Tommonen noin putkahti paikallisen kautta ja heti kävin ottamassa luulot pois:
![]()
Polku se on paikallaan polkeva polkukin... Aurora
^ei naku...
Haedon
Kuva ei näy
Lähetetty minun SM-J510FN laitteesta Tapatalkilla
Tanko hakee vielä oikeaa korkeutta, satula vaihtuu espanjalaiseksi Alieniksi ja tanko 46cm Cowbelliksi. Sitten täytyy vielä katsoa tarviiko stemmin pituutta muuttaa. Ja renkaat ehkä kesäksi Vittoria open cx tai Challenge Grifo. Noi Schwalbe X-onet on muuten hyvät krossirenkaat mitä niitä vähän trailcenterissa tyyppasin maastossa.
^ Toinen hieno samanlainen Cannondale, ellei peräti (toistaiseksi) aivan samanlainen samanlainen kuin aiemmin tässä ketjussa esitelty!
Satula on muuten espanjaksi sillin ja Saevid-satulat ovat "hecho a mano en España". Jos luulee tietävänsä että ne ovat niin paljon parempia kuin Selle SMP, niin vaikka tuolta:
https://r2-bike.com/SAEVID-Saddle-Alien-Carbon
Suoraan olen Saevidilta tilannut aiemmin kun oli halvempia niin ja pari pyörään kustomoitua. Niitä saa sähköpostilla kysymällä ja ilmoittaa pyörän niin tekevät muutaman mallin. Tai piirtää sitten itse
. Muotohan noissa on kopsattu suoraan Sellen Slr:stä. Hiilarisen SMP:n hinnalla saa kolme Saevidia.
Ja renkaiden litkutus unohtui mainita suunnitelluista, kun on NoTubesin tubeless-kehät.
Laitetaan nyt tämä cayon kuva, kun en näytä saavan ostettua oikean väristä satulaa, enkä vaihdettua noita mtb polkimiakaan.
Noin muuten kyllä aika valmiin oloinen paketti vaihde+jarrupäivityksen jälkeen, jolla ajellaan toivottavasti vielä pitkään.
![]()
Keijom:n sonderi aivan ihana!
Jaajaa, intressant. Mulla kyrvähti maasturista Tunen KommunistiVormula (jo toistamiseen, aivampaska penkki kovempaan ajoon 75kg läskille) ja vakoilin noita valmiita Saevideja är-kakkosessa. Koska halusin vähemmän liukkaan päädyin genuiininahalla päällystettyyn slovenialaiseen Berkiin... Saa nähdä koska toimitus toteutuu, tällä viikolla lupailivat lähettää. Toivottavasti vähemmän kyrvähdysherkkä.
Pahoittelut ooteestä, korjataan tilannetta (edelleenkään mitään kunnon kuvia ei ole koska projekti on kesken)
![]()
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
^ Hyvää odotellessa? Hyvä tietää kommrivormulan ongelmat, kiitos.
Mistä kohtaa nöyrtyivät? On ollut harkinnassa...
"The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-
Berk Lupina 132mm ollut käytössä viime kesästä (tosin ainoastaan maantiekäytössä) ja en vaihtais pois mistään hinnasta. Joustaa mukavasti ja pehmuste on enemmän kun pelkkä nahkalirpake vaikka painoa ei ole kuin 90g. Sen verran Berk kerännyt mainetta laadullaan et jos LJL:n satulaa on markkinoitu maastokäyttöön sopivaksi niin kyllä sen pitäisi silloin kestää ja takuun pelata jos jotakin käy.
https://www.berk-composites.com/prod...lupina-padded/
Hieno kuulla! Luin kokemuksia ja Berk herätti luottamuksen. Tilasin siis tämmöisen Listin, sain ovh:sta -20% alea kun valitin Tunen kestämättömyydestä: https://r2-bike.com/BERK-COMPOSITES-...TB-Road-Jure_8 Luvattu MTB-kestoa ja 7x9mm ovaalikiskoilla 100kg painoraja. Uskoisin Berkin yrittäjän ulkomaanfoorumijuttujen perusteella että keskusteluyhteys on olemassa vielä vuoden jälkeenkin (Tunella ilmestyy siinä vaiheessa lappu luukulle).
Sitä en tarkkaan tiedä mistä Kommari kyrvähti, mutta TDT:ssä alkoi nakse ja Korsossa välillä hirvitti saanko maalissa nyhtää hiilarisilppua välilihastaTee-se-itse-mies varmaan selvittäisi missä vika ja koittaisi korjata. Itse ajattelin hakata sen vasaralla kappaleiksi.
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Komm-Vor kesti mullakin silloin joskus pari kuukautta, joten vaihdoin Saevidiin. Vanhin niistä on nyt seitsemän vuotias, joten kestävyys on osoittautunut kohtuulliseksi
. kaikkein joustavin ja mukavin noista kevytsatuloista on ollut Becker, mutta ei sekään kestänyt kuin jotain vuoden.
JayJ: Vantaalla on muuttunut kovasti kaupunki viime näkemästä eikä Commencalkaan lainkaan huano.
XBow:sta tuli 40 mm gummeilla Gravel Commuter
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sataa ja kuski sairastaa niin väännetäänpä vielä veistä haavassa tsygän kuvalla.
Rove tuunattuna Garbarukin ovaalilla, Spyreillä ja WTB Riddlereillä (45c + 37c)
![]()
paatonilla hieno Focus. Itselläni on hieman vanhempaa versiota oleva Cayo ja tyytyväinen olen siihen ollut. Itselläni on sähkövaihteet jotka ovat pelanneet ongelmitta.
Traktorin näköinen, hyvällä tavalla. Rumuus on tässä tarkoituksenmukaista vaikkei se pyörästä kaunista tekisikään.
Taitaa olla koko speksaus ovaaleineen, takarattaineen ja renkaineen painottunut vahvasti siihen että jyrkät ja hankalat ylämäet (joita ilmeisesti riittää) nousevat? Ja että polkuja ja vääriäkin polkuja ajetaan jopa enemmän kuin hiekka- tai sorateitä? Vai onko tässä myös ajateltu raskaasti kuormattuna tai kuormaa vetäen ajoa?
Tuonne Vaajakosken voimalaitokseenhan voi kuulemma kuka tahansa kävellä sisään painelemaan nappeja sillä seurauksella, että yksi kolmesta 1,5 megawatin generaattorista hajoaa täysin. En käynyt kokeilemassa, ovi mahtaa olla lukossa jo nykyään?
Eddy Merckx Mourenx (2015) tarvikekiekoilla.
Pyöräily on kivaa!
^ Mitkäs Veloflexit tuossa on alla? Kokemuksia, kiitos.
Masterin avokkailla (23 mm) itse liikenteessä.
"The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-
Veloflex Roubaix 25 mm tuubit siinä on alla, hyvät, kauniit, mukavat, ehkä muilla nopeatkin... Lauantaina olivat kyllä surkeat. Tuli rengasrikko, eikä Stans-litku paikannut ennalleen. Onneksi oli uusi varastossa odottamassa.
Pyöräily on kivaa!
Nyt on valkoinen pyörä saanut arvoisensa kruunun! Tai siis tarkoitan että juuri noiden vanteiden ja renkaiden yhdistelmä, juuri tuonpituisen mustan satulatolpan ja valkoisen satulan yhdistelmä, valkoisen tankoteipin ja mustan stemmin ja kahvojen yhdistelmä ja juuri tuo rungon, haarukoiden, satulan, pullotelineiden ja juomapullon punaisen yhdistelmä ja koko niiden kaikkien yhdessä synnyttämä estetiikka toimii aivan sairaan hyvin. Klassikko!
PS Mitä muuten halutaan tarkoittaa tarvikekiekoilla? Onko "tarvike-" käännös jostain englanninkielisestä termistä?
No voi harmi; hyvät, kauniit ja mukavat avoinakin. Lättäjaloilta olen jostakin ihmeen syystä välttynyt, vaikka edelliset
22 mm Masterit ajoin miltei kankaille. Olisinko saanut poikkeuksellisesti noissa arpajaisissa 7 oikein..?
Muoks: tuo valkoinen "pikkumausteilla" on silmää miellyttävä kokonaisuus.
Köfte muokkasi tätä : 08.06.2017 at 22.22 Syy: P.S. lisä
Upea on Merckx, suorastaan esteettinen elämys! Itse en tosin laittaisi keltakylkisiä kumeja, vaatisi joko mustat tai korosteena jokin perusväri. Mutta sehän on pikkujuttu kun itse fillari on noin komea. Mikä voimansiirto ja paljonko tuosta kärsii peruskiekoilla? Taisi olla yksittäiskappale, kun on 2015, joten ei taida muille löytyä samaan hintaan.
10k-kerhon jäsen
Kirjanmerkit