ElectrobikeHephaGarminGiant
Sivu 128 / 159 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 28 78 118 126 127 128 129 130 138 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 3.811 - 3.840 / 4762

Aihe: Mitä "äijää" olet tehnyt tänään?

En skakkaakaan, sitä odotellessa
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

3 päivää ja reipas sata neliöö kämpän seiniä purettu ja uudelleen levytetty. Vielä ois keittiön ja yhden makkarin seinät jäljellä, sit alkais onneksi ne helpot hommat eli valmiiden pintojen hierominen. Levytys ja purkutöiden jälkeen maalailut ja parketin sekä kattopaneelin asennus on silkkaa juhlaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kuovipolku Katso viesti
    On se. Mutta sen katsominen ja ihastelu on kyllä pikkupoikaa - missä ei tietenkään ole mitään väheksyttävää tai tuomittavaa - eikä äijää.

https://fi.wikipedia.org/wiki/K9_Thunder

PS Eikä siinäkään ole mitään äijää että ampuu tai pääsee ampumaan sellaista, se on silloin vain pelkkää asiallista sotilaan hommaa, rauhan aikana kallista puuhaa mutta kenties välttämätöntä ja sodan aikana liian raakaa hommaa ihmisen tehtäväksi mutta yhtä kaikki välttämätöntä. Sori, tämä taisi mennä vähän jeesusteluksi...

PPS En yhtään mitään. En kerrassaan mitään.
    Niin, ammuin kertauksissa rannikko-ohjuksia sähköpostilla joskus 90-luvun alkupuolella, mahtoiko olla äijää

Tänään ajoin autoa pitkän matkaa pitämättä taukoa, mahtoiko sekään kovin äijää olla ...

Painin pojan (6v) kanssa.

En tänään, mutta eilen rasvasin peräpeilin assoksella ennen lenkkiä. Pitihän tuotakin kokeilla, saattaa hyvinkin tulla tavaksi pitkille matkoille. Mulle tuo oli uusi kokemus.
    Sika joka ei pyöräile on vain pelkkä sika

Leikkasin Fiskarsseilla talven kasvaneen parran ja hiuksia lyhkäsemmiksi

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Smo Katso viesti
    Leikkasin Fiskarsseilla talven kasvaneen parran ja hiuksia lyhkäsemmiksi
    -L.

Kävin avaamassa naapurin keittiön tukkeutuneen viemärin kaliumhydroksidirakeita käyttäen.

En tiedä onko se sen stydimpää kamaa kuin kaupoista yleisesti saatava natriumhydroksidikaan. Äijää oli se että juuri minua tultiin pyytämään avuksi ja se että mulla oli ainetta kaapissa valmiina (koska sain sitä joskus putkimieheltä pienen ämpärillisen) joten saatoin muitta mutkitta mennä pelastamaan tilannetta.

... kävin pelastamassa naapurin vanhan rouvan vessanpönttöön numero kakkosen suorituksen yhtedessä pudonneet silmälasit.
    Kävin avaamassa naapurin keittiön tukkeutuneen viemärin kaliumhydroksidirakeita käyttäen.

En tiedä onko se sen stydimpää kamaa kuin kaupoista yleisesti saatava natriumhydroksidikaan. Äijää oli se että juuri minua tultiin pyytämään avuksi ja se että mulla oli ainetta kaapissa valmiina (koska sain sitä joskus putkimieheltä pienen ämpärillisen) joten saatoin muitta mutkitta mennä pelastamaan tilannetta.
    Oliko sama naapuri kyseessä?

Leivoin itse pitaleipäni
    t. Tupe

Lainaus Alkujaan tämän lähetti OKS Katso viesti
    Oliko sama naapuri kyseessä?
    Ei. Mä satun asumaan semmoisessa melko pienessä talossa (tai A- ja B-talon yhtiössä jos tarkkoja ollaan) jossa vanhat asukkaat ovat todella pitkään talossa asuneita vanhoja ihmisiä ja yleisistä syistä johtuen taloa voikin kutsua vanhojen leskien (siis naispuolisten) taloksi. Uudet asukkaat ovat olleet suhteellisen nopeasti vaihtuvaa ja naapureihinsa tutustumista karttelevaa vieraaksi jäävää sakkia ja nykyään valtaosin maahanmuuttajia. Oikeita suomalaisia miehiä jotka vielä liikkuvat ilman rollaattoria taitaa olla minun lisäkseni kaksi kappaletta, joista toinen on kuulemma vähän omituinen ja toinen tuurijuoppo.

Mä olen vähän niin kuin se apina jonka kaikki tuntevat ja mulle kaikki talon vanhat rouvat ovat naapurin vanhoja rouvia.

PS Hommasin mä tässä yhtenä aamuna Pelastuslaitoksen pätevät ja kaiken nähneet ambulanssimiehet sille jo päälle 90-vuotiaalle joka on ihan seinänaapuri ja jonka luona mä käyn - olen saanut avaimenkin sitä varten - ihan vaan tsekkaamassa päivän kuntoa. (Pääsi jo pois, oli tehty pallolaajennus johonkin suoneen...)

Tuossa on asennetta! Hatunnoston arvoista käytännönläheistä toimintaa, tosin saman tapaista lupaan itsekin, naapurustossa on myös itseäni vanhempia, joille olen luvannut sellaista apua mihin pystyn.
    Murtohommiin en ryhdy, vanhan rouvan avaimet hukkuvat, pojan tekemä hieno lipasto lukossa, avaamaan pyysi, rouva sanoi luulevansa että pystyn vaikka mihin. Poika pystyi murtamaan jälkiä jättämättä, kun kävi etelästä äitinsä luona. Useimmin apu on onnistunut, avaimia muille ei sentään. Aika hoitaa asiat niin että itsekin tulee avuntarvitsijoiden puolelle.
    Aion jatkaa tyylilläni, kuovipolku, jatka omallasi sinäkin!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Ei ollut tarjolla kuin

Tapoin kärpäsen kärpäslätkällä MacBook Pro:ta vasten

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Smo Katso viesti

Olisi ollut ikävää jos olisi ollut tarjolla vain

-L.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TERU Katso viesti
    Tuossa on asennetta! Hatunnoston arvoista käytännönläheistä toimintaa ...
    Kyllä, hatunnosto kuovipolulle avuliaisuudesta ja lähimmäisten auttamisesta.

^ Äitivainaan taloyhtiössä oli samanmoinen meininki; oravannahkakauppaa käytiin puolin
    sun toisin kaikkia hyödyttävällä ja miellyttävällä tavalla. Naapurivalvonta myös sisältyi
    pienellä vaivalla kauppoihin. Win-win toimintaa kaikin puolin, olen vieläkin yhteydessä
    ko. revohkaan osallistuneisiin. Mukavaa.
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

mutanaama Guest
    Kuoville Hatun Nosto isoilla kirjaimilla ja Smoolle vaan sellanen, että äijää olis ollu tappaa se macci kärpäslätkällä ja antaa sen kärpäsen elää.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    lopetin twitter, instagram ja pinterest tilini. saatana! nyt katellaan vaan nuotiota.
    Mutta fillarifoorumi jää.
    -L.

Uin meressä, lopputulos ei niin miehekäs ainakaan naisten mielestä😂

Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla

^ Että nauratti, sokeripala & pinsetit avuksi?
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

No ei täällä kyl naisia edes ole. Polttarimenoa

Meleko kylymää vettä

^ Aih, surkastuminen on sielullisesti raastavaa

Onneksi en ole yksin tän ongelman kanssa

Jopotuinen Guest
    Kyseessä on katkarapusyndrooma.
    Vaiva on yleinen ja yleensä korjautuu itsellään. Asiaa voi myös jouduttaa ja vaikkapa Rouvan avustuksella asettamalla se johonkin lämpimään. Kylmän johdosta myös kangistumista voi hoidon aikana esiintyä, mutta se on ohimenevää.

Ajettiin polttariukkojen kanssa polkuautoilla👌

Tuotiin omien kakaroiden lisäksi kuusi (kyllä, kuusi) esiteiniä pöndelle viikonlopuksi. Jos tästä ei mulle Pyhän Kärsivällisyyden Nobel-palkintoa myönnetä niin jo on kumma.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

^halleluja ja aamen. Olet kyllä mies, isolla kirjaimella👍

^^ On se hurja! Reilun 10 km matka päivän tivolissa viettäneen
    kolmen teinitytön kuljettajana oli jo tuskallista.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti bici74 Katso viesti
    Tuotiin omien kakaroiden lisäksi kuusi (kyllä, kuusi) esiteiniä pöndelle viikonlopuksi. Jos tästä ei mulle Pyhän Kärsivällisyyden Nobel-palkintoa myönnetä niin jo on kumma.
    Viikonloppu onnellisesti ohi . Kaikki meni itse asiassa paremmin kuin odottaa osasin, ei multa mennyt edes hermot - ainakaan pahasti. Jonkun kerran joutui ääntä hieman korottamaan, mutta siinäpä se. Nää kundit on pojan joukkuekavereita ja tunnetaan puolin toisin viimeiset viisi vuotta, tämä takuulla helpotti...joidenkin "tuntemattomien" kanssa en todellakaan lähtisi tuohon savottaan.
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

Ipa Guest
    Kylvin siementä!

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •