GarminGiantElectrobike
Sivu 18 / 74 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8 16 17 18 19 20 28 68 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 511 - 540 / 2209

Aihe: Vanhusten aikaraudat - puhelin ei ole kello

Eli45:lla hieno setti, löytyy kello kaikenlaisiin tilanteisiin!

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

^ Ei huono, näkyy olleen ihan käytössäkin. Onnittelut hankinnasta.
    Kuvat ko. systeemillä ovat isoja muokkaamattomina.
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tommi2 Katso viesti
    osaatko näin off-topiccina sanoa, miten noita vois muokata? pistin pienemmän kuvan kerran sinne, niin se venytti sen huonolaatuiseksi isoksi...
    Minä olen käyttänyt windowsin live photogalleryn kuvanpieksäntäominaisuuksia. Varmaan muitakin mahdollisuuksia on.
    Operoin kuitenkin läppärilä, kun luuri on älytöntä mallia.
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Minä vaihdoin vaihteeksi mustan hihnan Stowaan. Ihan kiva omaan silmään näinkin.

TH:n Carrera Calibre 16 tilauksessa. Odottavan aika on pitkä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jaksu Katso viesti
    Jaksulle jaksuhaleja, kyllä se sieltä tulee

Kateutta ilmassa täälläpäin...

Hyvää kannattaa odottaa! Mä puolestani olen flippaamassa omaa TAGia: https://www.tagheuer.com/en/watches/...cv201aj-ba0727. Linkin kuvaan verrattuna omassa kellossa alkuperäinen lasinen takakansi. Kello huollettu vastikään Janne Mikkosella. Laatikko, paperit, kuitit löytyy. Erittäin hyvä kunto. Myydään hyvään kotiin. Saa tarjota...
    69Hz muokkasi tätä : 27.05.2017 at 09.04 Syy: Lisätieto ei ole pahitteeksi ;-)

Kyllä ovat hienot kelot porukalla.

itsellä pari sekoa
    joka päivä kelo SRP639 Hirsch Robby rannekkeella

työ kelo SRP313J1 tällä hetkellä huollossa jo 8viikkoa kun joku osa oli pakko tilata kuulema japanista??

itse kyllä hankisin jos olisi mahdollisuus Seiko SBDB013J, mutta edes käytettynä ei oikeastaan lyöty mistään järki hinnalla.

^oikein sopivat remmit VitaliT:n hienoissa Seikoissa

Citizenkin valmisti ensimmäisen tourbillon- kellonsa, hintaa muhkeat 90 000 dollaria...

Jos löytäisit Graalin maljan, kaataisitko siihen keskikaljan?

Ei ikinä kellon kanssa saunaan.
    Koita nuppi ulkona kuivatella riisipussissa.

Riisi on hyvä epeli, puhelimiakin on kuivailtu vastaavalla tavalla.
    Suola olisi tehokkaampi, mutta sivuvaikutukset epähaluttuja.

Tulisko se vain siitä, että kellon sisä- ja ulkopuolen lämpötila ja kosteus on eri. Kello on veden- muttei täysin kosteudenpitävä (ilmatiivis) saati lämpötilatiivis.

Saunaan asti en ole vielä vahingossa oman seikon tai stowan kanssa onneksi mennyt. Seiko kädessä hieman suihkuun ennen kuin huomasin.

Polarin ja Suunnon rannetietokoneet ovat uineet ja saunoneet aina ilman ongelmia. Saunassa mulla on kyllä tapana pitää kelloa reittä vasten, jotta lämpötila ei muuttuisi ihan niin suureksi ruumiinlämmön viilentäessä runkoa.

Omega Seamasterin kanssa saunottu se vähä, minkä nyt saunassa jaksan istua. Monta vuotta ilman ongelmia.

Nuo kaikki riippuvat tiivisteiden kunnosta; kaikki ja epätodennäköinen ovat mahdollisia.
    Kosteus, paine ja lämpötilaerot pyrkivät tasaantumaan. Minun 21-v Citizen-vainaa nöyrtyi
    vasta 5. tropiikkireissulla. Roisketiivis käyttökello kyseessä. R.I.P.

paljon sulla on ranteen ympärys?
    23CM näyttäisi olevan. Ja kun kourakin on kokoa valtava niin jo tuon kellon saaminen ranteeseen on työn takana.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kinde Katso viesti
    No. Nyt kannattaa saapastella sen seikon kanssa kellokauppaan ja pyyttää myyjätärtä tilaamaan perkolta parit jatkopalat. Seikoihin niitä kyllä saa eikä maksa paljon.
    On nyt hieman jäänyt kiireiden vuoksi tämä ranneke asia kesken, mutta huomenna tosiaan olisi tarkoitus käydä kysymässä hintaa noille jatko paloille. Onko tarkempaa tietoa mitä mahtavat maksaa? Tuossa katselin niin aito Seikon vara ranneke maksaa 80 puntaa tähän mun malliin eli aivan sikamaisen paljon pelkästä rannekkeesta. Onko palstalaisilla tietoa saako Certinaan hommattua rannekkeen jatko paloja sekin tarvitsisi niitä?

No nyt on käyty kysymässä hintaa ja kyllä tulee hemmetin kalliiksi. Kaksi jatkopalikkaa tulisi maksamaan yli 70 euroa. En tiedä muista, mutta kyllä tuo on mun mielestä sikamainen hinta kahdesta pienestä metallin palasesta. 25 euroa yhteensä olisi ollut inhimillinen hinta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Serpico Katso viesti
    No nyt on käyty kysymässä hintaa ja kyllä tulee hemmetin kalliiksi. Kaksi jatkopalikkaa tulisi maksamaan yli 70 euroa. En tiedä muista, mutta kyllä tuo on mun mielestä sikamainen hinta kahdesta pienestä metallin palasesta. 25 euroa yhteensä olisi ollut inhimillinen hinta.
    Ranneke jatketaan tietenkin ottamalla ne palat toisesta samanlaisesta rannekkeesta ja työpalkka päälle. Kuinka pitkään kauppiaan pitää odottaa, että vajaalle rannekkeelle tulee lisää käyttöä? Ei sinänsä yllättänyt yhtään tuo hinnoittelu.

Tuli hankittua uusi kello, sveitsiläisen vähän pienemmän kellopajan, Claude Bernardin, tekele:

^Hieno värivalinta. Ei aina mustaa/ruskeaa/hopeista ranneketta ja/tai taulua.

"uuden" Omegani lasi huurtuu... jossain toisessakin kellossa tietyllä kelillä käy näin, mutta onko tämä varsinaisesti vika, eli onko imaissut kosteutta. selvitti tiiviystestin, mutta kävin saunassa se ranteessa...
    Kellon sisällä on pieni määrä vettä, tai oikeammin kosteutta. Kun lasi jäähtyy runkoon nähden, kosteus tiivistyy siihen. Riippuen huurteen määrästä, runko joko pitää viime huollossa sisään jääneen kosteuden sisällään tai sitten joku paikka on antanut hiukan myöten. Jos haittaa isosti, uudet tiivisteet (nupit, lasi, takakansi) ja huolto keskuslämmityskaudella.

Mainittu nupin avaaminen on vähän epävarma kuivatuksen suhteen, koska myös kierrenupin akselilla voi olla tiiviste tai useampi.

Jos kello on aidosti vesitiivis (esimerkiksi IP ei ole kellojen vesitiiveysluokitus), sauna on ihan OK. Kovat (suuret ja nopeat) lämpötilojen vaihtelut voivat tuottaa mille tahansa härvelille yllätyksiä. Sinn käyttää joissain malleissa (muun muassa EZM3) kuparisulfaattia ilmoittamaan kosteuden pääsyn sisälle. Nesteellä tai typellä täytetyissä ei samanlaisia ongelmia usein ole mutta ne ovat paljon hankalampia huollon kannalta.

(Nestetäytteinen kvartsi - mekaanista ei voi täyttää nesteellä - on tiivis 5 000 metriin asti käyntikuntoisena. Sen jälkeen kvartsikiteen kotelo pettää. Nestetäytteisen kotelon pitää joustaa (Sinn UX ainakin yritti tätä) lämpöerojen hallitsemiseksi tai sitten kotelossa pitää olla jotain kokoonpuristuvaa kaasua, kuten ilmaa. Siksi nesteellä täytetyssä kellossa on tavallista nähdä silloin tällöin kupla lasissa. Jollain firmalla kellon takakanteen on liimattu kumiin pakattu kupla, jotta ilmakupla ei tule lasille.)
    ex box lux

Nyt se on ranteessa

Täälläkin pientä muutosta kelloarsenaaliin eli parempana arki- ja pukukellona toiminut Seikon Grand Coctail päivittyi tälläiseen..

Krossikommuuni / Syöte MTB

Hieno GS, peukku!
    sähkö pyörä läski kuski

^^^ No nyt! On hieno!

Itse olen kuolannut jo pitempään Calibre 1887:aa, mutta en ole toistaiseksi raaskinut pulittaa semmoisia summia kellosta.

Onnittelut sekä Jaksulle että MikaK:lle. Todella hienoja tiukuja!

Mulla on menossa sininen hetki loman alkamisen kunniaksi

Moblile mail, tyops apoliged.

Mistä kaupasta Grand Seikon tilasit?

Käytettynä ostin ensimmäiseltä omistajalta, joka oli hommannut suoraan Japanista tämän yksilön. Nykyäänhän virallisen edustuksen myötä näitä GS:n eri malleja tuodaan tänne pohjolaankin, niin uudenkin hankkiminen kivijalasta on mahdollista.

Krossikommuuni / Syöte MTB

Öljysin juuri puutarhakalusteita ja vilkasin samalla kelloa. Ja hiukan hymähdin ajatukselle pukukello, arkikello etc.

Minä olen niin hajamielinen että minulla useamman kellon kanssa eläminen menisi sähläämiseksi. Minulla pitää olla yksi luotettava kello joka on ranteessa koko ajan.

köyhän miehen spring drive, ei o ihan GS mutta on jo aika lähellä

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •