^^ kynsikkäät, ei tarvi kikkailuja? Ei hiplaamista = epäsosiaalista?
ESD- hanskat https://nl.ifixit.com/Store/Tools/ESD-Gloves/IF145-30
^^ kynsikkäät, ei tarvi kikkailuja? Ei hiplaamista = epäsosiaalista?
ESD- hanskat https://nl.ifixit.com/Store/Tools/ESD-Gloves/IF145-30
"The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-
Osien kierrätystä
takanavasta tuli 35mm liukuputkien tiivisteen asennustyökalu. Nähtäväksi jää toimiiko, vai hajoaako tiiviste...
Lähetetty minun SM-G388F laitteesta Tapatalkilla
Hyvin se toimi. Tein puupalikasta tuohon kahvan. Piken perinteinen tiiviste meni ihan käsivoimin painamalla paikalleen.
Instigatorin satula tuntui häiritsevän pumppaamista BMX-radalla. Tulppasin jo ennestään lyhennetyn satulaputken. Kiinnitin satulan rungon yläputkeen Stauffin putkikiinnikkeiden ja hiukan silmukasta lyhennettyjen sekä taivutettujen M6 silmukkapulttien avulla. Tuntuu tukevalta ja toimivalta.
![]()
routaisten peltojen pehtoori
Teinpä tällaisen telineen ketjulukon kuljetusta varten.
Ensiksi tuolliasen putken päälle tulevan ja sitten tällaisen alapuolisen.
![]()
Oli mennyt kelloista vipu poikki. No sitten iski hauska idea. Teinpä niistä spinneri-kellot.
No ääntä lähtee vähän kuin perinteisestä kellosta, josta periaate ei paljoa poikkea.
![]()
DT Swiss CL 142 takakiekon buustaus:
https://goo.gl/photos/yUigZtEYj3o1dFbc9
Tää ei mikään kaunis viritys ole, mutta toimii.
Sent from my Sony Xperia using Tapatalk.
"Värillä ei ole väliä kunhan se on mattamusta!"![]()
läskin tarakalle pieni korotus ja siirto taaksepäin, mahtuu lokasuoja ja laukut paremmin, varsinkin kun salsan tarakka ei runkoon täysin sopiva. 20x20 kulmarauta + prikka hitsattuna tukemaan, ei kaunein mutta toimiva.
![]()
Kyllä. T.K. ansaitsisi Tee Itse -palkinnon, joka on tietysti tehty oksia jeesusteipillä teippaamalla![]()
^ Sen tulisi olla tietysti mahdollisimman ruma, kuten kaikki jeesusteippiviritykset tuppaa olemaan.![]()
"Värillä ei ole väliä kunhan se on mattamusta!"![]()
[QUOTE=T.K.;2697600]Tää ei mikään kaunis viritys ole, mutta toimii.
Nyt ei muuta kuin Leijonan Luolaan (Shark Tank) hakemaan rahoitusta! Maailmanvalloitus alkakoon! Pohjoismaista Designia ja ekologisuutta yhdistettynä.
Kun tuon telineen työntää puiden väliseen rakoon, niin on hyvä itse seurata perässä. Välttyy niskavammoilta.
^Tuo on jo sympaattinen viritys. Voittaa mennen tullen Suomen kaarnalaivateollisuuden mistä oli taannoin puhe. Tuo on varmasti tehty ilman valtion tukia ja tarpeeseen.
Tähän buustaus-rojektiin jatkoa. Noita navan päätyholkkeja irti äheltäessä tuli mieleen, josko hohtimille tai rustuukille ois parempi vaihtoehto. Ovat ainakin nuo DT Swissin holkit aika napakasti kiinni.
Toki irtoovaat em mainituilla kaluilla, mutta tuppaa tulemaan rumia jälkiä. Varsinkin jos ja kun niitä usein vaihtelee (142/148)
Kötöstelin tuollaisen vehkeen. Periaate on yksinkertainen, mutta toteutus voi äkkiseltään näytää monimutkaiselta
https://goo.gl/photos/vKJBStvgPURheo6h8
Tässä demossa on jarrulevyn mutteri paikallaan. En testannu tuleeko holkki liukuvasaran voimalla mutterin läpi...
T.K:n viritys on kyllä sitä aidointa TSI-hengen mukaista tuotantoa!!
Ehkä hieman OT mutta ainakin minun kypärä nousee tämän edessä! Kuinkahan moni meistä kykenee 90v ikäisenä tähän.
http://www.iisalmensanomat.fi/news/9...aa-nokosetkin/
Ulosvetäjän toteutuksesta sanoisin, että Usko on kingi.
onks pakko, jos ei haluu
Tein tällaisen campagnolo tunnelmavalaisimen
Osina wanha campagnolo Atlanta 96 kiekko ja 8 vaihteinen pakka. Vähän ledejä, tuikkulyhtyä, ketjun sivulevyjä, vaihdevaijeria ja tuli siihen muutama tulostettu muoviosakin
Sent from my iPhone using Tapatalk
En voi kyllä muuta sanoa, kun että Usko on manuaalisorvauksen Michelangelo ja Pyällyksen Paganini.
Mun kaverin 90v faija pyysi kunnalta apua omakotitalonsa peltikaton uusimiseen. Eväsivät. Teki ite ja ihan ittekseen; "ei tartte auttaa"-mies.
Harrasti aikaisemmin, nuorempana- vasta n. 8-kymppisenä, historiikkiautoja. Hänellä oli 50-luvun Lancia josta puuttui toinen puskuri. Kun tiesi, että etu ja takapuskuri on samanlaiset, veisteli koivuhalosta toisen alumiinisen puskurin sisään lestin, jonka päälle naputteli puuttuvan puskurin alumiinipellistä. Ja oli kuin uusi hionnan ja kiillotuksen jälkeen...
Vanhakansa osas!
onks pakko, jos ei haluu
Laitetaanpa tänne Teijon puolesta tiiseriä...
Mitähän sieltä kuoriutuu:P
![]()
Nykyisin kaikki kertakäyttöisiä tavaroita kuten kypärät.Pehmikkeet hajoavat nopeasti eivät kestä toistuvia pesuja. Koe käytössä ollut tankoteippi palat konuliimalla kiinteäksi asennettuna.Toimii hyvin ja on kätevä pestä lenkin jälkeen. Suosittelen kokeilkaa.
En osaa sanoa onko tämä ihan tsi-meininkiä, mutta ajattelin pojan etujousen muuttaa ilmajouseksi ja ohjeetkin löytyi, mutta en omaa sorvia. Onko pientä pajaa joka sorvaisi muovia pk-seudulla?
Eräs f-foorumin jäsen xxx lähestyi, kysyen oisko tälle peräboxin kiinnityshärpäkkeelle ei-kaupallista vaihtoehtoa?
https://www.youtube.com/watch?v=uEw9...ature=youtu.be
Tilattiin videon speksien mukainen, mutta tällainen kötös syntyi
Jäsen xxx antoi speksit Trek Stache:n taka-akseliin kiinnityvästä peräkärryn aisan Thule- käyttöliitymästä. Wanhan liiton koneistajana örmin ne lyijykynällä norrtiaskin kanteen
Videolta kahoin, kun kaveri väänsi härpäkettä 6-kolo avaimella, niin tuli mieleen josko sen vois tehdä toisinkin? Ei siinä, voi tuota tsi- hässäkkää vääntää silläkin. Reikä on 6mm, johon 5mm kuusiokoloavain menee. Kun on kyse savolaisista, niin varuiksi värikoodasin vermeet
Materiaalina ns. automaatti-rosteri, joka on helppo työstää. Kauppanimike 303
Teinpä tällaisen rikkotuneen tilalle 3D -pritterillä.
![]()
Suattaapa tuo olla, että xxx-jäsen ol F-jäsen eli minä, tahi sitten en. Joka tappaaksessa erittäen tyytyväenen on hän tahi sitten jäläkikasvunsa hänen. Suattaapa olla myös, että riipasen kuvan tähän alle, kun tulj niin passelj.
Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
Kirjanmerkit