FillariHephaElectrobikeGiant
Sivu 15 / 18 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5 13 14 15 16 17 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 421 - 450 / 540

Aihe: Vee Tire Snowshoe 2XL 26×5.05

  1. #421
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.087
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Volvospede Katso viesti
    Taakse. Siellä kait se paino vähemmän haittaa, voi olla kestävämpikin jos ne grammat on sopivassa kohdassa. Kato ennen litkuttamista että pyöriikö kuinka suoraan, edessä lienee enempi tilaa jos tulee enempi vipattavia kumeja?
    Kyl mä laittasin painavamman eteen, nii ois vähemmän polkemalla kiihdytettävää massaa..

  2. #422
    Liittynyt
    12/2014
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    591
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kemizti Katso viesti
    Kyl mä laittasin painavamman eteen, nii ois vähemmän polkemalla kiihdytettävää massaa..
    Saman verran kait ne etunen ja takanen joutuu kiihtymään, paitsi jos keulii tai sutii. :-)
    Jaguar Mummopyörä vm.1950

    Pole Taiga SnowTrail

  3. #423
    Liittynyt
    11/2014
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    2.876
    Jos 2XL:ään tulee reikä, niin ohessa paikkausohjeet.

    https://www.youtube.com/watch?v=o5ulXPSZYzQ

  4. #424
    Liittynyt
    05/2015
    Paikkakunta
    Tusby
    Viestit
    1.521
    Onko kukaan saanu muuten puhki 2XL:ää? Kulutuspinnan alapuoliset kudokset tuntuis kestäviltä, kyljestä menee helpommin.

  5. #425
    Onkos kellään tullu eteen sitä tilannetta että on joutunu lenkillä rengasrikon uhriks? Tänään ku laitoin sisuria ja punppua reppuun ni tulin vaan miettineeks jotta kuinka siinä mahtaa käydä ku alkaa 2xällää nykiin mehtässä takas ajolle...

    Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla

  6. #426
    Liittynyt
    02/2006
    Paikkakunta
    Tornio
    Viestit
    508
    Oli eilen karannut litkua vannenauhan välistä (vanteiden reijistä), liekkö teipit sitten irronnut vai mitä.. Näytti takanaki olevan ainaki yhessä kuplassa valkosta. Noh, laitoin vajaa 1bar ja tänään näytti olevan puolet enää jäljellä.

    Kävin kokeilumielessä lenkin vähän kovemmilla paineilla, edessä 0.4bar ja takana 0.55bar. Edelliset lenkit ollut n. 0.2bar takana ja alle sen edessä, kovasti pehmeämpi, joten veikkaisin 0.1-0.15bar. Ja olipahan vaikeaa: pääsi tunkkaamaan, ei meinannut pysyä polulla, kelkanjäljet oli ihan liisteriä jne. Ylämäkeen ei riittänyt pito ja yhteen helppoon alamäkeen vedin otb:t ku etunen karkasi alta. Taidan jatkossakin ajella hyvästi matalemmilla paineilla, nyt tuntui niinku ois 4.8-tuumaset ollu alla.

    No, kelvillä pääsi yllättäen lujempaa, ja olipa tunnin lenkin keskinopeus jopa n. 1km/h enemmän mitä edellinen 20km matalapainekieppi.. Tosin tais johtua noista kelviajeluista.

  7. #427
    Liittynyt
    03/2016
    Viestit
    48
    Jätän tämän vain tähän instagramista bongattu..


  8. #428
    Liittynyt
    02/2006
    Paikkakunta
    Tornio
    Viestit
    508
    Syöte Winter tulossa eikä kovalla pohjalla ajelusta juuri kokemusta, niin suoritin tämmöisen kokeellisen mäenlaskutestin PSC-kumeilla:



    Käsivaralla kellotettu paikaltaan polkematta lähdetty aika kuvaajassa, samoin Stravan käyrästä poimittu max. GPS-nopeus. Etu- ja takarengas samassa paineessa 0.01bar tarkkuudella, painoa kuskilla ajokamoissa n. 77kg.

    Tämä voi selittää aika isolta osalta miks tuntuu kylmemmässä niin paljon raskaammalta jos ei rengaspaineita muuta, todella iso ero 0.05 barilla jo kun mennään alle 0.35bar. Alle 0.2bar en kokeillut, kun ei mittari näytä moisia lukemia eikä ollut tämän testin ideana muutenkaan..

    Ajoin myös matalemmilla paineilla pätkän epätasaista kovaa polkua, 0.3bar alkoi oleen ensimmäinen lukema mikä tuntui vähän edes pehmeältä.. Ja sen alle alkoi jo ilmestyyn kurttua renkaisiin.

    Viime vuodelta kuitenkin sellaiset muistikuvat Syötteeltä, että taidan lähteä liikkeelle 0.4 barilla. Kovemmasta paineesta ei näyttäis hirveästi olevan hyötyä, mutta rengas muuttuu selvästi kovemmaksi. Ja ajoin tunnin lenkin tolla paineella ja vielä kai toi oli ajettavissa, kun ei pehmeää ollut missään. Melkoisen kovaa kyytiä silti kun normaalisti ajellut n. 0.2 barilla.

  9. #429
    Liittynyt
    05/2015
    Paikkakunta
    Tusby
    Viestit
    1.521
    👍 Hienoa dataa.

  10. #430
    Liittynyt
    12/2014
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    591
    Hyvä testi. Näkee ettei hirveen kovia paineta kannata havitella missään oloissa noilla kumeilla. Tolleen ois kiva testaa kans tubeless vs sisuri. Olikos ekkellä olemassa 4.8 surlyt, jos niitä pääsis vertaa samoissa oloissa?
    Jaguar Mummopyörä vm.1950

    Pole Taiga SnowTrail

  11. #431
    Liittynyt
    02/2006
    Paikkakunta
    Tornio
    Viestit
    508
    Juu, Bud ja Lou löytyy mutta koska tubeless, nii ei kehtaa vekslata

    Vaihtuu keväällä/kesällä alle, sit ei oo sama mäki enää lumen/jään peitossa.. Mut toki vois harkita samaa testiä asfaltilla ennenku vaihtaa. Hyvä pitkä ja loiva mäki toi niin sai yllättävän kivaa dataa..

  12. #432
    Liittynyt
    12/2014
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    591
    Asfalttitestikin toimii. Tai jos olis sopiva pitkä ja loiva mettäpolku missä vielä vähän juurta ja kivee. Näkis eron mettäoloissa. Mun mielestä siellä se pehmeä rengas saattaa paikoitellen rullata paremminkin kuin kova, kun kumi nielee epätasaisuudet eikä renkaan tarvitse kiivetä niiden yli.
    Jaguar Mummopyörä vm.1950

    Pole Taiga SnowTrail

  13. #433
    Liittynyt
    07/2015
    Viestit
    115
    Sitä näyttää tulevan syötteellä lunta ja alla on jumbo Jimit. Olisi kai ollu kiva pärryyttää 2xl muttei jaksa vaihtaa. Ja alkuviikosta urat oli kovat niin silloin JJ aika paljon kivempi kuin 2xl. No joutuu ne muutkin tunkkaa

    Lähetetty minun MotoE2(4G-LTE) laitteesta Tapatalkilla

  14. #434
    Liittynyt
    02/2006
    Paikkakunta
    Tornio
    Viestit
    508
    Onko kukaan muu tulossa näillä kumeilla? Kiinnostais musta versio nähdä, mut ei taida olla tyrkyllä kellään.. :/

  15. #435
    Eka lenkki heitetty möhköillä. 90mm MCarbön ja tubeless. Ohan ne ny hauskat pallerot!
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

    There can be only one.

  16. #436
    Liittynyt
    07/2011
    Paikkakunta
    Lohja / Pirunnummi
    Viestit
    546
    Mistäs kannattais lähtee tilailee näitä möhkörenkaita? Fatbike24.de? Mahtuukohan tubelesinä 17,5" Farley 7 takarenkaaksi? Vanteena Mufelet.

  17. #437
    Liittynyt
    05/2015
    Paikkakunta
    Tusby
    Viestit
    1.521
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ettan Katso viesti
    Mahtuukohan tubelesinä 17,5" Farley 7 takarenkaaksi? Vanteena Mufelet.
    Jenkeissä sopii, täällä ei. Ota sitten siitä selvä. Mtbr:llä lisää tarinaa kuvineen.

    Mufelet, meinaatko Mulefüt? 😉

  18. #438
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.087
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ettan Katso viesti
    Mistäs kannattais lähtee tilailee näitä möhkörenkaita? Fatbike24.de? Mahtuukohan tubelesinä 17,5" Farley 7 takarenkaaksi? Vanteena Mufelet.
    Tatulta kysyisin MTBCentrestä..

  19. #439
    Liittynyt
    03/2013
    Paikkakunta
    Nokia
    Viestit
    172
    Sieltä ei ole kyllä myyty viimeiseen 2 kk kuin eioota....
    ....Läskipyöräilijä vai läski pyöräilijä....

  20. #440
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.087
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tompula Katso viesti
    Sieltä ei ole kyllä myyty viimeiseen 2 kk kuin eioota....
    Asia kunnossa..

  21. #441
    Tulipa ajeltua juuri ensimmäinen sulan maan lenkki näillä paksukaisilla. Olipas melkoista vaihtelua rullailussa tuolla metsän siimeksessä. 0.5/0.6 baaria laitoin ku lähin ja kuskin ei tarvi käydä neuvomassa puntarilla. Renkaat tubeless moodissa. Asvaltilla muutamia satoja metrejä pakosta ja oli ihan jees. Metsäautotiet ja neulaspolut jees. Mutta jos oli yhtään polulla sammalta tai sellanen pehmee pintakerros ni tuntu oikeen että se olis imassu ittensä siihen kiinni. No enpä näitä rullauksen takia halunnutkaan. Kyllä läskin(kuskin) renkaissa ilmatilaa pitää olla. Taidanpa ajella näillä niin kauan ku noi mun jätesäkkitubelessit kestää. Männyn kävyt tarttuu renkaan kuvioon muuten melkosen hyvin ja niitä oli ilmassa koko ajan.


    Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla

  22. #442
    Mä en kestänyt yhtään ajaa 2XL:llä kesäkelissä. Ja mä tykkään traktorinrenkaista. Kura-, lima- ja talvikeleillä on ihanat.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

    There can be only one.

  23. #443
    Liittynyt
    05/2015
    Paikkakunta
    Tusby
    Viestit
    1.521
    Mulle maistuu edelleen. En kyllä enää ees muista miltä rullaava läskirengas tuntuu. 😜 Nää on jotenkin vaan niin oman tuntuiset.

  24. #444
    Nää on tosiaan ihan omanlaisensa tuntuiset renkaat. Kaikessa hyvässä. Ei voi oikein verrata mihinkään muuhun kumiin.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

    There can be only one.

  25. #445
    Onko joku ajanut näillä renkailla kesän? Miten on mennyt?

  26. #446
    Liittynyt
    05/2015
    Paikkakunta
    Tusby
    Viestit
    1.521
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Laakeri Katso viesti
    Onko joku ajanut näillä renkailla kesän? Miten on mennyt?
    Kesät talvet menty -15 syksystä. Hyvin pelaa mun makuun.

  27. #447
    Liittynyt
    07/2015
    Viestit
    115
    Mulla poltellis laittaa taas kiinni 2xlt. Nyt bluto ja JJ 4.8. En tiedä onko hyötyä mut jotenkin kiehtoisi. Eipähän tarviis vöyhöttää. Otin pois ne sen takia kun ajoin töihin läskillä ja kaveri ajo cyclolla niin vierintävastus oli hirveä. Mutta nyt olisi ajot vain metsää. Ehkä pistän ensi viikolla niin voi kertoilla tuomion.

    Lähetetty minun MotoE2(4G-LTE) laitteesta Tapatalkilla

  28. #448
    Liittynyt
    12/2014
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    591
    Kun tää syksy vähän tästä etenee, niin mä meinasin kans laittaa kohta toisille kiekoille JJ4.8 tilalle 2XL:t takas.
    Toisilla sitte BudLou. Ne on jo nyt ollu selkeesti paremmat kuin JJ jos on yhtään märempää ja kohtahan se ei enää kuivukkaan paitti pakkasilla.
    Jaguar Mummopyörä vm.1950

    Pole Taiga SnowTrail

  29. #449
    Liittynyt
    12/2014
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    591
    No nyt on taas isot renkaat alla ja tuli vähän möyrittyä lähimetsissä. Melkoinen ilmatyynyalus juurakoissa vaikka painetta taisi olla vielä liikaakin. Vesisateessa ei jaksanut ruveta hifistelemään. Sit piti ajaa kaikkiin mahdollisiin pehmeikköihin, kunnes löytyi näin sitkeää ja tarttuvaa mutaa. :-)



    Kolme kertaa kokeilin ja aina jäi kiinni kun piti päästä pehmeästä ylös! Vauhdilla ois varmaan menny joo.
    Jaguar Mummopyörä vm.1950

    Pole Taiga SnowTrail

  30. #450
    Tässähän näyttäis tulevan orkkiskokoonpanossa 2XL kumit. Tilaa on ilmeisesti isommillekkin. Hyvältä näyttää speksit muutenkin. GX 1x11, Hiilikuitukeula, läpiakselit, slx jarrut, 100mm leveet kehät. Hintakin on enemmän kuin kohdillaan n.1500€ https://www.gsport.no/produkt/206453...mond-x2-sykkel


Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •