GiantHephaFillariElectrobike
Sivu 320 / 382 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 220 270 310 318 319 320 321 322 330 370 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 9.571 - 9.600 / 11455

Aihe: Virallinen™ Fatbike -fiilistely ketju

Kona wo:ssa otin m-koon 175cm pitkänä ja yllätyin kuinka pysty tuo ajoasento on... silti jotenkin iso laitos tuo pyörä.

Okeii! Kiitoss tästä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Krisuli Katso viesti
    Heips! Onko fatbiken koolla niin suuri merkitys kun fatbikea on saatavilla vain koko L ja minulle koko-oppaan mukaan sopivin olisi M-koko, olen siis pituudeltani 176cm ja L koko kävisi 180cm-->. Eihän sillä pitäisi olla hyvin suurta merkitystä? Kiitoos jo etukäteen. T. Tietämätön
    Itse olen 173cm ja M kokonen 4pro. En lähtis ite L ostamaan. Kato huvikses verkkokauppa.Com silverback fatbikee. Saman hintaluokan kampe

Lähetetty minun G8231 laitteesta Tapatalkilla

Kaldoaivissa fiilistelemässä

Lähetetty minun ONEPLUS A3003 laitteesta Tapatalkilla

Okei! Kiitos sinulle.

183cm ja mulle M runkoinen Kona Wo sopii mainiosti.
    L kokoistakin kin olen ajanut 500km.

-Juha

Fiilis ku fiilis... Vapari anto periksi ja evakointia odotellessa hoksasin tämän...

Lähetetty minun NEM-L21 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Arhipoff Katso viesti
    Fiilis ku fiilis... Vapari anto periksi ja evakointia odotellessa hoksasin tämän...

Aijaij. Toisinaan elämä potkii päähän oikeen kunnolla. Mikäs fillari?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hcfreak Katso viesti
    Aijaij. Toisinaan elämä potkii päähän oikeen kunnolla. Mikäs fillari?
    White 2fat pro...

Virallinen™ Fatbike -fiilistely ketju

^ Mulla meni samasta pyörästä ja samasta kohti reilu vuosi sitten. Varmaan aika yleinen paikka. Nitinät ja natinat varmaan ennusmerkkejä?

Sent from my iPhone using Tapatalk
    Sent from my MacBook Air using Safari

Eikös xxl ainakin jossain vaiheessa luvannut runkoihin(paitsi hiilikuituisiin) ikuisen takuun ?

Sotkamo, hiukka/pöllyvaara. Mahtava reitti
    #läskitseikkailee
    Canyon Dude cf 9 Ex
    Canyon Dude Unlimited
    Felt Cruncher 24
    Canyon Endurace al 6.0

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sotanorsu666 Katso viesti
    Eikös xxl ainakin jossain vaiheessa luvannut runkoihin(paitsi hiilikuituisiin) ikuisen takuun ?
    Irtisanoutuivat rungon korvaamisesta takuuseen käytöstä johtuvista syistä. Vetosivat satulatolpan oleva liian korkealla vaikka kirjoitin ettei ole yli maksimerkin. Vetosivat myös etteivät takuukorvaukset koske kuin alkuperäistä omistajaa (ostin käytettynä). Kuitenkin vaparin lupasivt lähettää uuden

^ No eihän se nyt noin mene. Jos on annettu takuu, on annettu takuu: https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita...a-virhevastuu/ "Laki ei määrää antamaan takuuta, vaan sen antaminen on vapaaehtoista. Ilman takuutakin myyjä vastaa virheestä lain virhevastuusäännösten perusteella. Takuun on oltava ostajalle lisäetu, eli sen on annettava tälle lain säännöksiin nähden paremmat oikeudet."

"Takuu annetaan tuotteelle ja se pysyy voimassa, vaikka tuote vaihtaisi omistajaa. Takuuta ei siis voi rajoittaa ensimmäiseen omistajaan, vaan takuunantaja vastaa sitoumuksestaan koko takuuajan tavaran omistajasta riippumatta."

https://www.xxl.fi/polkupyorahuolto : "Laajennettu tuotetakuu*: Rungolla ja haarukalla on elinikäinen takuu. Takuu kattaa valmistus- ja raaka-ainevirheistä johtuvat viat. Viat, jotka johtuvat; tuotteen normaalista kulumisesta, väärästä käytöstä, vuokra- tai kilpailukäytöstä, virhellisistä asennuksista sekä korjauksista eivät kuulu takuun piiriin.* Laajennettu tuotetakuu ei koske joustokeuloja, hiilikuituhaarukoita eikä hiilikuiturunkoja."

Tiukkana vaan. Ei siitä tule mitään, että lupaillaan takuita mainosmielessä, muttei sitten kuitenkaan olla valmiita korvaamaan.

^Kun huomioi mikä sauma rungosta on ratkennut, on satulatolppakortin pelaaminen melko epätoivoinen yritys vapautua takuuvelvoitteista.
    Holokki auki ku H. Moilane.

Saa kyllä paskan maineen liike jos yrittää keplotella irti takuusta. Asiakkaat katoaa samantien
    Toisaalta XXL lähetti mulle uudet laskettelusukset ku reklamoin siteistä jotka oli asennettu 5mm eri kohtiin. Kyselin kuvien kera eka asiakaspalvelusta. Mahtaakohan riippua keltä kyselee.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti pee Katso viesti
    ^ No eihän se nyt noin mene. Jos on annettu takuu, on annettu takuu: https://www.kkv.fi/Tietoa-ja-ohjeita...a-virhevastuu/ "Laki ei määrää antamaan takuuta, vaan sen antaminen on vapaaehtoista. Ilman takuutakin myyjä vastaa virheestä lain virhevastuusäännösten perusteella. Takuun on oltava ostajalle lisäetu, eli sen on annettava tälle lain säännöksiin nähden paremmat oikeudet."

"Takuu annetaan tuotteelle ja se pysyy voimassa, vaikka tuote vaihtaisi omistajaa. Takuuta ei siis voi rajoittaa ensimmäiseen omistajaan, vaan takuunantaja vastaa sitoumuksestaan koko takuuajan tavaran omistajasta riippumatta."

https://www.xxl.fi/polkupyorahuolto : "Laajennettu tuotetakuu*: Rungolla ja haarukalla on elinikäinen takuu. Takuu kattaa valmistus- ja raaka-ainevirheistä johtuvat viat. Viat, jotka johtuvat; tuotteen normaalista kulumisesta, väärästä käytöstä, vuokra- tai kilpailukäytöstä, virhellisistä asennuksista sekä korjauksista eivät kuulu takuun piiriin.* Laajennettu tuotetakuu ei koske joustokeuloja, hiilikuituhaarukoita eikä hiilikuiturunkoja."

Tiukkana vaan. Ei siitä tule mitään, että lupaillaan takuita mainosmielessä, muttei sitten kuitenkaan olla valmiita korvaamaan.

Kiitos tästä. Katsotaas mitä meinaavat.

Niin tai näin, mutta esim. Trekiltä tuskin saat uutta runkoa toisena omistajana varsinkin, jos aikaa on vierähtänyt yli Suomessa yleisesti määrättyjen mitälie 2v. Vaikka valmistaja antaakin 99V ensimmäiselle omistajalle, se on sitten eri asia, jos takuuta hoitava jälleenmyyjä ei välitä takuukortin nimistä, jos tuoja on eri niminen ja hoitaa asian eteenpäin. Trekin takuutodistuksessa ei mainita ensimmäistä omistaa, mutta Trekin sivuilla lukee Suomeksikin.

Aina kannattaa silti vääntää varoiksi, jos onnistuu. Merkin someen kuvat tehoaa monesti, jos ei muu.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Ylläolevat asiat linkattuani ja käytyäni lävitse sähköpostissa tuli vastaus että: "Kuten kollegani kertoikin jo aiemmin, niin kuvista ei käy kunnolla ilmi, mikä on aiheuttanut murtumisen.
    Takuu ei kata käytöstä johtuvia virheitä, vaan takuu kattaa ainoastaan tehdas- ja valmistusvirheet."

Vihjailun perusteella päättelen että heidän mielestään ilmeisesti L/19" runko on liian pieni 186/85 mitoilla ja satulatolppa liian ylhäällä vaikka se ei ole maksimi merkissään.

Jatketaas fiilistelyä ja tätä puintia omassa white-läskit topicissaan jos vielä jatkoja tulee

Blackborow Guest
    Tuolla murtumalla ei ole kyllä mitään tekemistä sen kanssa kuinka korkealla satulatolppa on ollut. Melkoista bullshittiä suoltaa XXL, mutta eipä yllätä. Politiikka on selkeästi muuttumaan päin, kun ovat saaneet riittäävästi markkinaa Suomesta. Alkuaikoina oli niin reilua niin reilua rekkuloiden kanssa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Arhipoff Katso viesti
    Ylläolevat asiat linkattuani ja käytyäni lävitse sähköpostissa tuli vastaus että: "Kuten kollegani kertoikin jo aiemmin, niin kuvista ei käy kunnolla ilmi, mikä on aiheuttanut murtumisen.
    Takuu ei kata käytöstä johtuvia virheitä, vaan takuu kattaa ainoastaan tehdas- ja valmistusvirheet."
    Jatkan tähän nyt vielä sen verran, että käsittääkseni takuu kattaa kuitenkin oikean käytön vikaantumiset elinikäisesti.

Lisäksi KKV:n sivuilta:
    "
    Vapautuakseen vastuusta takuunantajan on osoitettava, että vian on aiheuttanut:

• asiakkaan huolimattomuus
    • tapaturma, esim. ukkosvahinko
    • käyttö- tai hoito-ohjeiden laiminlyönti
    • tavaran vääränlainen käsittely

"

Farleysta on moneksi, yhtenä päivänä täysläski ja kuten tänään laihisläski. Fox transfer lisäsi hyvää fiilistä entisestään.

Sent from my iPhone using Tapatalk
    -Olen periaatteen mies. Mutta jos jokin periaate ei satu minua miellyttämään, olen valmis vaihtamaan sen.-

Miten paljon tuo ajofiilis muuttuu noilla pienemmillä renkailla?
    Onko tuo 27.5?

Nuo on 29x3.00. Yhtäkorkeat kuin 26x4.8 eli pyörässä ei korkeus muutu. Paineet vielä hakusessa, mutta mukava noillakin oli kivikko/juurakkoa mennä. Siirtymillä rullaavuus olikin sitten toista luokkaa.
    -Olen periaatteen mies. Mutta jos jokin periaate ei satu minua miellyttämään, olen valmis vaihtamaan sen.-

harmis Guest
    Päivän OTB
    [IMG][/IMG]

Kiinnostaa kovasti miten tuo 2FatPro takuuhomma lopulta päättyy. Tarkistin eilen omastani rungon mutten vielä mitään näkyvää repeämää löytänyt.
    Jatkoa ajatellen, mitä tilalle? Mihin runkosettinä myytävään läskiin sopii 2FatPron takakiekko suoraan kiinni? Tai saako Mulefutteihin adapterejä läpipulttiakseleille?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti rcta Katso viesti
    Kiinnostaa kovasti miten tuo 2FatPro takuuhomma lopulta päättyy. Tarkistin eilen omastani rungon mutten vielä mitään näkyvää repeämää löytänyt.
    Jatkoa ajatellen, mitä tilalle? Mihin runkosettinä myytävään läskiin sopii 2FatPron takakiekko suoraan kiinni? Tai saako Mulefutteihin adapterejä läpipulttiakseleille?
    Saa adaptereita läpiakseleille.
    #läskitseikkailee
    Canyon Dude cf 9 Ex
    Canyon Dude Unlimited
    Felt Cruncher 24
    Canyon Endurace al 6.0

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JumboJim Katso viesti
    Miten paljon tuo ajofiilis muuttuu noilla pienemmillä renkailla?
    Onko tuo 27.5?
    29+ Se on loisto vaihtoehto läskikumeille.+ Isohalkaisija, suht kevyet, ohjauskäytös++ ja - vaatinee helpommin joustokeulaa.
    Kesä-ajoa ajatellen ainakin joustokeulan kanssa voisi todeta. Kaahoitusrenkaat missä on läskirenkaan hyvät ominaisuudet, mutta ei huonoja.

Itsellä ainakin 29+ pyörän ostamisen jälkeen läski on jäänyt vara/todellisten talvikelien pyöräksi. Nyt Dudessa 4.8" takana ja 29+ kumi ja Pike etupäänä. Toimii loistavasti. Täys 29+ 9.8 Stache ketterämpi ja liukas liikkeisempi, mutta muuten aikas sama tuntuma.

Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Puolen yön jäljeistä fiilistelyä lähimaiden laavulta. Vettä satoi koko kolme tuntia enemmän tai vähemmän, mutta silti kännykällä aika pimeässä räpsästy kuva onnistui yllättävän hyvin (ei se kyllä zoomailua kestä).

Aamupäivän urbaanilenkillä, eipä näkynyt kolopalloilijoita Levillä.

Lähetetty minun GT-I9506 laitteesta Tapatalkilla

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •