ElectrobikeGarminGiant
Sivu 34 / 36 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 24 32 33 34 35 36 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 991 - 1.020 / 1078

Aihe: Garmin Fenix 3

Mites on, jos laitan jatkamyöhemmin päälle, niin katkaiseeko kello tällöin GPS:n?

esimerkiksi jos on vaeltamassa useamman päivän, ja haluaa saada koko etapin kävelyn samaan harjoitukseen, muttei huudattaa gps:llä akkua tyhjäksi leirissä & yön aikna, niin eikö "jatka myöhemmin" kataise gps-yhteyden siihen asti, kunnes harjoitusta taas jatketaan?

ja missä pystyi yhdistämään usemaman harjoituksen yhdeksi? saisi koko reitin samalle kartalle näkymään

Kyllä taitaa katkaista GPS:n. Minulla ainakin hakee hetken sijaintia aina tuon ominaisuuden käytön jälkeen.

Lähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mountainsnake Katso viesti
    ja missä pystyi yhdistämään usemaman harjoituksen yhdeksi? saisi koko reitin samalle kartalle näkymään
    Melkein missä tahansa. GPX -tiedostohan on tekstimuotoinen sarja sijainikoordinaatteja.
    https://www.techwalla.com/articles/h...bine-gpx-files
    Holokki auki ku H. Moilane.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mountainsnake Katso viesti
    Mites on, jos laitan jatkamyöhemmin päälle, niin katkaiseeko kello tällöin GPS:n?

esimerkiksi jos on vaeltamassa useamman päivän, ja haluaa saada koko etapin kävelyn samaan harjoitukseen, muttei huudattaa gps:llä akkua tyhjäksi leirissä & yön aikna, niin eikö "jatka myöhemmin" kataise gps-yhteyden siihen asti, kunnes harjoitusta taas jatketaan?

Fitfiletools googleen. Vastaus tuohon alimpaan kyssärii
    Älköön äänekkäät puhuko huomisesta mitään, kun tämäkin päivä on kesken

Olen ollut palstoilta poissa jonkun aikaa niin voi olla että kysymykseni on jo käsitelty mutta kysyn kumminkin.
    Miten tallennan duathlonin fenixiin?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hiekkahentunen Katso viesti
    Olen ollut palstoilta poissa jonkun aikaa niin voi olla että kysymykseni on jo käsitelty mutta kysyn kumminkin.
    Miten tallennan duathlonin fenixiin?
    Teet kelloon multi sport harjoituksen (ns. App), jossa on kaksi eri lajia.
    Speksausta ja Pyöräilyä.
    ||| Road: Canyon - Ultimate CF (Custom) || MTB: Trek Fuel EX 8+ || Gravel: Kona Private Jake

Juu kattelinkin noita mutten oikein päässy sinuiksi lataamani kanssa. Olisko jotakin jonka kanssa pärjäisi tumpelompikin kielitaidoton?

Siis mitään uutta ei tarvitse ladata. Riittää, että teet oman multisport harjoituksen suoraan valikkojen kautta, manuaalissa tuo oman custom-harjoituksen teko on mielestäni kerrottu.

Vaihtoehtoisesti voit toki käyttää myös sitä vakio triathlon harjoitusta ja skipata siitä osuuden jota et tarvi. Lap-painikkeellahan siinä multisportissa hypätään uinnista pyöräilyyn jne.
    Speksausta ja Pyöräilyä.
    ||| Road: Canyon - Ultimate CF (Custom) || MTB: Trek Fuel EX 8+ || Gravel: Kona Private Jake

Ok kiitti. Ajattelinkin että josko ilman appeja pärjäis..

Fenix 3 löytyy kyllä kaikki tarpeellinen jos viitsii vähän edes opiskella/ testailla ominaisuuksia!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mulla ei enää Garmin connect tietokoneversion kalenterissa saa avattu noita vanhoja suorituksi klikkaamalla. Mobiiliversiossa toimii. Missä vika ?
    Ride harder - Ride a totally rigid.

Saako Fenix kolmosessa pikavalinnan herätyskellolle?

Eipä taida saada.

Onko muuten muidenkin mielestä noiden ladattavien kellotaulujen resoluutio vakiotauluja huonompi? Varsinkin analogiset ovat järjestäen ihan kakkaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti maalinni Katso viesti
    Onko muuten muidenkin mielestä noiden ladattavien kellotaulujen resoluutio vakiotauluja huonompi? Varsinkin analogiset ovat järjestäen ihan kakkaa.
    On

Ja puuttuvat merkit
    Paljon pyöriä, liian vähän aikaa..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kuntoilija Katso viesti
    Mulla ei enää Garmin connect tietokoneversion kalenterissa saa avattu noita vanhoja suorituksi klikkaamalla. Mobiiliversiossa toimii. Missä vika ?
    Taitaa olla Connectin vika. Ei aukee minullakaan.
    Holokki auki ku H. Moilane.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti H. Moilanen Katso viesti
    Taitaa olla Connectin vika. Ei aukee minullakaan.
    No ootellaan, kaipa ne joskus saa taas bitit oikeisiin asemiin. Olin jo suuntaamassa Suunnon leiriin Spartan Trainerin ostamalla, mutta siinä on kyllä vähän lyhyt akun kesto ja liitettävyys rajotteita verrattuna tähän Fenix kolmoseen.
    Ride harder - Ride a totally rigid.

Mulla taas näkyy connectin palvelussa pyöräily ja uinti suoritukset, mutta juoksu ei. Samoin stravaan siirtyy vaan pyöräily ja uinti. Tietokoneeseen kun kytkee kellon niin kaikki treenit näkyy garminin palvelussa

Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla

Tänään tilttasi fenix 3. Eilen loppui ilmoituksien tuleminen fenixiin kännykästä. Päätin sammuttaa ja fenix jäi start ikkunaan. Muutamien resetointien jälkeen lähti käyntiin, mutta bt ei löydä millään kännykällä? Samoin ainoa valittava kieli on englanti. Sisässä viimeisin softa. Ei ymmärrä?

Kruunu Guest
    Itse tuli tilattua uusi Fenix 3HR kello juoksukaupasta ja päivityksistä kysymys, että kannattaako päivittää kelloa heti alkuun?

Eilen ajettiin GFBD Tampereella ja pistin varuiksi myös Fenix3:sen nauhoittamaan E1000:sen lisäksi. E1000 jäi pauselle epähuomiossa alussa, kun taas F3 nauhoitti koko matkan eikä ollut edes Taivalpirtillä pois päältä. Gps jälkeä kun katsoo niin missään ei näyttäisi gps oikoneen mutta silti kilometreistä näyttää puuttuvan F3:ssä yli 14-15km (E1000 jäljestä puuttuu about 3km ja mitta on 31km ja F3 näyttää koko reissun pituudeksi 17,7km). Mistä ihmeestä tämä voisi johtua?
    Jäljet alla
    E1000: https://connect.garmin.com/modern/activity/2360988375
    F3: https://connect.garmin.com/modern/activity/2362247405

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TMo Katso viesti
    Eilen ajettiin GFBD Tampereella ja pistin varuiksi myös Fenix3:sen nauhoittamaan E1000:sen lisäksi. E1000 jäi pauselle epähuomiossa alussa, kun taas F3 nauhoitti koko matkan eikä ollut edes Taivalpirtillä pois päältä. Gps jälkeä kun katsoo niin missään ei näyttäisi gps oikoneen mutta silti kilometreistä näyttää puuttuvan F3:ssä yli 14-15km (E1000 jäljestä puuttuu about 3km ja mitta on 31km ja F3 näyttää koko reissun pituudeksi 17,7km). Mistä ihmeestä tämä voisi johtua?
    Jäljet alla
    E1000: https://connect.garmin.com/modern/activity/2360988375
    F3: https://connect.garmin.com/modern/activity/2362247405

Kierrostieto ainakin näyttää siltä että näppäinlukko on ollut pois päältä ja nappeja on paineltu satunnaisesti, ei ole kun muutama "normaali" 5km kierros ja loput sillisalaattia. Varmaankin paluumatka on ollut suurimmaksi osaksi pausella kun 14-15 kierrosten väli on tuota 15 kilsan luokkaa, 14 merkintä ennen Taivalpirttiä ja 15 maalissa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Osba Katso viesti
    Kierrostieto ainakin näyttää siltä että näppäinlukko on ollut pois päältä ja nappeja on paineltu satunnaisesti, ei ole kun muutama "normaali" 5km kierros ja loput sillisalaattia. Varmaankin paluumatka on ollut suurimmaksi osaksi pausella kun 14-15 kierrosten väli on tuota 15 kilsan luokkaa, 14 merkintä ennen Taivalpirttiä ja 15 maalissa.
    Mutta jos se laite on pausella ni silloinhan lyös se gps jälki hyppäis niiden pisteiden välin? Siis näin ainakin se e1000 näyttää tehden siinä alussa (Turtolasta Lukonmäkeen suora viiva), ja kun kattoo sitä F3 jälkee ni siellä en näe tollasia hyppyjä missään?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kruunu Katso viesti
    Itse tuli tilattua uusi Fenix 3HR kello juoksukaupasta ja päivityksistä kysymys, että kannattaako päivittää kelloa heti alkuun?
    Kyllä olen aina päivittänyt, kun päivityksiä on. Ainahan sitä voi odottaa ja lukea netistä kokemuksia, jos pelkää päivitysten rikkovat laitteen.

Onko muilla sykeanturin pinta lohkeillut? Mietin että onko tuossa joku suojakalvo, mutta ei se ainakaan helposti reunasta lähde irti.

Toi näyttää kyllä siltä että se olis lyöty paskaksi, ainakin kuvan perusteella.. ei, en syyttele, totesin vain.
    Paljon pyöriä, liian vähän aikaa..

Ei ole minulla ainakaan mitään kalvoa tai ainakaan sellaista minkä saisi helposti irti. Minustakin tuo näyttää saaneen iskun.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti maalinni Katso viesti
    Ei ole minulla ainakaan mitään kalvoa tai ainakaan sellaista minkä saisi helposti irti. Minustakin tuo näyttää saaneen iskun.
    Täytyy sanoa että melko helpolla menee rikki mikäli on ollut virheetön alunperin. Kelloa ei ole pudotettu kovalle pinnalle kuin max 10 cm korkeudelta. Olkaahan varovaisia omienne kanssa.

Homma jatkuu. Tuon kalvon alta paljastuu tuollainen mattapinta. Kyllä tämä edelleen mittaa sykkeenkin. Kyselin jo juoksukaupasta, onko tämä normaalia ja vaikuttaako toimintaan. Vai olisiko parempi kysellä suoraan garminilta?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pekka.S Katso viesti
    Homma jatkuu. Tuon kalvon alta paljastuu tuollainen mattapinta. Kyllä tämä edelleen mittaa sykkeenkin. Kyselin jo juoksukaupasta, onko tämä normaalia ja vaikuttaako toimintaan. Vai olisiko parempi kysellä suoraan garminilta?

Omissa garmin ongelmissa olen ollut aina yhteydessä suomen garminin aspaan ja palvelu on ollut erittäin hyvä

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •