Vakionavoilla olevat dartmoorin 50mm 29+ kehät. 29x3 maxxis chronicle renkailla. Muutaman satasen noi jäi mulle maksamaan. Huoltoukolle jäi vanhat kehät vaihdossa.
Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla
Vakionavoilla olevat dartmoorin 50mm 29+ kehät. 29x3 maxxis chronicle renkailla. Muutaman satasen noi jäi mulle maksamaan. Huoltoukolle jäi vanhat kehät vaihdossa.
Jäykästä > manitou (100 comp), rengaskokona 27,5x4,5 barbegazzi, bluton kanssa olis tullut oletettavasti ongelmia renkaan koon kanssa ja kun ajattelin talveksi laittaa gnarwalin jossa profiili vielä korkeampi profiili kuin tuossa alla olevassa... Painoa tuli lisää ja hiukan vaikeampi kevennellä keulaa, mutta ei tarvi ihan niin paljoa kevennelläkkään... itsellä ei ole missään vaiheessa blutoa ollutkaan, mutta kaveri jolla sellainen on testaili tuota hiukan ja sanoi että jämäkämmän tuntuinen kuin bluto? säätöjähän tuossa tuossa ei ole kuin paine ja rebound.
Mutta mukavuus efekti tuossa oli melkoinen verrattuna jäykkään varsinkin kun täällä Vaasan suunnalla on noita kivikkopolkuja vähän joka nurkalla![]()
Apuva! Millä läskikuume lähtee pois? Jäykkä Dude on ollut nyt alla puolitoista vuotta, ja tekis jo mieli siirtyä takas täysjoustoon, mutta kun ei malta.. Mikä neuvoksi?
Käki kukkuu ja linnut laulaa.
Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla
Fatbike intro @strömfors outdoor factory. Parituntinen läski/maastopyöräilyn perusteita. Nyt osaa ajaa![]()
Puoliso siis oli intron varsinainen osallistuja, ite roikuin mukana seurana.
Juhannusfiilistelyä![]()
^kuva on itseasiassa Kaarinan puolelta mutta myös Turussa aurinko paistaa.😊
Auringonpaistetta ennen juhannuskelejä 😊
Lähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla
Juoksen, hiihdän, kävelen. No en. Minä pyöräilen
Pilvistä oli ja tuultakin esiintyi kiitettävästi. Mukava viiskymppinen juhannuslenkki. Maistuu kalia ja makkara illemmalla![]()
Hyvää Juhannusta kaikille!
![]()
Krossikommuuni / Syöte MTB
Onneksi juhannuksen sääennuste meni pahasti pieleen, joten tuli mahdollisuus päästä hyvässä kelissä kolistelemaan Ounasvaaran kivisille reiteille.
Leveetä baanaa
Sent from my iPhone using Tapatalk
I've been around
Pk-fiilistelyä![]()
Raahe Cycling Club - www.facebook.com/raahecc - www.raahecc.fi
Vesileikkejä ja uusia polkuja monttu90 kanssa 😊![]()
Suomen luonto
![]()
^ hieno kuva.
Vihdoinkin kesäloma ja kelitkin sattu kohdilleen.
![]()
Kirjanmerkit