^Hän kohtasi kovenpansa,oliko reisi vai kovakivi?
^Hän kohtasi kovenpansa,oliko reisi vai kovakivi?
Onko pakko ajaa jos voi tunkata?
Sekä ja että. Ylämäessä vetopäällä pikkaisen kolahti..
Tuo kiinaratas oli huomattavasti kevyempi kuin nyt tilalle asentamani kisanaama: ei siis pääse reisillä keulimaan
Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
Paljon pyöriä, liian vähän aikaa..
Joutuuko tuota ottaa usein irti roskien ja rasvasotkun puhdistamiseksi? Vois kuvitella että tuonne menny hiekka tykkäis jäädä rohisemaan, mutta toimiiko se teoretisointeja paremmin?
Häh?
![]()
Hämmentävän puhdas pyörä![]()
Ööö. No toimii.
Lähetetty minun E5603 laitteesta Tapatalkilla
Tuo keskiöön tuleva adapteri jo löytyikin, mistä olette hommanneet noita rattaan suojia?
Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
Jaa niin tuo onkin auki toiselta puolelta. Jotenkin tuon Kemiztin kuvan perusteella luulin että tuo olisi suljettu palikka ja ketjut menis sen sisälle.
Tota mun ( ja näköjään Kemiztinkin) löytyy 77designz.com
Lähetetty minun E5603 laitteesta Tapatalkilla
08680
Fiilis se on tämäkin..
Eilen kävin ihmettelemässä pääseekö motarin meluvallia pitkin ajamaan ja pääsihän sitä. Autoilijat ihmetteli![]()
Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla
Alkaa olla kesäfiilistä pikkuhiljaa
![]()
Oho. Nyt se tilausnappi painui alas saakka.
Ydin on vahvasti läsnä nyt.
![]()
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Missä plörö?
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Tässä kohtaa tuli mieleen jopa peruuttaminen, kun olin juuri lähtenyt liikkeelle. Olipa kiva klonkutella pelkkiä poikkipuita pitkin kuorman kanssa. Onneksi tuo oli vain pieni pätkä, pitkoksia ilmeisesti uusitaan tässä. Muualla kun oli jo uudempaakin baanaa.
Ainakin 3 (kolme) kilometriä ajettavaa. Telttailualueen grille oli kuulemma ollut tosi hieno ja vakikävijöiden hyvin huoltama... ja niinpä oliki kelvannut jollekin mulkvistille. Nyt epämääräinen kivikasa nurtsilla
Kolmen erillisen nähtävyyyden/lintutornin välillä ei muuta yhteyttä kuin tie. Puurijärven ja Isosuon kansallispuisto.
![]()
Joo ei passaa luovuttaa
Tää on niin tätä. 100m hiekkatielle vai peruttaa 20km takas samaa reittiäPakko oli kastella kengät parin suon yli. Pitää hankkii jotku kevyet vedenpitävät päällyskengät runkolaukkuun noita ylityksiä varten.
ps. Here kartat neuvo mut tälle reitille ku pyöräilyreittiä kyselin. Mäntyvaara-Hirvas. Varmaan jostain satelliittikuvista arpoo
Toista kertaa metässä cruisailemas. Tällei tuoreelle maastopyöräilijälle, pulleet kumit toimii ku apupyörät.
#RoarangeIsTheNewBlack![]()
Kyllä on mukavaa kun tuli kesä! Ainakin hetkeksi.
![]()
Ajoin ku kerran kannustettiin ajamaan🐒
Kaupunki pyöräilyä-Lahti uponsilta.... maastojuoksureittiä tapanilan maastossa.
Lähetetty minun D5503 laitteesta Tapatalkilla
Tänään oli mukava päästellä ylöjärven harjuilla. Eikä edes pyörä kurastunut.
![]()
Partaharju yllätti positiivisesti, paljon oli muuttunut edelliskerrasta![]()
Kyllä se vaan tekee hyvää tuosta suomen luonnosta nauttiminen. Mieli tyyntyy ja sielu lepää![]()
Tuollako se sattui tämä tapaus?
http://yle.fi/uutiset/3-9635405
Kirjanmerkit