
Alkujaan tämän lähetti
JackOja
JA myös päinvastoin. Siis tilanteista, joissa nykyinen Gravdal-kuski on joskus joillain muilla renkailla mennyt nurin, mutta arvelee ettei näin olisi käynyt Gravdalien kanssa.
Hep!!! Ennen Gravdal-taivaaseen astumista ajelin krossarilla pelkästään nastattomilla renkailla ympäri vuoden, koska kaikki krossikokoiset nastarenkaat oli niin p....ja, että ne vei krossarilla ajamisesta ilon ihan tyystin ja vanha 26-tuumainen maasturi vanhoilla ISP:llä oli moninverroin kivempi. 2016 talvella kaaduin krossinappuloilla irtolumen alla piilossa olleen jääpolanteen ansiosta ja mursin peukalon. Kävelin käsi paketissa lähikauppaan ja ostin ekan parin Gravdaleja. En sano enempää, koska.. ja koputan samalla puuta 
Ekan sukupolven Gravdalit oli muuten ajettavuudeltaan vielä ihanempia kuin nämä uudet. Enemmän käsinkasaanviriteltyjen oloisia, rumat heijastinnauhat oli teippiä ja ne sai pois ja kyljet ohuemmat. Mutta mulla tosiaan takana olleesta mureni kylkien kudos parin talven ajoilla, kun ajoi pienillä paineilla. Kuviota olisi ollut jäljellä vielä vaikka kuinka paljon ja paria nastaa lukuunottamatta kaikki nastat tallella. Näissä uusissa kyljet on vähän tukevammat eli eivät ole ihan yhtä ihanat ajaa, mutta toivottavasti kestävät paremmin. Samoin nastat on uusissa paremmat.
“Riding a good steel bike, I tell you, is the closest thing to flying without leaving the planet.”
Kirjanmerkit