GarminGiantElectrobike
Sivu 33 / 36 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23 31 32 33 34 35 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 961 - 990 / 1078

Aihe: Garmin Fenix 3

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mjjk Katso viesti
    Huomannut että jos kello ei heti harjoituksen päätyttyä puhelimen lähistöltä puuttumisen, tai huonon matkapuhelinverkon vuoksi saa harjoitusta siirrettyä niin ei se siirry ainakaan saman vuorokauden puolella enää automaattisesti.Näissä tilanteissa käynnistänyt puhelimen connect apsin jolloin puhelin ja kello syncronoivat toisensa ja harjoitus siirtyy.
    luonnolliseti olen avannut connect apsin jotta olen voinut todeta ettei harjoitus ole siirtynyt. Olen käyttänyt automaatti sykronointia, synkronoinut apsilla, valinnut synkronoinnin puhelimesta. Mutta silti mikään siirtymättömistä harjoituksista ei siirry jälkeen päin.

Ok. Sitten en kyllä keksi mikä auttaisi.

Mulla ei tullut karttaa ollenkaan mutta normaalilla tietoteknisellä kikalla eli sammuttamalla laitteen alkoi taas toimimaan.

Kysytäänpä täältä. Onko jollain tavalla mahdollista mitata reitiltä eri osuuksia? Esim. Jos haluaisi erotella sora- ja asfalttikilometrit erikseen?

Ekana tulis mieleen, että kierroksina, eli painaa lap-nappia kun pinta vaihtuu (olettaen että autolap poissa päältä)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kemizti Katso viesti
    Ekana tulis mieleen, että kierroksina, eli painaa lap-nappia kun pinta vaihtuu (olettaen että autolap poissa päältä)
    Kiitos, tämä menee testiin.

Itse juuri tiistaina käytin lap-painiketta kun mittailin "Gravel-työmatkan" asfalti-/soraosuuksia. Ihan kivasti toi Lap-ominaisuus toimii, ainoa ongelma siinä on se, että ko. nappi pitää muistaa painaa
    Treenin jälkeen otin Garmin Connectista kierrokset exceliin, jossa oli helppo heitellä sora ja asfattiosuudet eri sarakkeisiin, josta saa sitten summat helposti. Tulos oli ihan miellyttävä, pystyn ajamaan n. 70% työmatkasta soralla.
    Speksausta ja Pyöräilyä.
    ||| Road: Canyon - Ultimate CF (Custom) || MTB: Trek Fuel EX 8+ || Gravel: Kona Private Jake

Fenix ei löydä garmin sykevyötä. Pari viikkoa ollut mulla ja mielestäni toiminut. Nyt ei.
    Mitä teen väärin?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hiekkahentunen Katso viesti
    Fenix ei löydä garmin sykevyötä. Pari viikkoa ollut mulla ja mielestäni toiminut. Nyt ei.
    Mitä teen väärin?
    Vastaan itse.
    Just trainerilla polkiessani muistin että pari viimeistä kertaa olen menny suihkuun vyön kanssa ja pessy vyön sekä lähettimen. Otin kannen auki ja patterin irti ja puhalsin tukankuivaajalla kuivaksi ja kasasin osat paikoilleen niin nyt toimii. Eli kosteus oli syy.

Pitäisihän sen kestää uintiakin.

Niinhän tuon pitäiski. Toivottavasti toimii vastedes.
    Tänään juoksulenkillä tuli myrskyvarotus kilometrin jälkeen ja nousua tuli 20 002m pohojammaalla!!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hiekkahentunen Katso viesti
    Niinhän tuon pitäiski. Toivottavasti toimii vastedes.
    Tänään juoksulenkillä tuli myrskyvarotus kilometrin jälkeen ja nousua tuli 20 002m pohojammaalla!!
    Kova jätkä! Ei taida olla takuu voimassa, kun itse kuivattelit. Voisiko laittaa snadisti vaseliinia patterikannen stefaan?

Se "punainen" juoksusykeanturi ei ole vesitiivis. Kevyt huuhtelu on ok, mutta ei kestä pesukonetta tms.
    Ride harder - Ride a totally rigid.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kuntoilija Katso viesti
    Se "punainen" juoksusykeanturi ei ole vesitiivis. Kevyt huuhtelu on ok, mutta ei kestä pesukonetta tms.
    Jep, swim- ja tri- vyöt ovat vesitiiviitä..

Keskisen kellosta vyön tilasin ja mainoksessa lukee että on 30m vesitiivis. No eilen ja tänään on toiminu. Sielä on se punainen kumitiiviste johon voisin laittaa mun punaista RedLinen vaseliinia😆
    Toi korkeusmittari ei ilmeisesti tykkää matalapaineesta (20002m). Tänään lenkillä antoi pikkusen järkevämpiä lukemia kuivassa säässä??!

Juu tuo 30 m vesitiivis tarkoittaa selkokielellä, että laite on vesisuojattu roiskevedeltä, ei saa käyttää uidessa eikä upottaa veteen. Tuossa on sentään se hyvä verrattuna tuohon juoksusykeanturiin verrattuna, että anturin saa irti joten vyön voi pestä hyvin vaikka pesukoneessa.

Vasta 100 m vesisuojattu tarkoittaa, että soveltuu uimiseen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kuntoilija Katso viesti
    Juu tuo 30 m vesitiivis tarkoittaa selkokielellä, että laite on vesisuojattu roiskevedeltä, ei saa käyttää uidessa eikä upottaa veteen.
    Onko sulla jotain lähdeviitettä tähän liittyen? Garmin kertoo heitän perus vyöstään seuraavaa. Mun korvaan toi kuulostaa kyllä siltä, että vyön kanssa saa uida, mutta syke jää träkkäämättä. Sama huomautus löytyy myös vöistä, jotka speksattu 10m sytyyteen.

Water Resistance: 98.7 ft (30 m)*

*Does not transmit heart rate data to your device while swimming.

https://buy.garmin.com/en-GB/GB/p/15490#specs
    Speksausta ja Pyöräilyä.
    ||| Road: Canyon - Ultimate CF (Custom) || MTB: Trek Fuel EX 8+ || Gravel: Kona Private Jake

Tuossa kelloihin liittyen ja koskee myös muita. https://kellohuoltoloppela.com/Vesitiiviys.htm

Fenix 3:sta hajosi hihna. Laite hankittu 1/2016 ja nyt hihna on yhdestä kohdin käytännössä poikki ja lähes koko hihnan matkalta täynnä murtumia. Laite on ollut kädessäni tauotta eikä edes missään extreme-olosuhteissa. Ei edes pakkaskäyttöä hian päällä, vaan aina ihoa vasten. Valitettavan heikkolaatuinen tuo vakioranneke. Uusi näyttää maksavan parikymppiä, joten katastrofihan tuo ei ole takuuajan jälkeenkään.

Myyjä kehoitti lähettämään koko laitteen heille, josta menee maahantuojalle takuukäsittelyyn. Vähän harmittaa tällainen koko laitteen postitus, kuvista kyllä näkee että ranneke on sökö ja olisivat voineet lähettää samantien uuden rannekkeen, mutta jäykkiähän nämä systeemit on ja ehkä tarkoituksellakin. Onko kokemuksia takuukeikkojen pituuksista? Pari viikkoahan noissa on sellainen yleinen maksimi.

Oko muuten kukaan laittanut lasin päälle suojalasia, kuten kännyköissä on tapana? Onko näille edes saatavana? Nyt jo tietysti vähän myöhäistä kun yksi naarmu jo lasissa on.

^Pari viikkoa kesti Garminin, eri tuote tosin, takuukeikka. Oletko ollut yhteydessä Garminiin suoraan? Näitähän ei ole välttämätöntä hoitaa myyjän välityksellä.

Kahden kympin rannekkeen takia en ehkä viitsisi lähettää laitetta pariksi viikoksi hoitoon, vaan ostaisin uuden rannekkeen omasta pörssistä.
    Holokki auki ku H. Moilane.

Suojalaseja löytyy googlella vaikka kuinka paljon https://www.amazon.de/flexible-Panze.../dp/B017UF2DUC

Tein ehdotuksen suoraan Garminille tuosta pilalle menneestä hihnasta, ja aikoivat ehdotuksen mukaisesti lähetää uuden. Ilman kuitteja tai valokuvia (joita kyllä tarjosin), toki sarjanumeron annoin. Vastausviivettä n. puoli tuntia. Loistavaa palvelua, olen erittäin tyytyväinen..

Mitenkäs tästä fenix3 saa treenit ulos garmin connectiin? Löytää kyllä mittarin ja synkronoi sen, mutta treenit ei siirry. Garminin pyörämittarista kyllä pystyy laittamaan automaattisen latauksen päälle.

Lähetetty minun PLK-L01 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VilleP Katso viesti
    Mitenkäs tästä fenix3 saa treenit ulos garmin connectiin? Löytää kyllä mittarin ja synkronoi sen, mutta treenit ei siirry. Garminin pyörämittarista kyllä pystyy laittamaan automaattisen latauksen päälle.

Asentele siihen PLK-L01 puhelimeesi play Storesta Garmin Connect sovellus. Kun tämän jälkeen yhdistät puhelimen ja kello toisiinsa Bluetoothilla niin harjoitukset uploudaantuu automaattisesti connectin nettipalveluun.
    Speksausta ja Pyöräilyä.

On asennettu, mutta kun automaattinen lataus kohta on "harmaana" eikä pysty laittamaan sitä päälle

On asennettu, mutta kun automaattinen lataus kohta on "harmaana" eikä pysty laittamaan sitä päälle

Näkyykö sulla kuitenkin kello tuolla yhdistettynä (eli vihreänä)?

Niin ja toimiiko manuaalinen Sync now -toiminto?
    Speksausta ja Pyöräilyä.

Näkyy, mutta tuo automaattinen lataus on harmaana eikä harjoitukset ole siirtynyt palveluun

Näkyy, mutta tuo automaattinen lataus on harmaana eikä harjoitukset ole siirtynyt palveluun
    Tuossa asennossa se on mullakin, eli päällä. Vipuhan olisi vasemmalla, jos se olisi pois.

Kaikki mulla on aina mennyt automaattisesti ja mielestäni vipu on ollut aina harmaana, kuten tuossa sinullakin on.
    Speksausta ja Pyöräilyä.

Harmaana täälläkin, mutta toimii.

Harmaana varmaan siksi, ettei sitä ole mahdollista ottaa pois. iOS -appsista kyseistä valintaa ei edes löydy.
    Holokki auki ku H. Moilane.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •