Minulla oli MagicShine MJ-872 etuvalo, jossa oli 4,4 Ah Li-akku sekä "kelvi ja peesivalona" Bilteman USB-ladattava pyörälamppu. Takavalona oli Bilteman USB-ladattava kirppu.
MJ-872:n akku kesti 1-teholla íhan hyvin kun käytin sitä vain etummaisena ajaessani sekä jyrkemmissä alamäissä. Hetkittäin laitoin alamäissä 2-teholle (yhteensä 4 tehoa).
Kelvivalo oli päällä hämärällä ja peesissä ajaessa kun Esan valo riitti hyvin. MJ:n akkua latasin Ranuan yötä lukuun ottamatta joka yö.
Takavalo oli pari ekaa yötä vilkulla ja Norjassa taisi sitten olla koko ajan päällä -moodissa.
Kännykkää ja Garmin Edge 810:aa latasin pääosin tauoilla. Pariin otteeseen varmistelin Garminin virransaantia 6000 mAh USB-virtapankista ajon aikana.
Esa kirjoittikin jo edellä ruokailuistamme lähinnä seisovista pöydistä. lisäksi kävimme toki pullakahveilla/teellä pariin kertaan päivässä ja pari kertaa oli tarjolla lettuja.
Kaupoista ostimme täydennystä muutamia banaaneja sekä karkkipusseja, suklaalevyn yms pientä. Minulla oli mukana myös toiseen juomapulloon laitettavaksi laimeaa urheilujuoma/maltojauhetta. n 70 g / 1 l pullo. Toisessa pullossa oli aina vettä. Kerran ostettiin colapullo, joka lantrattiin juomapulloihin ( 2* 0,75 l + 2* 1 l).
Varalla minulla oli geeli ja lakupötkö. Vain geeli ja pari juomajauhepussia taisi jäädä käyttämättä reissun aikana?
Yöpymisvarusteina minulla oli mukana ohut avaruushuopa ja lyhyet kalsarit ;-) Avaruushuopaa ei tarvittu. Oikeasti se oli lähinnä hätätapauksia varten...
Maaseutulaiset, wiimeksi moniaat Birkkalaiset, walittawat, että polkupyöräurheilijat kowasti pelottawat heidän hewosiansa, kun eiwät ... AL 23.9.1890
Kirjanmerkit