No, suolistovaivaisena en todellakaan kaipaisi toista alapäätä. Kyllä toi 20-30 veskikäyntiä yössä riittää. Just Aamulehdessä joku nuori tyttönen kertoi suolistotulehduksesta, ja siinä oli linkki josta voi tilata veskipassin, että pääsee veskiin kun tarve on eikä tartte jonotella. No, minä suunnittelen syömiset siten että käyn veskissä yöllä ja päivällä ei tartte.
Ja VesaP on siinä väärässä että keräilen yläpäitä, kyllä päälle kroppakin pitää löytyä. Ja tämä menee myös sillee että itelle en tartte mitään korkokenkiä ( en pysty käyttään) hienoja koruja tai vaatteita sävy sävyyn - mutta nukkeitten kanssa onkin sitten jo täysin eri asia, ne pitää olla täydellisiä just ja jetsulleen. Nukethan on näytillä tuossa koko ajan ja korut myös ( aika paljon olen sinne omia vanhoja korujani laittanu, timanttikorvakoruista saa upeat rannerenkaat nukelle! en ikimaailmassa ostaisi itelle 400 euron korua, mutta nukellepa ostin ( Herkulle)..)
Mutta se työaikajuttu päätyi mun edukseni, eikä niinkuin toimiston tyttö halusi laittaa. Kerrankin "voitin" toimiston tytönKyllä pomo kuitenkin on mua paljon auttanu ja ollu mun puolellani, että tarvii olla kuitenkin kiitollinen.
( ja harmittaa se auto-asia...eih! meen huomena katseleen lenkin yhteydessä onko siellä f-kaupassa punane käytetty Ferrari myynnissä ja millä hintaa...)

Kyllä pomo kuitenkin on mua paljon auttanu ja ollu mun puolellani, että tarvii olla kuitenkin kiitollinen.
Lainaa viestiä vastauksessa
Kirjanmerkit