HephaElectrobikeFillariGiant
Sivu 92 / 103 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 42 82 90 91 92 93 94 102 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.731 - 2.760 / 3078

Aihe: Lidl-sälä

Mulla ainakin Runtasticin Road Bike -appsissa käytössä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nakki Katso viesti
    Torstaina (EDIT: ei kun viikon päästä maanantaina) on Lidlissä taas tuo "Nopeus- ja askelmittari Bluetooth Smart" joka oli jo loppukeväästäkin ja 20€. Askelmittarihan tarkoitti kadenssia ja tuonhan sai näkymään vaikka missä muussakin softassa kuin omassaan, olenko oikeassa?
    Toimii muutenkin kuin oman softansa kanssa, mutta ainakin Suunto Ambit3:n kanssa näytteenottotaajuus on liian pieni ja viive on liian suuri.

Toki jos tieto keskikadenssista riittää niin sen tuosta saa irti ihan ok.

Lähetetty minun MediaPad T1 8.0 Pro laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti aaltju Katso viesti
    Toimii muutenkin kuin oman softansa kanssa, mutta ainakin Suunto Ambit3:n kanssa näytteenottotaajuus on liian pieni ja viive on liian suuri.

Toki jos tieto keskikadenssista riittää niin sen tuosta saa irti ihan ok.

Mittaako mielestäsi tuo oikein matkaa ja nopeutta. Oletko kokeillut vaihtaa patteria Minullahan tuo on ollut maantiepyörässä kiinni nyt ehkä kuukauden ja nopeus heittelee todella paljon ja tuota viivettä on runsaasti. Siis Suunto Ambit 3 peakin kanssa. En ole jotenkin saanut aikaiseksi patterinvaihtoa.
    Keskikadenssihan se tietenkin tärkein on, mutta täytynee ottaa tuo magneetti pois kiekosta. Kaippa se GPS näyttää sitten vakaammin nopeuden.
    Jos et aja et voi ottaa!

Tuli ostettua sitä litkua jolla pyörää puhdistetaan. Ihan hyvää tosin ei muista litkuista kokemusta.

Vaihdoin patterin heti alkuunsa, mutta siitä ei ollut apua. Mielestäni mittausdata on oikeaa, mutta liian harvakseltaan ja viiveellä kerättyä.

Nopeusmagneetin poistaminen ei taida auttaa koska Suunto pakottaa nopeuden mittauksen podille jos sellainen on käytössä.

Täytynee tämän päivän lenkin jälkeen kiskaista data matlabiin tai exceliin ja katsoa tosissaan miltä se näyttää.

Lidlissä on nyt sykemittari vyöllä myynnissä, kiinnostaisi että toimiiko sykevyö bluetoothilla, lähinnä että saisiko myös puhelimen kanssa pelaamaan. Kokemuksia?

Podi päätti lopettaa toimintansa. Pitää vaihtaa patteri ja jos ei henkiinny niin takaisin liiteriin.
    Jos et aja et voi ottaa!

Pro bibsit olleet nyt käytössä 6 viikkoa ja noin 1500 km (kolme paria kierrossa, välillä normi "merkkituotettakin" käytössä). Siis ihan tarkoituksella olen kerännyt näille bibseille kilometrejä alle. Aamulenkkien kanssa lenkkejä on kertynyt noin 15 kappaletta / housu.

Tuote on yllättänyt positiivisesti. On selvästi parempi säämiskä, kuin edellisessä versiossa, eli vähän paksumpi ja etenkn napakampi. Lahkeiden pituus on siis lyhyehkö, mutta minulle se sopii. Kun pesulaput leikkaa pois, niin ei hiertäviä kohtia. Käytin ko. housuja mm. Maratonpyöräilyssä (Kilpisjärvi - Tornio kahdella etapilla, 2 * n. 250 km) ja mitään ongelmia ei ollut. Kulumisen merkkejäkään ei näy. Pesty aina yhden käyttöpäivän jälkeen koneessa 30 asteen ohjelmalla.

Vähän hämmentynyt olen näistä. Hinta oli n. 15 € kappale ja en oikein tiedä, miksi olen maksanut muista bibseistä enemmän.

Jopotuinen Guest
    Näky olevan nuita kylmä-eväsrasioita kaupan. Ei kokemusta Liiterin rasioista, mutta mikä mulla on, niin hyvin pitää sisällön raikkaana. Mun rasian vika on, että salladin liemet valuu kannen välistä ja tyhissä leipäusseissa rasiaa kuljetan.
    Liiterin rasiasta en osaa sanoa muutakuin, että se rasian jää klimppi on hyvä asia. Ehkä hieman pieniltä vaikutti toi Liiterin rasia, mutta koko käyttäjän tarpeiden mukaan.
    Eihän noi eväät päivässä happane, mutta niiden raikkaus!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jopotuinen Katso viesti
    Näky olevan nuita kylmä-eväsrasioita kaupan. Ei kokemusta Liiterin rasioista, mutta mikä mulla on, niin hyvin pitää sisällön raikkaana. Mun rasian vika on, että salladin liemet valuu kannen välistä ja tyhissä leipäusseissa rasiaa kuljetan.
    Liiterin rasiasta en osaa sanoa muutakuin, että se rasian jää klimppi on hyvä asia. Ehkä hieman pieniltä vaikutti toi Liiterin rasia, mutta koko käyttäjän tarpeiden mukaan.
    Eihän noi eväät päivässä happane, mutta niiden raikkaus!
    Niin kai ketjussa voi keskustella vaikka Lidlin vichyvedestä vaikka tämä Fillarifoorumi onkin. :think:
    #fillarifoorumi @ IRCNet

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PatilZ Katso viesti
    Pro bibsit olleet nyt käytössä 6 viikkoa ja noin 1500 km (kolme paria kierrossa, välillä normi "merkkituotettakin" käytössä). Siis ihan tarkoituksella olen kerännyt näille bibseille kilometrejä alle. Aamulenkkien kanssa lenkkejä on kertynyt noin 15 kappaletta / housu.

Tuote on yllättänyt positiivisesti. On selvästi parempi säämiskä, kuin edellisessä versiossa, eli vähän paksumpi ja etenkn napakampi. Lahkeiden pituus on siis lyhyehkö, mutta minulle se sopii. Kun pesulaput leikkaa pois, niin ei hiertäviä kohtia. Käytin ko. housuja mm. Maratonpyöräilyssä (Kilpisjärvi - Tornio kahdella etapilla, 2 * n. 250 km) ja mitään ongelmia ei ollut. Kulumisen merkkejäkään ei näy. Pesty aina yhden käyttöpäivän jälkeen koneessa 30 asteen ohjelmalla.

Vähän hämmentynyt olen näistä. Hinta oli n. 15 € kappale ja en oikein tiedä, miksi olen maksanut muista bibseistä enemmän.
    Melko samankaltainen tarina, kilometrejä on hiukan vähemmän kertynyt..
    Ehkä sitä kompensoi se, että maksoin kolmista bibseistä 22.50€. Poistolaarista ne bongasin. Samalla ostin myös sadetakin. Sen suhteen testit rajoittuu yhteen kuurosateeseen, ainakin se pitää vettä.
    Paljonhan pyöräilyyn liittymättömissäkin tuotteissa on kilpailun puutteen takia katetta, täällä meidän Suomessa.

Jopotuinen Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti paskalokki Katso viesti
    Niin kai ketjussa voi keskustella vaikka Lidlin vichyvedestä vaikka tämä Fillarifoorumi onkin. :think:
    No sinähän se palstasherffi olet
    Jos sun arsenaaliin ei eväkset kuulu, niin joku muu saattaa niistä silti nauttiakin - ja voi olla - että myös kuskaa eväksiä matkassaankin. Mulla safkat kulkee selkärepussa ja vuotava purkki on iso ilkiö, sotkee repun ja läpi tullessaan myös selkämyksen. Olisin ostnut sen Liiterin purkin, jos olisi ollut vain hieman isompi.

Ja kyllä siitäkin voi tarinaa iskeä, mitä Liiterin tuotetta pulloonsa laittaa ja voi olla niin on jo käynytkin

Nooh, syvä pahoitteluni, jos nyt olet mielesi tästä pahoittanut

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mgcc Katso viesti
    Torstaina 11.05.2017 ois taas tarjolla pyöräilykamaa. Osa näyttää olevan samaa kun ennenkin joka kevät.

Työkalusatulapussukka täytyy käyä hakees, kun rosvo tyhjensi entisen (kaksi kertaa tyhjennetty, kerran viety koko pussukka).
    Näyttäis kylläkin olevan vasta maanantaina 15.5 nuo kamat myynnissä.

^ Torstaita näyttää nettisivut: https://www.lidl.fi/fi/Kaeyttoetavar...?id=232&week=1

Onko jollakin kokemusta tuosta tarjous 14,99e kypärästä? Mulla on Bell Super 2R ja pitäs saada meentiepyöräilyyn kypärä joka ei olisi niin raskas, enkä viitti laittaa? kymmeniä euroja toiseen kypärään.
    Arjen adventuristi joka luottaa hyrrävoimiin

Veikkaus, että toi kypärä on joku saksalaisen kypärävalmistajan Crivit-tarroitettu poistuva malli, esim. Casco tai Cratoni. Vuosi sitten möivät Cratoni C-shotteja.

Onko kokemuksia tuosta kahdenkympin sadetakista? Ennenkaikkea pitääkö se vettä edes 10 000 mm vesipilarin edestä ja mahtuuko pieneen tilaan, vaikkapa n. kahden nyrkin kokoiseksi?

Kauhee hikipussi se ilman muuta on, mutta jos kylmällä kelillä sateella kenties?

Mulla on noita kypäriä mökillä ja muualla, välillä niissä on ollut takavalokin mukana joka on kyllä kätevä jos lenkki venähtää ja on valottomalla pyörällä liikkeellä. Nuo takaosan muovit vaan tuppaa hajoilemaan ja sitten ei enää toimi pikasäätöpyörä niskassa, tiedä sitten johtuuko käyttäjästä..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Onko kokemuksia tuosta kahdenkympin sadetakista? Ennenkaikkea pitääkö se vettä edes 10 000 mm vesipilarin edestä ja mahtuuko pieneen tilaan, vaikkapa n. kahden nyrkin kokoiseksi?
    Puolisolla joku aiemman vuoden malli. Jos on sama, niin saumat vaikuttais teipatuilta ja vettä pitänyt ilmeisesti toistaiseksi. Ei pakkaudu erityisen pieneksi, vaan selkätaskuunsa pakattuna tilavuus on ainakin litran.

Kilsamato Guest
    Ilmeisesti 8.6. olisi seuraavan kerran Suomessa tarjolla uusi erä Crivit Pron pyöräilytuotteita:

https://www.crivitpro.com/eu-en/tria...productLines=3

Koskahan saa Quick-Step Floorsin virallisia kisavermeitä edulliseen Lidl-hintaan

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kyde Katso viesti
    Kännyappi näytti maanantaita mutta nyt siihenkin on päivittynyt torstaille nuo kamat.

https://www.lidl.fi/fi/Kaeyttoetavar...leId=3559&ar=1

Verkkoaluspaita pitäisi uusia, onko kellään tuollaisesta kokemusta? Ajaako saman asian, vai onko huonompi, jopa parempi? Verkkoaluspaita on toiminut ympäri vuoden kyllä hienosti bibsien henkseleiden alla, mutta lähes päivittäisellä käytöllä alkaa olemaan tiensä päässä.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

Tuo ajopaita oli tosi hyvän olonen. Ei aikasempaa kokemusta Lidlin kamoista, mutta tuon perusteella voi kyllä ostaa lisääki.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti paskalokki Katso viesti
    https://www.lidl.fi/fi/Kaeyttoetavar...leId=3559&ar=1

Verkkoaluspaita pitäisi uusia, onko kellään tuollaisesta kokemusta? Ajaako saman asian, vai onko huonompi, jopa parempi? Verkkoaluspaita on toiminut ympäri vuoden kyllä hienosti bibsien henkseleiden alla, mutta lähes päivittäisellä käytöllä alkaa olemaan tiensä päässä.
    Eka lenkki ajettu ja voi todeta että paita on suht lämmin mutta ei hengitä oikeastaan olenkaan. Omalta osalta meni 10€ hukkaan...

Onko Liiterin pyöräilysälää näkynyt tänä keväänä myynnissä? Siellä oli joskus pitkähihaisia ok-laatuiselta vaikuttavia pyöräilypaitoja, joita luulin pari ostaneeni, vaan enpä moisia kaapistani löydä.

Ei oo pyöräilykamaa oikein tänä keväänä tainnu olla ollenkaan.
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti casanova Katso viesti
    Onko Liiterin pyöräilysälää näkynyt tänä keväänä myynnissä? Siellä oli joskus pitkähihaisia ok-laatuiselta vaikuttavia pyöräilypaitoja, joita luulin pari ostaneeni, vaan enpä moisia kaapistani löydä.
    Lähetetty minun Redmi Note 4 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti GodFinger Katso viesti
    Ei oo pyöräilykamaa oikein tänä keväänä tainnu olla ollenkaan.
    Siltä minustakin tuntuu. Missä viipyvät Crivit Sportit sun muut roinat laareissa, kysy vaan?!

Tammiston poistomyymälästä saattaa löytyä muulloinkin. Ostin talvella 6 lyhythihaista ajopaitaa yhteishintaan 18 euroa.
    90kg muokkasi tätä : 05.05.2018 at 11.10 Syy: Väärä quote

Lidl sponssaa pyöräilyä. http://www.quickstepfloorscycling.com/ Eilen Viani voitti etapin Girossa Lidlin väreissä. Koskahan liiteri alkaa myydä quickstepin tiimiasuja. Vois olla menestys. Itselläni on muutaman vuoden takinen tiimin ajoasu. Hiton hyvä muuten, mutta housut ovat kuluneet pehmusteen yläpuolelta niin, että takamus see thru. Ostasin uuden jos liiteristä saisi.
    Jos et aja et voi ottaa!

Johan se kotimaassaan niitä jonkinlaisia myy ;https://www.lidl.de/de/vermarc-herre...trikot/p242468
    ei tuo kylläkään aivan tiimiasulta näytä,oisko joku sopimustekninen syy ...

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •