Jännityksellä taas odotetaan mistä päin Suomen niemeä paketti löytyykään.Lähetys on kuljetuksessa. Lähetyksen toimituksessa on havaittu viive, jota selvitetään. Toimitusaikaennustetta ei vielä saatavilla.
Jännityksellä taas odotetaan mistä päin Suomen niemeä paketti löytyykään.Lähetys on kuljetuksessa. Lähetyksen toimituksessa on havaittu viive, jota selvitetään. Toimitusaikaennustetta ei vielä saatavilla.
Olen peräti kaksi pakettia!! Lomalla ehtii näköjään kuittailla tavaraa vastaan![]()
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
n. 1 minuutti edellisen viestin lähettämisen jälkeen tuli postilta tekstiviesti, että paketti on juuri siellä missä sen ei pitäisi olla.
Jospa pian... Uskolla on ollu mahtavia paketteja!![]()
^ kyllä
Pitkästä aikaa vastaanotettu 3 pakettia. Nukkea ja nukentarviketta, mitenkäs muuten.
En ole. Posti on toimittanut pakettini postikonttoriin joka on 170km päässä...
En vielä, mutta kohta kotimatkalla ajattelin koukata ups:n terminaalin kautta ja silloin voin vastata, että kyllä olen.
Ride harder - Ride a totally rigid.
Joo.
Toimitus nopea, hyvin pakattu - mutta yhtä tavaraa ei ollut tilattua (ja maksettua) määrää ja toista tavaraa oli yksi kappale selvästi epäkuranttia laatua. Reklamaation, uudelleentilauksen ja paketin lähipostista haun vaivaa ei olisi kivijalkaliikkeessä asioneelle koitunut...
Olen tänään vastaanottanut 2 pakettia; nuken hieno laukku ( olikin matkalaukku, luulin että on pieni käsilaukku..) ja nukeille 2 miekkaa.
Joo ja en. Ensin UPS kävi kaksi kertaa ovella eikä jättänyt mitään lappua. Kuski tykkää käydä soittelemassa ovikelloja, toimituksista viis. No, kolmannella kerralla (eilen) sitten jo olin kotona...
Nyt viime perjantaina on yksi paketti saapunut tullipostiin, mutta vielä ei ole se varsinainen Posti saanut toimitettua kirjettä kotiin jotta sen voisi tullata. Mikäs kiire tässä kesälomalla, Postilla ei ainakaan.
Kaar ittelles vaa
Eilen vastaanotettu paketti, tänään vastaanotettu paketti ( nuket). Mutta odottelen vaan sitä yhtä tärkeää pakettia, Herkun päätä! tule tule nyt!!
^ ei sitä kirjettä tarvi odotella. Kun seurantatiedoissa näkyy "lähetys saapunut tullipostiin, teillä on 20 päivää aikaa tullata...." niin sen lähetyksen voi tullata. Hain eilen jo paketin, josta tuli se kirje tänään. No kun tarvittavati tiedot oli niin tullasin jo perjantaina aamulla.
Eilen! Kotivaelta. Enempi kuin mukava.
Olen! - huomaa Herkun Pää no46 aurinkotuolissa -
![]()
Kyllä olen! tuli aika hianoja sisältöjä:
Vielä yksi Sailor Girl, "minäpää"( sama hiusten väri ja maalasin silmät ruskeiksi) ja tuosta oikeenpuolisesta tuli todella hieno "Eugenia GOLD" kun puin kulta-valkoiseen fantasia-asuun.
Lisäksi tuli tuo ihana pallo-mekko, jotkut osaa kyllä todella hienosti a. suunnitella b. ommella.
![]()
Postisetä toi ovelle FSA:n eturattaat ja automaatti luovutti CRC:n tilauksen.
Polje vaan poika, ketjua kyllä riittää...
Kiitos kysymästä, en ole vastaanottanut pakettia.
-L.
Lisää projekteja: tuli poliisien asut ja tuossa on se hirvenpää-koru, siittä tulee kylläkin pää-koriste ja samanlainen pienempi hirvenpää turkiskoruksi.
Muutaman tunnin kuluttua tulossa iso 5 nuken paketti![]()
Tulkitaanko paksu kirjekuori paketiksi?
Holokki auki ku H. Moilane.
Joo ja noi nukkekuvathan on hienoja. Kyllä tänne kaikkea mahtuu (paitsi sähköpyöriä)
mä olen virallisesti kummitäti, joten täti käy. Kämppä on vuorattu nukeilla kyllä
ja tämä on lähteny lapasesta elikkä joo,
mutta laitan tänne joskus kuvaa vastapainoksi vaikka maastopyörän kuville. Äkkiähän sen postauksen ylitte rullailee...ei nämä "pakettikuvat" mitään hianoja ole, mutta valmiit kuvat on.
Joka tapauksessa, selventää mun harrastusta. Kerta kiellon päälle, tein tällaisen "tempokisu"-nuken. Inspiraationa oli tuo mun hiusten väri
![]()
En mutta matkalla on kaksi
-L.
Just äskön postiljooni toi ison paketinhyvä että tulee näin aikaseen että olin vielä kotosalla.
En ole, mutta joku pulloposti olisi ihan kiva saada. Enkä tarkoita niitä mereen nakeltuja.
En, enkä edes kirjettä. Taloyhtiö vaihdatti kaikki lukot ja ovikoodit uusiin ja jätti informoimatta Postille. Ei tuu postia, ei Hesaria eikä muutakaan. Hyvin meni, mutta menköön.
Holokki auki ku H. Moilane.
Ei ole vieläkään tullut ensimmäinen paketti edes Suomeen. Takatalvien pippeli jos se on hävinnyt, siellä oli mm. ihQt uudet skinwall-Onzat... Mmmm.
-L.
Levyjarrumodifikaatio-osia jatkojalostusta varten oli postilaatikossa.
Polje vaan poika, ketjua kyllä riittää...
Joo! Hiljattain ostettuihin Zeen jarruihin tuli vielä eteen Shimanon Zee sarjaan suositeltu jarrulevy. Samalla tuli ostettua päivätakavalo testattavaksi, pari 29 sisäkumia hätävaraksi vaikka litkuilla periaatteessa mennään ja sitten olin näköjään tilannut myös Craftin lyhythihaisen verkkoaluspaidan.
Kirjanmerkit