Apua kysellään viisaammilta. Lähteekö Käärmelahdesta minkä verran ja millaisia polkuja Maaningan suuntaan?
Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
Apua kysellään viisaammilta. Lähteekö Käärmelahdesta minkä verran ja millaisia polkuja Maaningan suuntaan?
Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
Kiitos talvilenkistä.
Lähetetty minun HUAWEI TIT-L01 laitteesta Tapatalkilla
loisto keli kurvaila
ei osaa
Ensi lauantaina 2.12 fatbike ajelua siilissäkin. Klo 09.30 Siilinjärven tori. Makkarat jossain kait, saa ehdottaa parempiakin aikoja ja ohjelmaa
Älköön äänekkäät puhuko huomisesta mitään, kun tämäkin päivä on kesken
Mukana ollaan ja aika hyvä![]()
Eiköhän sitä olla mukana hoodeilla. Aika käy ihan hyvin. Ilmoitelkee missä makkaranpaisto, niin voin viedä edellisiltana puita jos tarvii ( jos paikka semmoinen missä ei ole puita ).
Mukana ollaan ja aika ja paikkakin käy.
Lähetetty minun FRD-L09 laitteesta Tapatalkilla
Olpas mukavoo lumessa tarpova, vaikken ajjaa ossookkaan ennee. Ja siitähän ne ideoinnit taas sai tuulta alleen. Tuommonen.
Nyt on Devon oikealla asialla! Hommailehan tuo niin nähdään että mahtuuko siihen nuo poikien "MiniLäski" renkulat. 4,8 se on suunniteltu mut Salsoissa on perinteisesti reilusti tilaa, joten voi olla että mahtuu tai
sitten ei.
Turunmiesten mukaan jotka on ajellu monilla Salsoilla, niin tuossa on jopa parempi runko kuin NalleWasussa. Kuulemma mukavampi ajaa ja huonot paikkat menee helpommin( tiiä sitten onko myyntipuheita vai
mitä).
Just ajattelin synkällä kotimatkalla että siilin vanhin läski devonilla nii nyt sekin sitte päivittyy. Voe voe. Mutta hyvää harkintaa silti
Älkääs vielä innostuko, vanhassa ratsussa ei vielä ole mitään vikaa ja sen päivittäminen voi hyvin olla vaihtoehto, huokeampi vielä kuin tuo uusi kuitumulkutin. Ja kultaiseen muklukkiinhan menee ne isoimmat Jimit eli 4,8" pyörii kesäisin jo allaToisaalta Timppa antoi sellaista infoa, ettei into ainakaan tuosta laannu...
Tilasin, runko tulossa jenkeistä, pyörä saapuu kun saapuu.
Aamulla töihin ajaessa joku ajeli seututie Viitosta (559) pitkin kippurasarvisella ilman minkäänlaista valoa tai heijastinta. Vaatteet olivat värikkään mustat. Voi olla ihan mielenkiintoinen kokemus tuossa kelissä mikä aamulla oli. Toivottavasti on päässyt ehjänä perille.
Nyt vuan kaikki kynnelle kykenevät polkujen tamppaukseen, niin voijaan ajella talvi läppeensä.
Sent from my E5823 using Tapatalk
Aikoinaan ihmiset olivat läheisempiä - aseet eivät kantaneet niin kauas...
Kiitos paljon! Jaa kuvia, niitä ei vielä juuri ole, tuossa yksi eiliseltä lenkuralta
![]()
Onhan se Salsa aina upea ja tuo uusi mulukutinkin alkaa passaamaan silmään. Onnea täältäkin ==}
Kiitos kiitos, mestarit hyväksyy oppilaan valinnan.
Onnittelut Devonille uudesta pyörästä! Hieno on
Lähetetty minun FRD-L09 laitteesta Tapatalkilla
Kiitos. Kyllä oli hyvät polut.
Kiitos itselleni, kyllä oli hyvät tiet![]()
piilossa
Kirjanmerkit