Lainaus Alkujaan tämän lähetti kuovipolku Katso viesti
(1) "Double Shot" tarkoittanee kaksipuolisia polkimia. Mulle ei klossittomuus ole oikein avautunut cyclocrosskäytössä puoliväärillä poluillakaan. Semmoisessa tilanteessa missä ei ehdi irrottaa jalkaa ei ainakaan mulla ehtisi mikään selkäydinreaktiokaan pelastamaan tilannetta avopolkimeltakaan. Mutta mä uskon vankasti siihen että käyttäjä tietää omat tarpeensa parhaiten itse (vaikka joskus sen tiedon saavuttaminen vaatiikin harhapolkuja).

(2) Mä en missään enkä koskaan aja 35-millisillä renkaillani 4 barin tai korkeammilla paineilla - ja mä käytän sisureita! Tubelessin plussista jää tärkein tai toiseksi tärkein käyttämättä jos ei rohkene roimasti laskea paineita. Poluilla luulisi isommankin kaverin pärjäävän vähän päälle 2 barilla.

(3) Hyvä kuva, mutta puristia puistattaa (a) se että pyörää ei ole kuvattu voimansiirtopuolelta ja (b) se että pyörä on laitettu nojaamaan voimansiirtopuolelta. Nämä ovat ehkä pelkkiä tyylikysymyksiä, mutta tyylin tärkeyttä ei tule vähätellä.

Kun noin sanot, täytyy myöntää etten muista nähneeni rumaa Cannondalea ainakaan maantie- tai cyclocrosspuolella (ja maastopyöristä en mitään ymmärrä). Mutta ne keskiöt ja niiden ikuinen naksunta ja narina!
Heh...
(1) Huippu poljin. Shimanon vastaava oli liukas ja nyt lukon kanssa polvetkin kiittää. Jos kisoja ajaisin, niin normi vispilää paikalle :-)
(2) 3 bar on minimi suositus enkä ihmettele. Jopa 5 bar on pehmeä tälle kumiseokselle ja samalla max paine.
(3) oon valitettavasti niin huonokuntoinen, että tottunut katseleen pyöriä takaapäin :-)

edit...ja narinaan vielä...pyörän keskiö jouduttiin takuuhuoltamaan noin 800 km:n kohdalla. Suvalan asentaja sanoi, että ei muuten takuuna narisee enään. Ei olekkaan narissut ;-) Täysin äänetön ajo, paitsi mukava humina renkaissa nyt :-)