jes olen! Garminilta tuli paketti, pian nähdään sainko ne kadonnet 12 tuntia takaisin. Ja juuri sopivasti ennen viikonlopun brevettiä (toi perkuleen olkapää vain saisi lopettaa kipuilun että uskaltaisi ilmottautua/lähteä)
jes olen! Garminilta tuli paketti, pian nähdään sainko ne kadonnet 12 tuntia takaisin. Ja juuri sopivasti ennen viikonlopun brevettiä (toi perkuleen olkapää vain saisi lopettaa kipuilun että uskaltaisi ilmottautua/lähteä)
Sika joka ei pyöräile on vain pelkkä sika
Eilen oli mysteeripaketti odottamassa kun menin kotiin. Osoittautui että perheessämme asuu ja elää prankster:
![]()
^ nyt kun tilasit näytepaketin, jatkossa tulee kerran kuussa isompi paketti - maksullinen. Mikä kumma on "prankster" ( en etsi googlesta, en katso netistä )
^ No nyt tarvii todeta että todella huono vitsi. Joku oikeasti tarvitsee noita tuotteita, ja huvikseen tilaillaan. Ei hyvä.
Kerran juttelin urheiluasioista sähköpostitse, kun yleensä asiallisen tuntuisiin viesteihin vastaan. Henkilö kysyi sitten saako lähettää minulle tuotepaketin? Oletin että on urheiluun/kuntoiluun liittyvää - EI OLLUT!
Äkkiä paketti palautukseen ja lähti myös napakkaa vastausta kyseiselle henkilölle. Pska tyyppi. Ai, minä ajattelin että tämä on hauska paketti. Hyi että.
No tänään tulossa 2 pakettia, toinen on nukkepaketti ja toisessa varmaankin nuken tavaroita tai irtopää.
Tänään vastaanotettu nuken vartalo-paketti.
Kyllä, bobshop.de lähetti FedExin kautta paketillisen varusteita viileään, märkään ja tuuliseen säähän
Varautukaa siis kuumaan ja kuivaan kesään...
Lähetetty minun D6603 laitteesta Tapatalkilla
Minulla on kylliksi rahaa loppuiäkseni - ellen osta jotain. -Jackie Mason-
Tänään vastaanotettu ( haettu postista) - nuken vartalo. Irtopäitä odotellessa.
En.
Lähetys on rekisteröity.19.05.2017 klo 13:58 Posti Logistiikkakeskus 01010
Lähetys on lajiteltu.19.05.2017 klo 13:29 Posti Logistiikkakeskus 01010
Lähetys on vastaanotettu kuljetuksesta.19.05.2017 klo 13:20 Posti Logistiikkakeskus 01010
Lähetys on rekisteröity.19.05.2017 klo 13:13 Posti Logistiikkakeskus 01010
Lähetyksen toimituksessa on tapahtunut lajitteluvirhe. Toimitus voi viivästyä, ei vaadi toimenpiteitä vastaanottajalta tai lähettäjältä.19.05.2017 klo 13:13 Posti Logistiikkakeskus 01010
Lähetys on rekisteröity.18.05.2017 klo 15:02 Posti Logistiikkakeskus 01010
Lähetys on lajiteltu.18.05.2017 klo 14:52 Posti Logistiikkakeskus 01010
Lähetys on rekisteröity.18.05.2017 klo 09:24 Posti Logistiikkakeskus 01010
Vastaanottajan osoitetiedot ovat puutteelliset. Lähetys voi viivästyä vuorokaudella.18.05.2017 klo 09:24 Posti Logistiikkakeskus 01010
Lähetys on vastaanotettu kuljetuksesta.16.05.2017 klo 08:23 Posti Logistiikkakeskus 01010
Lähetys on rekisteröity.15.05.2017 klo 09:38 Posti Logistiikkakeskus 01010
Lähetys on lajiteltu.15.05.2017 klo 09:28 Posti Logistiikkakeskus 01010
Lähetys on saapunut kohdemaahan.15.05.2017 klo 09:22 Posti Logistiikkakeskus 01010
Yhden numeron virhe postinumerossa, paikkakunta on oikein. Siellä joku jeppe-robotti siirtelee pakettia hyllystä toiseen.
Se on vanne eikä mikään kiekko
Juu.
23,5 tuntia tilauksesta siihen että pääsin sovittamaan ja paketti oli lähikaupassa jo odotellut liki kaheksan tuntia.
Mainostaisin firmaa (ja Mutkahualtoa) ellei se jo mainostaisi tuolla etusivun ylälaidassa.
Shimaani muokkasi tätä : 19.05.2017 at 21.40 Syy: Massakauden onnistuminen yllätti - olen siis kokoluokkkaa suurensuurikauppa. Näillä mennään :-D
Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne
En, kotteron etujouset suojakumeineen viettävät viikonloppua Porvoossa.
Oli tarkoitus huomenissa askarrella paikoilleen.
"The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-
Tänään vastaanotettu: nuken vartalo, ja nuken valkoinen haalari.
Piruvie, missä sailoriasut seilaa! täällä nuket odottelee sailoriasujaan. Ja yksi odottaa valkoista body-laahusta! tulkaa jo!
Olen, kaivatut vieterit tilpehööreineen saapuivat.
"The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-
En vielä. Canjomiini lienee palautuvan lähipäivinä Turuust keskiölaakereiden takuu vaihdosta.
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Tänään vastaanotettu 1 nukkepaketti, 4 nuken asua.
ps. mikä piru on "radiohiljaisuus"????
Eli ei ole mittään tapahtunu seurannassa
wiki
Ja yllätys yllätys radiohiljaisuus loppu. Prkl ei mitään uutta rintamalla. Sama lajittelu jatkuu. Ja arvoitu toimitusaikaki siirty ensviikkoon.
- Lähetys on lajiteltu.
24.05.2017 klo 20:09
Posti Logistiikkakeskus 01010
hcf muokkasi tätä : 24.05.2017 at 22.57
En hetkeen mutta kaksi on tulossa, R2-bikestä ja componentsista.
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Maanantaina etana maksu saksaan, luulis eileen olleen maksu perillä. Tänään varmaa lähtis, ilman näitä jeesustelu päiviä. Saa nähä ehtiikö ennen ens keskiviikkoa perille. Sadan euron posteilla saa kyl luvan liikkua joutuisasti (UPS)
Itse asiassa en, vaikka koko olikin sama kuin paketilla. Toisessa lapussa luki Maksikirje ja toisessa isokokoinen kirje. No jokatapauksessa neidille roinaa Italiasta (5pv kesti matka ja viikoloppukin oli välissä) ja itselle Carradiceltä tavarankuljetusväline pyörään (2 viikkoa Englannista, mikä sekin on aika nopeaa kun sieltä tulee)
Sika joka ei pyöräile on vain pelkkä sika
En, ajattelin laittaa paketteja tulemaan ja toimittaa itsekkin yhden.
Pienen nätin paketin Venäjältä vastaanotin äskön, 2 nuken hienoa laukkkua.
Vastaanotin kaksi pakettia kun läskin runko ja jälkikasvun maasturin runko saapuivat.
Tänään vastaanotettu 4 pakettia; Herkun pää numero 42. Nuken asu x2, ja nukelle punaisia pirteitä monoja.
Matkahuolto toi cycloon kolmannet kiekot renkaineen.
Polje vaan poika, ketjua kyllä riittää...
En oikeastaan. Tuli kirjeenä.
Kirjanmerkit