GiantElectrobikeGarmin
Sivu 6 / 6 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4 5 6
Näyttää tulokset 151 - 159 / 159

Aihe: Transcontinental Race 2017

Mäkinen & mkpaa - Minkälainen makuupussi sinulla on?

Kummallakaan ei ole makuupussia. Minulla on pätkä kuplamuovia ja Samulilla oli bivybagi ja lyhyt makuualusta.

Mulla oli muuten myös kevytuntuvatakki tuola mukana. Sitä käytin joka yö, biviä vain alkupuoliskon viileämpinä öinä. Ja jos aamulla oli kylmä, otin sen pois vasta hetken ajettuani, kun tuli lämmin.

Itsellä vastaavassa roolissa Randonneurs Finland mission-takki. Taisin nukkua 3-4 kertaa siinä.

Emily Chappell romahti aika täydellisesti suhteessa viime vuoden suoritukseensa. Tuon kuumuuden on täytynyt olla helvetillinen kokemus.
    Tarkastuspiste Tatroilla oli mielenkiintoinen. Olen käynyt siinä ihan lähellä bussilla Puolan maaperällä pysyen. Se on aika nättiä seutua.
    Mikko, miksi ajoitte alppien yli sitä länsireittiä? Teillä oli jokin perusteltu syy, eikö vain? Oliko siinä vähemmän nousumetrejä?

Mikäs rengasvalikoima herroilla oli? Jos ei flättejäkään pahemmin tullut (1 ei lasketa tuolla matkalla).
    "Sinunkin tulisi tietää, että pullot tehdään puhaltamalla, reiät ampumalla, mutta työt vie oman aikansa."

Ei siihen mitään fundamentaalia syytä ollut. Reitille mahtui tällä kertaa Bodensee ja Meranon laakso. Ylitys oli surkea idea kiitos Arlbergin tunnelin remontin, jonka takia solassa oli moninkertainen liikenne normaaliin verrattuna ja lisäksi mäki piti patikoida ylös, koska pyöräliikenne ylös oli kielletty. Eipä tullut reittiä suunnitellessa vastaan. Myös Meranon reitin kanssa olisi pitänyt olla vähän huolellisempi. Siinä meni ehkä 30-45 minuuttia hukkaan turistireiteillä/eksyksissä. Myös Naudersiin ajettaessa pienempi tie olisi voinut olla mukavampi vaihtoehto. Oikeiden/nopeiden pyöräreittien löytäminen tuolla seudulla on vähän työlästä.

Ihan samaa reittiähän me näemmä ei Alpeilla ajettu, mä en esimerkiksi tuola Arlbergillä käynyt vaan menin idempää. Vähän vähemmän nousua, mutta ei se silti mitenkään nopeaa ajettavaa ollut, kun ison tien vieressä pikkutie kumpuili ja mutkitteli. Ja tuossa lyhyesti Sveitsin puolella käyvällä pätkällä oli moottoripyöräonnettomuuden vuoksi tie tukossa. Ohi pääsi kuitenkin sitten kävellen. Siitä suorempaan olisi mennyt solan toisella puolella tie, jolla on pitkiä tunneleita, joita ei kai saa pyöräillä. Tai ainakaan halua. Italian puolella tuossa olikin tutumpaa pätkää, joten tiesi mitä odottaa. Hitaahko, mutta melko sujuva.

Renkaina oli mulla gp4000s2. Näytti olevan taas ehkä juhlien suosituin rengas. Johtuen lähinnä siitä, että kovin paljon muita isojen valmistajien kisarenkaita ei tehdä, tai ole tehty, 28-millisinä. Kestävyys on sitten kiinni tuurista ja siitä, kuinka tarkkana on eteen tulevien roskien ja railojen kanssa. Mulla on nyt takarenkaan kyljessä semmonen vekki, että vaihtoon menee, vaikkei vielä ole pettänyt. Vaikkapa ne spessun sworks turbot olis ollut ihan hyvät myös, ainakin parilla oli sellasetkin ja mullakin on niistä ihan hyviä kokemuksia, vaikka conteissa taitaa vierintävastusta olla pari wattia vähemmän.

Lopulliset tulokset tosiaan julkaistiin tossa hetki sitten, löytyvät täältä.

Chris Whiten analyysit/kertomukset kunkin matkasta taulukossa täälä.
    Ja tarkemmin väliaikatuloksia tässä.

Aika kiva että olin neljänneltä kontrollilta maaliin kolmanneksi nopein, vain Haydeniä ja Dussaultia hitaampi.

James Haydenin raportti omasta ajostaan tässä. Ja sen treenistä ja numeroista kiinnostuneille tässä myös.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •