HephaGiantFillariElectrobike
Sivu 172 / 195 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 72 122 162 170 171 172 173 174 182 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 5.131 - 5.160 / 5828

Aihe: Whiten läskipyörät

Nyt loppui Gorilla -kilkailut ja laitoin FattyStripperit, helppoa kuin mikä! Kuinkas tuollaisen 4.8 renkaiden paineiden kanssa, sisurin kanssa olen pitänyt 0.45 pintaan, mutta nythän tuonne pitää työntää enemmän painetta, koska ei ole sisuria tukemassa. Minkälaisilla paineilla olette mennyt?
    Katsotaan nyt onko siellä aamulla enää paineita
    Stealth -teippi on hieno!

Eikun vähemmän painetta. Tai sun tapauksessasi saman verran. Tuo 0.45 kuulostaa hyvältä.

Pari viikkoa odotellut strippereitä myös. Ei vaan näy vielä. Nyt olisi ollut hyvä sateinen viikonloppu tuo homma hoitaa.

Jyri

Otin muuten varmuudeksi ne foamit, mutta en käyttänyt. Vedin kuormaliinalla kumia tiukemmin vannetta vasten ja nousi hienosti, fairya liukkarina, litkuna Zefal.

otin pari ylimääräistä stripperiä, saa "lainaksi" jos kiirus saada projekti valmiiksi, toimitat vaan samanlaiset tilalle. Lahdesta löytyy.

Eiköhän ne ensiviikolla saavu jo omatkin lateksit.

Samat litkut meinasin laittaa myös. Olisi tuossa Stanin racee pulollinen myös, mutta jossain ketjussa voivoteltiin, että kuukauden tai parin päästä on Stanilla vain kuiva lateksipallo renkaan sisällä. Ostin Motonetista Zefalit myös

Jyri

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jyri K Katso viesti
    Eiköhän ne ensiviikolla saavu jo omatkin lateksit.

Samat litkut meinasin laittaa myös. Olisi tuossa Stanin racee pulollinen myös, mutta jossain ketjussa voivoteltiin, että kuukauden tai parin päästä on Stanilla vain kuiva lateksipallo renkaan sisällä. Ostin Motonetista Zefalit myös

Jyri
    Minä laitoin Stanin Race litkua läskirenkaaseen noin 2 dl/rengas ja olikohan noin 9 kk kun vaihdoin renkaat seuraavan kerran ja vielä oli nesteenä. Hyvin on toiminut ainakin itellä.

Lähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla

Mulla renkaana JJ snakeskin 4.8 paine takana 0,35 ja hyvin kantaa 120kg ruhoa.. Eikö se Zefalin litku oo niinku vettä, tai niin oon kuullu? Ite laitoin Stan no tubesin litkut 1,5dl/rengas.

Tilaukseen meni myös fattystripper. 1 pari posteineen vaan 17 taalaa ....
    *Headwind, crosswind but never a bloody tailwind*

Heh. Kumpaakin litkua olis. Nyt tarttis vain arpoa kumpi olis parempaa.

Ei jumaleisson...23.08 tilaus sisään paypalilla ja 23.18 emailissä uspostal seurantakoodi, että paketti lähetetty...
    ps. Nyt on jännää miesten 10.0000 metrillä
    *Headwind, crosswind but never a bloody tailwind*

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jenkka Katso viesti
    ps. Nyt on jännää miesten 10.0000 metrillä
    Kyllähän se Farahinnulikka pisti taas kaikki muut maan rakoon.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti himo_kaappoo Katso viesti
    Mulla renkaana JJ snakeskin 4.8 paine takana 0,35 ja hyvin kantaa 120kg ruhoa.. Eikö se Zefalin litku oo niinku vettä, tai niin oon kuullu? Ite laitoin Stan no tubesin litkut 1,5dl/rengas.
    Onhan se Zefal ohutta, mutta eipä ole vertailukohtaa muista litkuista, ainoa purkki jota olen hypistellyt. XXL:n hyllyssä olisi ollut jotain Contin ainetta.
    Zefalia on nyt n. 1,5dl/rengas.

Lähipoluilla on aika paljon myös latupohjia ja neulspolkuja, siksi pitänyt vähän enempi painetta ja tosiaan läski ollut nyt vasta kuukauden (n.200km) joten tuntumaa vasta haetaan paineiden kanssa. Laskussa ne kuitenkin on

Nyt kun sisuri pois, on rengas samoilla paineilla pehmeämpi, kun ei ole sisällä sisäkumia tukemassa.

Siinäkin on sit melkonen ero KUN päivittää ensi asennus renkaat vaikka jj snakeskiniin, kantavat huomattavasti paremmin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti himo_kaappoo Katso viesti
    Siinäkin on sit melkonen ero KUN päivittää ensi asennus renkaat vaikka jj snakeskiniin, kantavat huomattavasti paremmin.
    Ja rullaa paremmin😀! snaket👍 jos ajelee kivisissä paikoissa

Lähetetty minun G8231 laitteesta Tapatalkilla

Olin kirjeenvaihdossa Fattystripper Jimin kanssa, hänelle Zefal oli vieras tuote, mutta jos lateksipohjainen, pitäisi toimia ok.

Zefalin kyljessä muuten lukee, ettei saa täyttää CO2 -pullolla, voisiko nämä renkaiden sisältä löytyneet kumipallot johtua siitä?

Zefal ei ole mennyt lateksipalloksi vaan Stanin Race. Siksi ostin myös tuon Zefalin. En tiedä vieläkään kumman laittaisi.

Jyri

Molemmat toimii sen muutaman kuukauden minkä tarvitsee: kohta tulee kuitenkin nastarengaskausi vastaan 😉

Miten nuo litkut toimii talvella? Taitaa jäätyä ja sit ei tiivistä

^Kokemusta ei ole kuin kolmenkympin pakkasesta, mutta eipä silloinkaan mitään vuotoja tullut. Pistovammoja tuskin olisi paikannut, mutta ajaan pystyi ihan hyvin.
    Holokki auki ku H. Moilane.

Blackborow Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jakues Katso viesti
    Miten nuo litkut toimii talvella? Taitaa jäätyä ja sit ei tiivistä

Ei ne ainakaan jäädy vielä kolmenkympin pakkasilla, mutta talvella on niin hankala rikkoa rengasta että paikkaavuudesta ei ole kokemusta.

Onko pyörä kokoaika ulkona niiku mulla?

^Työpäivän ajan sisällä, muun aikaa ulkona.
    Holokki auki ku H. Moilane.

Stanin litku lupaa pakkasen kestoa n. -29C asti

Sent from my iPhone using Tapatalk

Klaukkalassa oli ehkä 4 päivää nastarengaskeli viime talvena. En taida ihan vielä oanna nastoja tilaukseen.

Jyri

Tuli (taas...) päivitettyä tuota 4Comppia keulan ja kiekon muodossa kun fillaritorilla tuli sopivat vastaan

Vaikka fattystripper on nyt kovin pinnalla, jaksan hehkuttaa hirvisäkkiä: vanhaa vannetta ei tarvinnut litkuista siivota lainkaan ja uusi asennus oli plops vanteelle & kerralla tiivis

Lieminä ollut keväästä asti orange sealin pakkasen kestävät: eipä olleet menneet miksikään niin saivat jatkaa kyydissä

Niin ja kuva nykykunnosta.. tai no etujarrulevyn vaihdoin vielä samaksi kuin takana: paino 14.5kg kuvan varusteilla

Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla

Kirjoitetaas kokemuksia takuuhommista XXL:n suuntaan. 2fat pro:sta murtui runko ja samalla vapaarattaasta katkesi kynnet. Vapaarattaan lupasivat heti takuuseen uuden. Rungon suhteen alkoi kysely satulatolpasta. Kieltäytyivät vedoten ettei korvata 2.omistajalle, kyseessä käyttövirhe (runkokoko liian pieni, satulatolppa liian ylhäällä). Toistakymmentä sähköpostia ja kuvia sinne laitoin. Lopulta lisäkuvien, kuluttajaneuvonnan lainauksien ja perään kyselyn myötä sain takuuseen uuden 3fat pro rungon...

Takuuta ei voi rajata ensimmäiselle omistajalle. Ota yhteyttä vaan kuluttajaviranomaiseen. Nyt alkaa XXLn olla aika oppia noudattamaan kuluttajansuojalakia.

Jyri

Onko kenelläkään White 4 Fat Compin alkuperäisen etuhaarukan painosta tietoa, siis sellaista omakohtaista punnitustietoa ? Parikin eri tietoa olen nähnyt, mutta oli 0,5 kg ero, eli ainakin toinen taisi olla arvio tai väärin muistettu.

Alakoolin kanssa painaa 2020g, toissapäivänä punnittu

Helpolla toista kiloa lähtee siis kuidulla pois

Alkuperäinen etunapa tuntuu myös nyt melko heppoiselta, ero tuohon ^^^ uuteen on melko raju

Kannattaa keulan vaihtoa miettiessä tuumia myös jämäkämpää napaa ja läpiakselia

Kiitos erittäin nopeasta vastauksesta Täsmää sen toisen lukemani tiedon kanssa. Tuollaiseen painonpudotukseen viitsi jo vähän panostaakin.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •