FillariHephaGiantElectrobike
Sivu 234 / 373 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 134 184 224 232 233 234 235 236 244 284 334 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 6.991 - 7.020 / 11177

Aihe: Pyöräsi kuva Vol III

  1. #6991
    Liittynyt
    06/2000
    Paikkakunta
    Nurmijärvi Rajamäki
    Viestit
    1.509
    Oho, sattui kaiketi suopea kuvakulma otokseen

    Shimano Ultegra di2 osasarja on, ja Campagnolon kiekkoihin sain hankintaluvan täällä toisessa ketjussa, vaikka itseäni moinen ristisiitos vähän epäilytti. Viime vuoden keväällä olen jo pyörän ostanut, nyt ensimmäinen kuva näillä kiekoilla.

    Ja tarvikkeilla tarkoitin vähän ilkikurisesti jälkikäteen vaihdettuja kiekkoja, ei pyörävalmistajan huolella valitsemia alkuperäisosia, vrt. autojen varaosamyynti
    Pyöräily on kivaa!

  2. #6992
    Liittynyt
    11/2009
    Viestit
    1.695

  3. #6993
    Liittynyt
    10/2016
    Paikkakunta
    Oulu - Ikuinen vastatuuli
    Viestit
    4.554
    ^ Rust never sleeps? Eturieska viimeistelee rappioromantiikan
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

  4. #6994
    Liittynyt
    11/2013
    Viestit
    273
    Polkukyrpiäinen muuttui Ratakyrpiäiseksi kun innostuin pumppaamisesta BMX- ja pumppiradalla. VooDoo Zombie keulaksi, litkutetut 24x2.35 Schwalbe Crazy Bobit renkaiksi ja satulaputkea lyhensin 50mm. Kaarrepito ja rullaus asfaltilla ovat järkyttävän hyviä nappulakumien jälkeen.
    routaisten peltojen pehtoori

  5. #6995


    Runko Stanton Sherpa Ti koko L
    Keula Fox Float 34 140mm
    Renkaat Continental X-king ja Mountain King 29x2,4
    Kehät Stans Flow mk3
    Navat DT Swiss 240s
    Jarrut Shimano SLX M7000
    Jarrulevyt Hope 160 ja 180mm
    Kammet Shimano XT M8000
    Vaihtaja Sram X0 type2.1 10speed
    Vaihteenvalitsin Sram X7
    Pakka Shimano SLX 11-36
    Eturatas Superstar 32t
    Tolppa Easton Haven hiilikuitu
    Satula WTB Volt
    Stemmi Answer 35mm
    Tanko Answer 750mm hiilikuitu

  6. #6996
    Liittynyt
    08/2013
    Paikkakunta
    oobo
    Viestit
    1.826
    ^Titaani ja kashima, mmm... Upea.

  7. #6997
    Liittynyt
    10/2013
    Paikkakunta
    Hellsinki
    Viestit
    1.879
    ^^ Samaa mieltä. Pitkästä aikaa pyörä, joka omaan öögaan on todellinen helmi.
    Roots, bloody roots

  8. #6998
    Liittynyt
    05/2005
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    7.682
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Garymies Katso viesti
    Runko Stanton Sherpa Ti koko L
    Jep jep. Vaikka hiilarista tykätään muotoilla mitä kummallisempia laatikko-profiileja, niin eipä ole kauniimpaa kuin pyöreä putki. Ja vielä noin jalosta metallista.
    XT-vaihtajia vuodesta -95, ja välillä vähän foorumitauolla.



  9. #6999
    Liittynyt
    09/2012
    Paikkakunta
    Etelä
    Viestit
    463
    Tänään kelpasi ulkoiluttaa tätä terästä. Lemond sarthe originaalina viimeinen USA:ssa tehty 2008
    *Headwind, crosswind but never a bloody tailwind*

  10. #7000
    Stache

  11. #7001
    Liittynyt
    07/2002
    Paikkakunta
    Käpylä
    Viestit
    2.052
    Maantiepyörä on saavuttanut toivottavasti hetkeksi lopullisen kokoonpanonsa. Runkosetti on viimevuotinen ja paljon uutta palaa, osasarja 2012 hankittua Recordia, jolla mennään kunnes keksitään vahvoja perusteita päivittää. Paino on Garminin telineen kanssa skarpisti 6,79 kiloa, 8 baria ilmaa renkaissa 6,81 kiloa.

    Reaktor Stanga Racing | #fillarifoorumi @ IRCnet

  12. #7002
    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    2.391
    Talvella tuli muutaman kerran harkittua jos päivittäisi 10sp Redin johonkin uudempaan mahdollisesti jopa sähköihin. Onneksi tulin järkiini ja jäi tekemättä.

    Pätee samoin Antin pyörään et mitä sitä suotta vaihtamaan toimivaa pois jos ainut uudistus olisi lähinnä ulkonäöllinen. Paremman pään mekaaniset hyvillä kaapeleilla toimii jo niin jouhevasti ja kevyesti ettei sähköjäkään kaipaa. Painonkaan suhteen ei ole enään viiteen vuoteen menty harppauksia eteenpäin.

  13. #7003
    Liittynyt
    08/2000
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    115
    Ihan hyvä. Mitä nyt suossa ei kulje (paremmin kuitenkin kuin normimtb) eikä takarengas ei oikein suostu pitämään painetta kovin montaa päivää. Pitää varmaan lisätä litkua tms. taikatemppuja yritellä joskus. Tubeless vaikutti yllättävän paljon positiivisesti.


  14. #7004
    Kääntää itse kivusta vahingoittamalla korvia.

  15. #7005
    Liittynyt
    06/2010
    Paikkakunta
    Herwood
    Viestit
    308
    ^Onpas komee pari. Peukkuhymiö näille.

  16. #7006
    Liittynyt
    03/2017
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    15

  17. #7007
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.937
    Peuran paalaaman Ridleyn tilalle tuli Scott (pun intended).



    Solisluun luutumaongelmien takia avaruudetinpino suorastaan eeppisissä mitoissa.

  18. #7008
    (Pun completely missed.)

    Pyörämerkki joka on mulle yhtä väritön ja mauton kuin ohravelli, vähän niin kuin Trek, mutta ilman negatiivisia konnotaatioita. Tuosta voisi tykätäkin ellei tuo emäputki/ohjainkannatin-yhdistelmä olisi noin h-tin massiivinen! Mutta kai sille on tutkitut syyt, aerodynamiikkaan, ohjauksen vakauteen ja siihen miten ajajansa näpeissä pyörä tuntuu olevan?

    Ei mua toi stemmin slämmäämättömyys yhtään häiritse, droppia on silmän kannalta ihan riittävästi. Sen sijaan takajarrun "puuttuminen" on seikka johon mun vanhat ja konservatiiviset silmät eivät vieläkään ole tottuneet...

    Jos vertaa vaikka tyylipisteet 5-0 vievään BMC:hen, "Scottit" ovat aivan liian isoja ja näkyvissä paikoissa (vaikkei niitä sentään kolmea enempää - per puoli - olekaan).

    Sinivalkoinen tarra ei tietenkään istu pyörän ulkonäköön mitenkään, mutta sponsorille täytyy antaa se mikä sponsorille kuuluu - eikä se taida ajaessa kuin vähän vilkkua kun katsojan huomio kohdistuu täysin ajajan veistoksellisten reisien sulavaan liikkeeseen.

  19. #7009
    Liittynyt
    07/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    2.937
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kuovipolku Katso viesti
    (Pun completely missed.)

    Pyörämerkki joka on mulle yhtä väritön ja mauton kuin ohravelli, vähän niin kuin Trek, mutta ilman negatiivisia konnotaatioita. Tuosta voisi tykätäkin ellei tuo emäputki/ohjainkannatin-yhdistelmä olisi noin h-tin massiivinen! Mutta kai sille on tutkitut syyt, aerodynamiikkaan, ohjauksen vakauteen ja siihen miten ajajansa näpeissä pyörä tuntuu olevan?

    Ei mua toi stemmin slämmäämättömyys yhtään häiritse, droppia on silmän kannalta ihan riittävästi. Sen sijaan takajarrun "puuttuminen" on seikka johon mun vanhat ja konservatiiviset silmät eivät vieläkään ole tottuneet...

    Jos vertaa vaikka tyylipisteet 5-0 vievään BMC:hen, "Scottit" ovat aivan liian isoja ja näkyvissä paikoissa (vaikkei niitä sentään kolmea enempää - per puoli - olekaan).

    Sinivalkoinen tarra ei tietenkään istu pyörän ulkonäköön mitenkään, mutta sponsorille täytyy antaa se mikä sponsorille kuuluu - eikä se taida ajaessa kuin vähän vilkkua kun katsojan huomio kohdistuu täysin ajajan veistoksellisten reisien sulavaan liikkeeseen.
    Pyörämerkki Ridleyn nimi tulee Ridley Scottin nimestä, johtuen siitä että merkin perustaja on suuri Alien elokuvien fani.

    Emäputki on massiivisen näköinen sen takia että se jatkuu alas renkaaseen asti, ei sen takia että yläpää on massiivnen. Kuvissa sen massiivisuus tuntuu korostuvan ja kevenee huomattavasti kun nuo isot muotoillut prikat poistaa stemmin alta. Pyörän saatat tänään nähdä livenäkin, mikäli keskiviikkolenkki kuuluu viikon ohjelmaasi.

  20. #7010
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kolistelija Katso viesti
    Pyörämerkki Ridleyn nimi tulee Ridley Scottin nimestä, johtuen siitä että merkin perustaja on suuri Alien elokuvien fani.
    Tiesin toki tämän, mutta olenko koskaan sanonut että olen varsin usein hidas?

    Vaihtarina annan nämä (jos et ole ennen nähnyt):

    http://road.cc/content/news/172197-s...atch-it-online
    http://player.bfi.org.uk/film/watch-...-bicycle-1965/


    Emäputki on massiivisen näköinen sen takia että se jatkuu alas renkaaseen asti, ei sen takia että yläpää on massiivnen. Kuvissa sen massiivisuus tuntuu korostuvan ja kevenee huomattavasti kun nuo isot muotoillut prikat poistaa stemmin alta. Pyörän saatat tänään nähdä livenäkin, mikäli keskiviikkolenkki kuuluu viikon ohjelmaasi.
    Joo, kävin, näin ja katsoinkin vähän tarkemmin ja erityisesti sitä - ja totta puhut. Ei ollenkaan niin pahan näköinen luonnossa (ja pyörä elävänä muutenkin edukseen) nähtynä.

  21. #7011
    Liittynyt
    04/2012
    Paikkakunta
    Lahti
    Viestit
    990
    Oon aatellu jotta vanhojen ukkojen ei tartte vehkeitään kuvata mutta otin kuvan tosta mun fillarista:

    (Devinci Django 29)
    ​Mick Channon: "We've got to get bodies into the box! The French do it, the Italians do it."
    Brian Clough: "Even educated fleas do it."

  22. #7012
    Liittynyt
    07/2004
    Viestit
    3.479
    Kyllä tollasta vanhan ukon vehjettä kelpaa esitellä

  23. #7013
    Liittynyt
    05/2010
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    11.465
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kuovipolku Katso viesti
    Joo, kävin, näin ja katsoinkin vähän tarkemmin ja erityisesti sitä - ja totta puhut. Ei ollenkaan niin pahan näköinen luonnossa (ja pyörä elävänä muutenkin edukseen) nähtynä.
    Eroottinen kuljettaja kaunistaa pyörän kuin pyörän (ei sillä etteikö ko. Scott olisi eroottinen ilman eroottista kuljettajaa, mutta näin)
    -L.

    Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

  24. #7014
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Eroottinen kuljettaja kaunistaa pyörän kuin pyörän (ei sillä etteikö ko. Scott olisi eroottinen ilman eroottista kuljettajaa, mutta näin)
    Ei se kuljettaja jota siinä parkkipaikalla katselin tai jouduin katselemaan pyörää arvioidessani ollut minusta vähimmässäkään määrin eroottinen - enkä usko että hän yhtään pettyy tästä lausumastani tai ottaa sen negatiivisena yleispätevänä arviona omasta viehätysvoimastaan - vaikka ainakin minusta urheililijoiden (sukupuolesta ja milteipä lajistakin riippumatta - eikä tarvitse olla lähelläkään maailmanhuippua, riittää kun on saavuttanut tietyn tason ja suorituspuhtauden) kropassa ja lihasten toiminnassa on jotain joka vangitsee katseen ja jota voi noin niin kuin esteettisesti ihastella.

    PS En mä silti hetkeäkään epäröisi jos leikittäisiin "kumman kaa?":ta ja kysyttäisiiin: BMC vai Scott? Enkä jos kysyttäisiin Scott vai Canyon?

    PPS Scott voisi olla vastaus vain silloin kun kysyttäisiin mikä on WT- tai Pro Conti -tasolla käytetyistä pyöristä vähiten silmääsi miellyttävä.

  25. #7015
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.213
    Se vanhempikin foil oli jo tosi komea pyörä. Tämä uusi on vieläkin menevämmän näköinen. Keulakin on livenä "aero"tangon kanssa kevyen näköinen.

  26. #7016
    Liittynyt
    03/2016
    Paikkakunta
    Vuosaari / Helsinki
    Viestit
    38
    Sori en saanu isompana.

    Tällä tulee kyllä selkeesti isoin kilsamäärä ajettua vaikka tallista löytyy maantiepyörä ja täysjousto. Aivan loistava työmatkapyörä, hiekkatie sekä polut luonnistuu ja syksyllä/alkutalvesta myös kisaviivalla. Vaikka kyseessä alumiinirunko niin takahaarukka myötäilee mukavasti epätasaisuuksia

    Maltillisesti päivitetty toistaiseksi. Kiekot ja välityksen fiksaaminen oikeastaan ainoat. Niin ja toki litkutetut Schwalben X-One renkulat. Tällä kokoonpanolla polkimineen 8,8kg, mutta lähtee vielä pois kun satula vaihtuu aikalailla kevyempään ja XTR:n polkimet, jotka ei toimi lumessa ja kurapaskassa.

    Pyörän on todettu kulkevan kovempaa Telenet Fidea Lionsin ajoasussa, joka täydentää omaan silmään miellyttävää värimaailmaa.


  27. #7017
    Liittynyt
    11/2014
    Viestit
    1.890
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Wyllin Duncan Katso viesti
    Sori en saanu isompana.

    Tällä tulee kyllä selkeesti isoin kilsamäärä ajettua vaikka tallista löytyy maantiepyörä ja täysjousto. Aivan loistava työmatkapyörä, hiekkatie sekä polut luonnistuu ja syksyllä/alkutalvesta myös kisaviivalla. Vaikka kyseessä alumiinirunko niin takahaarukka myötäilee mukavasti epätasaisuuksia

    Maltillisesti päivitetty toistaiseksi. Kiekot ja välityksen fiksaaminen oikeastaan ainoat. Niin ja toki litkutetut Schwalben X-One renkulat. Tällä kokoonpanolla polkimineen 8,8kg, mutta lähtee vielä pois kun satula vaihtuu aikalailla kevyempään ja XTR:n polkimet, jotka ei toimi lumessa ja kurapaskassa.

    Pyörän on todettu kulkevan kovempaa Telenet Fidea Lionsin ajoasussa, joka täydentää omaan silmään miellyttävää värimaailmaa.
    Mulla on CX01 ja se painaa 8.4kg samoilla kiekoilla wtb:n crosswolfeilla(litkutettu), xt polkimilla ja kahdella pullotelineellä. Eipä siis isoa painoeroa ole runkojen välillä. Mukavampi kuitenkin kuiturunkoinen on ajaa ja mielestäni se musta/punainen on paremman värinen, vaikka ei tuokaan pöllömmän näköinen ole.

  28. #7018
    Liittynyt
    03/2016
    Paikkakunta
    Vuosaari / Helsinki
    Viestit
    38
    Itse läähätin CX01:stä, mutta se oli turhan arvokas vaikka sainkin erittäin hyvän tarjouksen.

    Jos olisin silloin tiennyt ajavani näin paljon crossarilla ja hakeutuvani kisaviivalle niin ne eurot olisi kyllä jostain kaivettu.
    Mutta näinkin erittäin tyytyväinen.

  29. #7019
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Wyllin Duncan Katso viesti
    Sori en saanu isompana.

    Tällä tulee kyllä selkeesti isoin kilsamäärä ajettua vaikka tallista löytyy maantiepyörä ja täysjousto. Aivan loistava työmatkapyörä, hiekkatie sekä polut luonnistuu ja syksyllä/alkutalvesta myös kisaviivalla. Vaikka kyseessä alumiinirunko niin takahaarukka myötäilee mukavasti epätasaisuuksia

    Maltillisesti päivitetty toistaiseksi. Kiekot ja välityksen fiksaaminen oikeastaan ainoat. Niin ja toki litkutetut Schwalben X-One renkulat. Tällä kokoonpanolla polkimineen 8,8kg, mutta lähtee vielä pois kun satula vaihtuu aikalailla kevyempään ja XTR:n polkimet, jotka ei toimi lumessa ja kurapaskassa.

    Pyörän on todettu kulkevan kovempaa Telenet Fidea Lionsin ajoasussa, joka täydentää omaan silmään miellyttävää värimaailmaa.
    Onko tuo takapakka 11-36? Edessä 40?

  30. #7020
    Liittynyt
    03/2010
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    298
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Wyllin Duncan Katso viesti
    Maltillisesti päivitetty toistaiseksi. Kiekot ja välityksen fiksaaminen oikeastaan ainoat. Niin ja toki litkutetut Schwalben X-One renkulat. Tällä kokoonpanolla polkimineen 8,8kg.
    Itellä on sama pyörä, mutta toistaiseksi en ole alkuperäiseen kokoonpanoon koskenut. Muistatko, että mitä pyörä painoi ennen kiekkojen vaihtoa? Tarkoitus olisi hommata jossain vaiheessa parempi kiekkosetti ja laittaa alkuperäisiin nastarenkaat. Mukava pyörä tuo on ajaa. Ero vanhaan 10 vuotta vanhaan cycloon oli melkoinen.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •