ElectrobikeGarminGiant
Sivu 85 / 195 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 35 75 83 84 85 86 87 95 135 185 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.521 - 2.550 / 5849

Aihe: Mikä se tänään sut hyvälle tuulelle sai?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    ...kunhan nassun turvotus laskee niin saan kypäränkin laiteltua.
    Kypärä??! Etkös ole vuosia toitottanut, että kypärää et päähän laita? Nyt tulee ihan ensimmäisenä mieleen, että taidat ollakin tuuliviiri ;-)

tempokisu Guest
    ^ En ole koskaan sanonut noin, olen todennut että en käytä kypärää lenkeillä, mutta toki olen käyttänyt kypärää aina kisoissa, viikkotempoissa yms. Omistan kaksi tavallista kypärää, yksi tempo-maantie ja kaksi tempokypärää, enkä mä niitä koristeeksi ole ostanu. Kaksi vanhinta tempokypärää olen myyny lasten leikkeihin eurolla pois.
    Olen sensijaan sanonu kymmeniä kertoja että kokemuksen koulu on kova mutta tyhmä ei muussa opi; kannattaisi lukea ne mun viestit ehkä hieman tarkemmin ajatuksen kanssa jos heti ei oikein ymmärrä, kuten näemmä niin on päässy useammallakin palstalaisella käymään.

Mutta voi nahkiainen, varsinainen herkkunahkiainen sentään!

Tuli se veron....palautuslappu kuvissa suuntaa antava vihje. Nyt on aihetta hymyillä ja enemmänkin

tempokisu Guest
    No jo vain vielä hyviä uutisia. Taiga-korupaja piti mun kuvasta jossa on heidän korunsa, ja pyysivät josko voisi kuvia julkaista heidän sivuillaan!
    Kunnia-asia. Että ei ehkä mikään huono kuva...

Jopotuinen Guest
    Älä nyt pelkästään kerää majakotte kuvia, käy bongaamassa ne paikanpäällä ja omat photot. Kansainvälisesti takuulla ainutlaatuisia siellä PVC foorumilla, vaikkapa. Varsin moneen majakkaan järjestetään kuljetus ja ovatten maakravuille, myös varpaansa kastaneille, upeita retkiä. Tyyriitähän retket taitavat olla, hyvästä joutuu maksamaan.

Viimeks kun tuolla kävin, niin mieleen jäi saaren huussi. Kuvassa takana vasemmalla tummempi rakennus. Olikohan se nyt 3- vai 4-reikänen yhtenäinen väljä ja ilmava merinäköalalla varustettu ja hyvin tuuletettu ”vesiklosetti” (juu, kyllä…!).
    Yhden niistä reikien kohdalla luki Naisten reikä.
    Sitä minä vaan, että onko tämä tämmönen huussi sitten se sellainen unisex vai jokin hybridi, vai mikä? Tila kuitenkin yhteinen.

t. Mr Big

Jopotuinen muokkasi tätä : 15.09.2017 at 23.03

tempokisu Guest
    ^ tyydyn majakan kuviin ja merisään seurantaan, paras kohtahan on se "....ja Nahkiainen" Kiinnosti vain tietää missä ne paikat on. ( tänään Nahkiaisessa +8 astetta, tuuli 2m/s, sieltä ei ole nykyisin tullu sitä näkyvyyttä, vain nuo kaksi tietoa)
    Matkustusta rajoittaa tuo masuvaivani, en välittäisi paastota koko reissua ja se olisi mun tapauksessa vähän pakko. Jos Nahkiainen olisi ollu vaikka jossain --- muualla kun keskellä merta niin siellä olisi voinu käydä. Ensin kesänä toivon että alkukesästä olisi parempia keliolosuhteita, niin Kakskertaan. Sieltä rannaltakin näkyy yksi pieni symppis majakka. Ja siis Ruåtsinlaivat ( kuva).

Mikähän on PVC-foorumi, ei inspiroi kuitenkaan sellainen. Jos tarkoitit w-clubia niin ne ei tykkää mun kuvista...eh, ne ei tykkää minusta koska uskallan kritisoida jos joku mun mielestä ei ole niin ihanaa ja upeaa ja oih ( tai jos en tykkää kun kuvissa nuket tupakoi, saan jos siitä photoshop-savusta migreenin ja siitä ne erityisesti suuttui...) - mutta paljon mieluummin otan vastaan kiitosta esimerkiksi juuri tuolta mainitsemaltani koru-pajalta, kuin clubilaisten thankseja. Ei sieltä olisi vastausta tullut jos olisi ollu huono kuva; samalla tuli paljon itseluottamusta omaan tekemiseen.

Paradoksaalista kyllä, herääminen kesken unien. Olin vahingossa tökännyt keittiön radion päälle ja tietenkin siihen oli jäänyt päälle joskus tärkeän syyn takia laitettu ns. takaherätys. En heti ylösnoustuanikaan muistanut enkä tajunnut mikä hälytys se oli enkä edes mistä se tuli, hyvä että ymmärsin ettei se ollut palovaroitin.

Mutta hetken päästä olin hyvällä tuulella sillä vaikka kello oli vasta paria minuuttia vaille seitsemän, olin täysin virkeä, aurinko oli juuri noussut ja luvassa oli hieman sateisesta sääennusteesta huolimatta ihan kelpo lenkkipäivä.

Ja taisi eilinen iltalenkkikin vielä saada mielen mukavaksi: pikaiseksi aiottu asiointifillarointi venähti kolmetuntiseksi kevyeksi vähän siellä täällä pyörineeksi lenkiksi joka tuntui tekevän eetvarttia sekä jaloille että päälle.

Lisäksi jaksoi vielä huvittaa muistikuva eilen liikennevaloissa viereen pysähtynyt kaveri ja hänen etulokariratkaisunsa eli takalokari väärinpäin eli kuraläppä etupuolella ja noin kymmenen senttiä irti renkaasta. Mutta kai sekin toimi.

Ja paradoksaalista kyllä, sekin että eilisellä lenkillä oli tulla kolari vauhdilla ja sokeasti eteen kaartaneen jopotytön että sähköpyörätuolitädin kanssa, mutta eipä tullutkaan. Ja olihan sekin aika metkaa kun pimeällä eli katuvalottomalla metsäisellä kelvipätkällä vastaantullut koiranulkoiluttaja miltei huusi jotain siitä että pitäisi olla pyörässä valot. Ihan aiheesta kyllä, se on myönnettävä, mutta kun hänellä itsellään ei ollut minkäänlaisia heijastimia eikä koirien hihnassa tai kaulapannassa pienintäkään valoa...

Ruokaa täälläkin, tuoksu saa jo mielen kohenemaan ulko-olosuhteista huolimatta.
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

tempokisu Guest
    Luvassa aurinkoista - voisi saada jotain kuvaakin otettua? Mutta Herkun Pää numero48 näyttää seurantatietojen mukaan saapuneen Suomeen, ja Helsingin postissa jo.

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Luvassa aurinkoista - voisi saada jotain kuvaakin otettua? Mutta Herkun Pää numero48 näyttää seurantatietojen mukaan saapuneen Suomeen, ja Helsingin postissa jo.
    Kyllä, aurinkoista! ja aika tyyntäkin, pitkästä aikaa pääsi kuvailemaan rannalle. Sain ihan kivasti nukkeitten pienen majakankin laiteltua paikoilleen, vaikka vähän arvelutti miten se siinä pysyy.

Lämmin suihku ja sen jälkeinen puhtauden tunne neljän päivän telttaelämän jälkeen.

tempokisu Guest
    Mä olen nyt pitkän aikaa hyvällä tuulella ( aikaisin pakettiin saaduista "työ"päivistä huolimatta) nahkiaisen takia

Pääsin reissusta kotia.

Mitäpä vielä?
    Miten niin tyhmä kysymys??

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    ^puolitosissani mietin, että saiskos nahkiaisen nahasta tehtyy nukelle nahkatakin?
    Ehkä? Pula-aikana tekivät kenkiäkin kalannahasta.

http://www.kalaparkki.fi/eshop/
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

tempokisu Guest
    ^puolitosissani mietin, että saiskos nahkiaisen nahasta tehtyy nukelle nahkatakin?
    No ei. Lähinnä nuket voisi pitää kädessään ämpäriä jossa on nahkiksia, tai nahkis kädessä; käyn honkkarissa katsoon onko siellä sopivanoloisia vieheitä, niitä olen nimittäin käyttäny nukkeitten ( kyllä, tämä kirjoitusasu) kaloina. Nukkeitten majakka on myös nimeltään Pikku-Nahkiainen.

Aamun työmatkatempoilu keskuspuiston läpi (aina ihanaa) ja sähköpyöräilijän ohitus kaksi kertaa. Se ohitti mut kerran pitkän loivan ylämäen jälkeen, mutta kuittasin heti seuranneessa pitkässä loivassa alamäessä. Olisittepa nähneet kaverin ilmeen, kun se mittaili mun pyöränrunkoani ja yritti etsiä siitä moottoria Eivät pärjää sähköpyöräilijät kaikille luomuille. Oikein yllätyin itsekin, että löysin itsestäni tällaisen piirteen, joka viittaa löyhästi jonkinlaiseen kilpailuviettiin
    Festina lente

^epistä ajaa yli 25km/h

^^ tossahan oli sääntöjen mukaan tempo jo hävitty, eli turha ohitus
    Aina voi, ja tulee, kuitenkin tilaisuuden tullen tuottaa häviö myös toiselle osapuolelle
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

...ilkkua, että "hävisit, se on nyt tasan"?
    Lähinnä varmaan ”Häähää, me molemmat hävittiin!! Lällä-lällä-lää, olet yhtä passiivi!”
    -L.

Ai, tollanen oikea "kisakin" on olemassa? Heh. Ei kiinnosta moiset kisailut tosikkomielessä.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Festina lente

tempokisu Guest
    ^ on vaan foorumilaisten omakeksimä kisa. Mua ei haittaa jos joku ukko ohittaa, mutta naiset ei mene piruvie ohi. En anna mennä. Jos tulee vierelle niin kyllä täältä tempo vielä lähtee.

Talvea vasten lähestyvä Taliskerin Dark Storm. Rva oli hankkinut
    myös kiintoisia hispanialaisia punaviinejä edullisesti. Vitutusaiheiden
    vastapainoina ihan OK. "Mika K":n kommentointi tiukuaiheeseen myös.

Peurat kaupunkipihalla omenavarkaissa.. ja faija kysy puhelimessa miten menee niin ajatuksissa "mites tässä ... normipäivä"

Tänään aamulla hyvävoimainen citykettu jolkotteli musiikkitalolta kohti Kiasmaa. Aiemmin en ole näin ytimessä nähnyt yhtään kettua.

tempokisu Guest
    Nahkiainen sentään, tänään saa oikein tehdä luettelon:
    1. Palstanahkiainen
    2. Kivat syntymäpäivälahjat (muut)
    3. Sai kivoja nukkekuvia nahkiais-aiheesta

Spinning. Huomaa kyllä, että kun pitkästä aikaa lähtee liikkumaan, niin tulee loistava fiilis.
    http://laihalaskifillaristi.blogspot.com/

Huh, en ole Neandertalilainen vaikka välilä tuntuu siltä, vain 1/8.

https://www.hs.fi/tiede/art-2000005396670.html

Hämeenlinnanväylä veti äsken Kehä3 --> Manskun pää 80K alueella 100km/h. Kätevää ja ennenkaikkea nopeaa.

Vartiaisen Taiston lavuaarihuutokauppa, joka ei mennyt nyt ihan putkeen

https://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/a...670#gs.XynV0I4
    -L.

Jopotuinen Guest
    Eilen hommista tullessa oli tyyntä ja hieno aurinkon paiste. Sen hyväksi keksin tehdä autoon perinteisen katsastuskunnostuksen, eli imuroida sen läpikotaisin ja pyyhkiä pölyt pinnoilta. Nyt autoni on sisältä kuin uusi.
    Ei se temppu, vaan kuinka sen tekee, sillä vaikka nyt tulee taas hyytävää vettä taivaan täydeltä, niin eipä hatuta yhtään, päinvastoin. Voin vain myhäillä eilen suoritettua rastia.

Sama asia kuukausi takaperin hyvän sään aikaan telakoimani botskin kanssa. Ja aina kun tuossa vilkasen nuita muita veneilijöitä, jotka pitelevät veneitään edelleen vedessä tyhjän panttina, eikä valtaosa ole kuukauteen liikkunut mihinkään.
    Telakointi muutaman asteen kosteassa kelissä, hyi helvattu!

Toki hommissa voi kahvipöydässä kehuskella nostavansa veneensä vasta marraskuun loppupuolella, jos on vain kelejä sinne asti, vaikkei sillä liikutakkaan.

Lämmityskauden viimeinen ennakkolaskettu puukuorma on tontilla.
    Siiirto liiteriin huomenissa. Kelivarauksella toki.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •