takaa oli tullut nuori poika pyörällä tämän eteen. Jarrutuksesta ja väistöstä huolimatta hän törmäsi pyöräilijään ja ajautui penkalle.
    11 vuotias poika oli tullut Vanhaa Ouluntietä pitkin pyörällään ja kääntyi vasemmalla Vessintielle. Hän kuljetti polkupyörää ajoradalla ja ko. risteyksessä on kärkikolmio Vanhan Ouluntien suunnasta tulijoille.
    Ambulanssi tarkasti pyöräilijän paikanpäällä ja kuljettu varmuuden vuoksi tämän KPKS:n päivystykseen. Alustavasta hänellä ei vammoja. Alkoholilla ei ole osuutta asiaan.


  22. #7492
    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    2.391
    http://www.ts.fi/uutiset/paikalliset...tiella+Turussa

    Fölin bussi törmäsi pyöräilijään Hämeenkadun ja Kerttulinakadun risteyksessä Turussa noin kello 15.30. Pyöräilijä loukkaantui törmäyksessä.
    Onnettomuus sattui, kun Hämeenkatua keskustan suuntaan kulkenut bussi ajautui kuljettajan jarruttaessa päin pyöräilijää. Pyöräilijä oli silminnäkijän mukaan törmäyksen sattuessa suojatiellä, poliisin tilannekeskuksesta kerrotaan.
    Bussin kuljettajan epäillään ajaneen punaisia päin. Häntä epäillään tässä vaiheessa törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta.



  23. #7493
    Liittynyt
    11/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.542
    ^polliisi otti jopa kortin pois, taitaa olla aika harvinaista

    https://www.helsinginuutiset.fi/arti...ajaa-epaillaan

  24. #7494
    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    2.391
    Turun sanomat kirjoitti uudestaan aiheesta ja lisäselvityksenä pyörätien jatke. Ensimmäisen uutisen kommenteista varmaan puolet koski aihetta, että pyöräilijän vika kun ajoi suojatiellä...

    Kuulemma osuman aikaan jalankulkijoilla paloi vihreä valo ja vaikutti vakavasti loukkaantuneelta.

    http://www.ts.fi/uutiset/paikalliset...ieltoon?sivu=1

  25. #7495
    Liittynyt
    07/2015
    Paikkakunta
    Espoon erityistalousalue
    Viestit
    2.081
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JohannesP Katso viesti
    Turun sanomat kirjoitti uudestaan aiheesta ja lisäselvityksenä pyörätien jatke. Ensimmäisen uutisen kommenteista varmaan puolet koski aihetta, että pyöräilijän vika kun ajoi suojatiellä...

    Kuulemma osuman aikaan jalankulkijoilla paloi vihreä valo ja vaikutti vakavasti loukkaantuneelta.

    http://www.ts.fi/uutiset/paikalliset...ieltoon?sivu=1
    En minä tuota kyllä ihan noin lukenut. Aika selvästi tuossa sanotaan, jotta dösä veti punaista päin.
    Vaihtelevaa vastatuulta...

  26. #7496
    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    2.391
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti oppes Katso viesti
    En minä tuota kyllä ihan noin lukenut. Aika selvästi tuossa sanotaan, jotta dösä veti punaista päin.
    Silminnäkijän jalankulkijan vihreän valon kommentin vain lisäsin tuohon ettei jää epäilystä vanhoista vihreistä/jalankulkija olisi ennakoinut liikkeelle. Pitänyt siis olla jo useamman sekunnin punaiset valot.

    Jos johonkin muuhun asiaat viittasit niin en ymmärrä.

  27. #7497
    Liittynyt
    08/2012
    Viestit
    2.482
    http://www.poliisi.fi/tietoa_poliisi...skylassa_67459

    Jyväskylä 24.01. 2018 klo 17:56


    Henkilöautoilija törmäsi tien laidassa kulkevaan polkupyöräilijään Vesangantiellä. Autoilija oli poistunut tapahtumapaikalta. Polkupyörällä liikkeellä ollut vuonna 1971 syntynyt nainen oli jäänyt lumihankeen makaamaan.
    Polkupyöräilijä sai ruhjeita ylävartaloonsa. Hänet kuljetettiin ambulanssilla Keski-Suomen keskussairaalaan tarkastukseen. Polkupyörään törmännyt auto löytyi myöhemmin Keuruuntieltä lumipenkkaan ajautuneena.
    Autoa kuljetti vuonna 1962 syntynyt mies, joka puhalsi alkometriin 0,76mg/l:n tuloksen. Häntä epäillään liikennepaosta tieliikenteessä, törkeästä rattijuopumuksesta sekä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta.
    Mies vietiin verikokeisiin ja määrättiin ajokieltoon.

  28. #7498
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    1.643
    http://www.poliisi.fi/tietoa_poliisi..._oulussa_68042

    Henkilöauto törmäsi polkupyöräilijään Oulussa

    08.02.2018Oulu

    Oulussa Veteraanikadulla tapahtui to 08.02.2018 klo 15.55 aikaan henkilöauton ja polkupyöräilijän välinen liikenneonnettomuus. Oululainen mieshenkilö menetti Veteraanikadulla ajoneuvonsa hallinnan ja ajautui ajosuunnassaan vasemmalle pyörätielle törmäten vastaan tulleeseen polkupyöräilijään.Polkupyörällä liikkunut nuori mies loukkasi törmäyksessä jalkaansa ja hänet toimitettu sairasautolla jatkotutkimuksiin.Alkoholilla ei ollut osuuttaa liikenneonnettomuudessa.Poliisi laatinut tapauksesta rikosilmoituksen nimikkeellä liikenneturvallisuuden vaarantaminen


  29. #7499
    Liittynyt
    05/2001
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    4.691
    Michele Scarponin kuolemaan johtaneen kolarin tutkinta on päätetty, koska kolariauton kuljettaja on kuollut (sairauteen). Kuljettaja oli kertonut auringon sokaisseen hänet väliaikaisesti. Tukimuksissa selvisi kuitenkin, että älypuhelin oli vienyt hänen huomionsa.

    http://www.cyclingnews.com/news/scar...s-news-shorts/

  30. #7500
    Liittynyt
    10/2006
    Paikkakunta
    Töyrynummi
    Viestit
    4.233
    Käsittämätön hyökkäys triatlonistin pyöräilytreenin yhteydessä Etelä-Afrikassa:
    South African triathlete Mhlengi Gwala in hospital after attack with saw
    http://www.bbc.co.uk/sport/triathlon/43313998

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •