Monessa laatikkopyörässä on tuollainen työntöavustin. Idea on siis, että pyörää taluttaessa voit käyttää sähköapua. En tosin tiedä mitä sillä tuollaisessa pyörässä tekee, mutta jos on vaikka lapsia laatikon kyydissä ja haluat jostain syystä taluttaa, niin ominaisuus voipi olla kätevä.
Tommi Vainikainen, fietser & wielrenner
450 €: https://www.tori.fi/uusimaa/Viking_40797243.htm?aw=1
"Takarengas puhki."
eBayssa pyytävät samanlaisista käytetyistä 150 €.
Cube attentio SL, hinta 849€ listahinta
Yksi myy 1 v vanhaa pyörää 750€ toinen myy 3 v vanhaa pyörää 750€
Kummallakin useampi satanen liikaa pyörän hinnassa, kun on itse maksanut yli tonnin joskus niin pakkohan siitä on kunnon hinta saada....
Missä moinen listahinta? Ja missä moiset ilmoitukset?
Tästä ei pyörä parane. e-Ville on laajentanut repertuaariaan alueelle, jonne ei ehkä kannattaisi.
"Sinunkin tulisi tietää, että pullot tehdään puhaltamalla, reiät ampumalla, mutta työt vie oman aikansa."
^^ Lisäpisteitä tuotekategorian nimeämisestä "Fatbiket ja polkupyörät"
Hienosti tuossa e-Ville:n kuvasarjassa esitelty miten valmistaja on ennakoidut mahdollisen rengaskoon suurentamisen tai esim. kunnon leveät nastarenkaat.Kunnon kasvaessa voi vaihtaa suuremmat eturattaat koskematta siirtäjään.Tankoteipit ei juurikaan olisi painoa lisännyt.
Runko on tarroitettu vain "low carbon", teräkseksi kai ...
Velolla listahinta 1049e ja poistuvan mallin tarjoushinta 849e. Jos viittaat näillä yksityisten myymillä tähän niin tuossahan on myös satasella mintukkeita, mitkä ei Velon tarjoukseen kuulu.
Ei se mun mielestä ihan metsässä ole, jostain pitää kuitenkin lähteä tinkimään![]()
Onhan tää nyt ihan mieletön, shut up and take my money
Oh, paino vain 15.5kgAlkujaan tämän lähetti e-ville
X-TREME XT Cyclo maantiepyörä 27"
"laatu on viimeistä huutoa, nyt on samalta valmistajalta saatavana myös laadukas maantiepyörä" todella pelottavan näköinen pyörä. XT cyclo. E-Villen Fatbike:ssa on paljon asiakkaiden kommentteja(kaikki positiivisia) vaikuttaa että myyjä on ainakin osan tehnyt itse.
Pelottavaa tuossa setissä on, että tankonauhojen puuttuminen taitaa olla se pienin paha.
Toivottavasti tuota ei tarvitse koskaan livenä nähdä. Huhhuh.
Sika joka ei pyöräile on vain pelkkä sika
^^^Melkoinen aivopieru koko vekotin jopa meikäläiselle, joka en ole mikään ortodoksi / oikea fillaristi....
Vaihtelevaa vastatuulta...
Kerätään joku 500-1000€ palkintokolehti ja annetaan sille joka ajaa tuolla jonkun kuntoajon, vaikka Pirkan.
e-Ville mahtaa muuten ihmetellä miksi tullut hirmuisesti vierailuja sivuille. Ei kai tuolla muuten kukaan käy?
Aika irstas näky tuo x-treme
Lähetetty minun SM-J510FN laitteesta Tapatalkilla
X-treme. Low carbon - 15,5 kg.![]()
![]()
Jospa tuo Low carbon tarkoittaakin sen vesijohtoputken (teräksen) ,josta tuo runko tehty,hiilipitoisuutta ?
Kirjanmerkit