^ olen laittanut viestiä, mutta mikään case ei ole auennut. Kun "contact the seller via Resolution Center" > sitten "I haven´t received" > palautuu sille sivulle missä se ostos on.
En vaan osaa.
Myyjä tosin väittää että paketti tulee 3.5. mutta kun koko paketti ei ole edes Suomeen tullut, niin eipä se minulla voi 3.5. olla. Maksettu 7.4. ja lähtenyt matkaan 11.4. USA:sta.
Toinenkin kadonnut paketti on maksettu 6.4. mutta myyjä laittoi matkaan koodilla LCxxxxxxxxxUS ja tätä ei voi edes seurata mistään.

Yksi myyjä Ranskasta ei millään halua lähettää nukkea, maksettu 21.4. ja nyt lähti jo toinen viesti että voisitko nyt ystävällisesti lähettää nuken, tai sitten voisi palauttaa rahat.
Aiemmallakin kerralla kun tältä samaltä myyjältä ostin, jouduin patistelemaan lähettämistä ja ajattelin että olisi oppinut, mutta ei. Menetti hyvän asiakkaan.
Ihme juttu että vaaditaan maksua heti huudon loputtua, ja sitten ite viivytellään lähettämisen kanssa. Kun menee yli viikko niin muistaako myyjä enää että mitä piti kenellekin lähettää?
Ite tykkään lähettää paketit heti pois kotoa pyörimästä kun maksu on tullut.