Tämä on sillä tavalla hyvä rasti, että ei ole aavistustakaan missä se sijaitsee. Vinkki kelpaisi.
Tämä on sillä tavalla hyvä rasti, että ei ole aavistustakaan missä se sijaitsee. Vinkki kelpaisi.
Tämä muinaisten Pirkkalalaisten torppa löytyy 1640 metrin päästä edellisestä ja Naistenmatkantien ja Pyhäjärven välistä! ;-)
Täytyy sanoo että vaikka naapurissa asuu niin toi punanen mökki on jäänyt huomaamatta
Oli minullakin ensimmäinen kerta, kun tuota tietä ajoin. Erittäin hyvä rasti!
PLR:n rastina sen sijaan on kaikki Tampereen kadut, kun ne kaikki näyttää tuolta just ny![]()
Juu, mutta jälkikäteen voisi todeta että tosiaan hiukan mautonta laittaa sellaisen talon seinustalle rasti jossa ihmiset asuvat.....
Vanha mutta lihava.
Niinhän se on.Helpotetaan sen verran, että tuon kaivinkoneen takana näkyvän sinisen parakin vieressä on urheilukenttä ja suht. reipas ylämäki on kuvassa.
Mutta nyt on menty ekaa kertaa mökkirastin ohi![]()
Menitkö Oikotietä?![]()
Tahmelankatu poikki.
Pari penkkiä.
![]()
Vai mitä, Tetsa
Onkos tuola vielä vastaanottokeskus? Viime kesänä ohi mennessä oli penkit täynnä etelän ihmisiä.
Vanha mutta lihava.
vanha:
uusi:
![]()
Vanha (linkki korjattu)
Uusi
Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla
troh muokkasi tätä : 13.08.2017 at 19.30
OT: Korjaatko troh ton sijaintilinkin, ainakaan mulla ei toimi. Jaa'a, lähellä ois, mutta Kidin ruuti näyttää olevan kuivaa, niin taitais tulla tappio![]()
Olisiko jopa tuplan paikka?![]()
Vanha
Uusi
![]()
Vanha. Koska tuolta on puut kaadettu? Kysyy nim. "Ei nyt ihan joka vuosi tuosta tule ohi ajettua."
Talon kulmalla.
![]()
Vai mitä, Tetsa
Vanha https://asiointi.maanmittauslaitos.f...22%3A100%7D%5D
Tässä pitäisi olla punainen seinä
Uusi
Ja tässä ruskea muuri
Ei vaan onnistu. Ajakaa vaan ohi.
Lähetetty minun SM-G388F laitteesta Tapatalkilla
Miten toimitaan seuraavan rastin kanssa?
Kirjanmerkit