Tarkoitus olisi miulla ainakin suunnata vuoristohon kasurilan suuntaan, hissilinja näyttäisi olevan suhteellisen sulanut.
Tarkoitus olisi miulla ainakin suunnata vuoristohon kasurilan suuntaan, hissilinja näyttäisi olevan suhteellisen sulanut.
Älköön äänekkäät puhuko huomisesta mitään, kun tämäkin päivä on kesken
Minä yritän tulla 17.00 siihen PATASKILLE. Ja koska se on mäellä, niin reitti siitä eteenpäin on melkovarmasti ALAMÄKEÄ?
Tulen kasurilaan päin kun kerkee
Lähetetty minun HUAWEI TIT-L01 laitteesta Tapatalkilla
Kiitoksia ajajille, oli kova lenkura, ehkä turhankin kova mutta onneks keli oli nätti ja lämpöinen
Oli kyllä nätti keli. Kiitokset seurasta![]()
Hyvin jaksovat polkee kasurilaa ees taas.Itellä ei mitään mehuja.Kiitos seurasta
Joo pääsin vihdoin pois saunasta. Kolmet löylyt piti ottaa ennen kuin Ukko suli. On se tää kesäpyöräily kivaa!
Hyvä reeni oli. Ei ollut liian kova. Pitäs aina sillon tällöin Vetellä näitä, valmistas noita kovempia ajuja varten hyvin. Voin lähteä toistekin!
Vai ei ollut JPTH:lla jalakoo, ukko näytti miten ajellaan portaat ylös. On se HUIMA SÄLLI. Ens kerralla männäänkin sitten Kuilunmäen portaiden, niin saat näyttää miten puunsälöt vaan lentää kun Walko syöksyy ylös.
Kiitos taas HERROILLE.
Lähetetty minun GT-I9295 laitteesta Tapatalkilla
Justko se piti kuva ottaa ku jalkauduin 😣
Eikait se Timolle käyny kovasta kun vielä lähdettiin ajamaan kuilunmäkkee ja patagugguloo ja ja ja vaikka sun mitä. Portaat meni Jussilla hienosti, alko heti valkot kiinnostamaan
Kunhan sinäkin Kalle tulet tämmöiselle korkealle iälle, niin sinäkin opit tietämään milloin pitää lähteä kotiin Äidin helmoihin!!!
Nyty tarkenee jo ilman villahousuja.
Hieno keli on.
Juu, ei vielä mene ajamalla ylös asti.
Sent from my E5823 using Tapatalk
Aikoinaan ihmiset olivat läheisempiä - aseet eivät kantaneet niin kauas...
Uusiks vaan yrittään
Mites huomen oisko kevyttä maantielenkkiä 2-3h.
Ois klo.17.00 K-raudan nurkalla
Töistä kottiin noin 15 alkaen.
Kyllä käy.
Minua ei toinna odotella, ei vielä uskalla rääkkiä ottaa
Eipä ollu tuossa viitisen minuuttia sitten vielä ketään... Jatkoin kotio ja tänne jään.
On oltu jo 10 min
Tulin judtiinsa töistä kotio. Ei ehi mukkaan
Lähetetty minun FRD-L09 laitteesta Tapatalkilla
Ei nyt jaksa lähteä kun just tulin JPTH kanssa lenkiltä, ehkä ens viikolla.....
Kiitos NitroMestarille taas lenkistä, mukavasta seurasta, 700€ munkki kahvista ( maistu kyllä ihan samalle kuin halvemmatkin ) ja mielenkiintoisista keskusteluista.
Miltä se näyttäisi aikataulullisesti jos sitä tahkon lenkuran ois ajanut 17.6.2017 eli lauantaina ja ihan rauhallisesti oisko lähtijöitä. Näyttää vahvasti siltä että Laajavuori jääp välistä tänä vuonna.. ei ennätä parantua
Mukana ehkä Melkovarmasti toivottavasti
Kiitos pikkupoijalle mukavasta lenkurasta.Kyllä ol halvat munkit.Hän vois lähtee kans tutustuun tahkoon jos ei oo muuta.
Tahkolle ehkä joo kyllä, jos lapsi ei lähde Himokselle alamäkeä ajamaan. Almanakkaan.
Erikoista miiten poluilla tuntui joku paino laskeutuvan kurkusta varpaisiin, vaikka jokusen kerran jo tullut maantiellä sotkettua... Devon is back! ...ja naattii...
Kirjanmerkit