GiantHephaFillariElectrobike
Sivu 225 / 373 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 125 175 215 223 224 225 226 227 235 275 325 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 6.721 - 6.750 / 11177

Aihe: Pyöräsi kuva Vol III

  1. #6721
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Laroute Katso viesti


    No, kävipäs tuo liittäminen helposti. Tässä meikäläisen "Häivealus". Kun on persjalkainen ja pitkäselkäinen, niin joutuu hieman kikkailemaan rungon koon ja ohjainkannattimen kanssa, jotta saa mieleisen sporttisen asennon. 6840 grammaa, sisältäen ass saverin ja kännykkätelineen. Eli, kuvan mukaisessa kunnossa.
    Kyllä tuolla lenkit varmaan ajaa mutta ei nyt mikään kaunotar..


    Sent from my iPad using Tapatalk

  2. #6722
    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    2.391
    Tangonpäätupit olis hyvä olla.

  3. #6723
    Liittynyt
    03/2015
    Viestit
    73
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Laroute Katso viesti


    No, kävipäs tuo liittäminen helposti. Tässä meikäläisen "Häivealus". Kun on persjalkainen ja pitkäselkäinen, niin joutuu hieman kikkailemaan rungon koon ja ohjainkannattimen kanssa, jotta saa mieleisen sporttisen asennon. 6840 grammaa, sisältäen ass saverin ja kännykkätelineen. Eli, kuvan mukaisessa kunnossa.
    Nonyt! Munat olisi mulla puutuneena kaksi viikkoa tuolla ajamisen jälkeen. Kuinka pitkiä lenkkejä tuolla pystyt tekemään ilman selkä-/munavaivoja?

  4. #6724
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti zenix Katso viesti
    Nonyt! Munat olisi mulla puutuneena kaksi viikkoa tuolla ajamisen jälkeen. Kuinka pitkiä lenkkejä tuolla pystyt tekemään ilman selkä-/munavaivoja?
    Onneksi toi ei ole tandem niin päästään yhdellä puutuneella.'

    Ja mikäs siinä jos kuski on siihen mieleisen sporttiasennon saanut säädettyä. Meitä on moneksi ja toisilla iso varustus haittaa harrastuksia.. oliko toi ass saver mihin käyttöön?


    Sent from my iPad using Tapatalk

  5. #6725
    Liittynyt
    05/2014
    Paikkakunta
    Kerava
    Viestit
    1.718
    Varmaan suojaamaan persettä siltä, ettei kiimaiset pyöräilijänaiset kopeloi hanuria ajaessa kun viilettä tuollaisella seksiwauvehkeellä menemään.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

  6. #6726
    Ennen oli šelkä notkea ja alapää jäykkä, nykyisin se on toisinpäin ja noin sporttinen ajoasento ei oikein iske ytimeen vaikka olisi ass saver välissä.

    Yöt menee muutenkin tuttujen nimiä muistellessa ja kusella juosten. Että tervetuloa vaan ikä ja vanhuus..




    Sent from my iPad using Tapatalk

  7. #6727
    Liittynyt
    09/2010
    Viestit
    32
    Pojalle kasattiin vanhan 22" tilalle uus 26". Fillarointi alkoi kummasti kiinnostamaan

    Lähetetty minun PE-TL10 laitteesta Tapatalkilla

  8. #6728
    Liittynyt
    08/2012
    Paikkakunta
    East Bay City
    Viestit
    1.260
    Rakentelin vuoden 1980 Kulkurista työmatkasinkulan cyclocross-henkeen. Tekniikka on kokonaan huollettu, kahvat uutta Shimano 105 ja lokasuojat SKS Commuter. Välityksenä työmatka-ajoon sopiva 42/21. Vanhalle fillarille uusi elämä

    https://dgtzuqphqg23d.cloudfront.net...-2048x2048.jpg
    Polje vaan poika, ketjua kyllä riittää...

  9. #6729
    jarit Guest
    Tämä kokonaisuus on ollut testi ajoissa, mutta ei ole vielä täysin valmis & säädöissä. Näppi & perstuntuma sanoivat että se on vanhaa Madonea hieman painavampi ja tottahan se olikin, +200g on tullut massaa kun runkokoko on kasvanut Madone 54cm => Domane SLR 56cm. Vaaka näytti nyt 7,5kg.

    Setämies pyörälle tuo vaikuttaa. Helppo ja hauska ajaa, mutta korkea etupää johtaa siihen että yli 95% kilometreistä tulee ajettua on alakahvoilta. Olen pitkä jalkainen 87/180, vaikkakin kuvassa satula on vielä varsin alhaalla. Röpö asfaltti ja routavauriot eivät tunnu sormissa ja takapuolessa tuolla rungolla.


  10. #6730
    Liittynyt
    07/2015
    Paikkakunta
    Lpr
    Viestit
    14
    Tuli myös rakenneltua Salsa kaikenlaiseen yleiskäyttöön.


    Salsa Vaya runkosetti, Sram Rival kammet ja keskiö, Tiagra 4600 osasarja, Shimano CX77 jarrut, Alpkit Love Mud putkiosat, Alexrims kiekot, Conti Cyclocross Speed renkaat, Selle Italia SLR satula, Racktime etutarakka ja Bilteman lokarit

  11. #6731
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Laroute Katso viesti


    No, kävipäs tuo liittäminen helposti. Tässä meikäläisen "Häivealus". Kun on persjalkainen ja pitkäselkäinen, niin joutuu hieman kikkailemaan rungon koon ja ohjainkannattimen kanssa, jotta saa mieleisen sporttisen asennon. 6840 grammaa, sisältäen ass saverin ja kännykkätelineen. Eli, kuvan mukaisessa kunnossa.
    Tällä jos vedät 2-300km lenkin niin kova äijä oot.
    Sanotaanko että munatonta touhuu..


    Sent from my iPad using Tapatalk

  12. #6732
    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    2.391
    Keskinopeusmies, saisko vielä viidennen munapostauksen samasta pyörästä? Antaa kuskin ajaa jos tuohon ajoasentoon venyy. Tai jätä ainakin se kuvanlainaaminen pois.

  13. #6733
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Kouvola
    Viestit
    3.275
    On se mahtavaa, kun foorumilta löytyy rajattomista ammattitaitoa polkupyörän ajoasennon opastukseen. Usein miten ei tarvitse edes nähdä ihmistä, pelkkä vähän hassulla polttovälillä ja kamera hieman kallellaan otettu pyöräkuva riittää ankaraan kritiikkiin.

    Alla olevassa pyörässä on vain yksi vika. Se alkaa pikku hiljaa vaikuttaa valmiilta. Zipp 404:ää tai 808:aa voisi vielä harkita etukiekoksi, mutta noin muuten vaikuttaa tällä hetkellä erittäin hyvältä ja erittäin sopivalta peliltä. Ja sehän tarkoittaa, että ennen pitkää mielenkiinto siirtyy johonkin aivan muuhun ja tämä jää kattokoukkuun.

    "Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15

  14. #6734
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti CamoN Katso viesti
    On se mahtavaa, kun foorumilta löytyy rajattomista ammattitaitoa polkupyörän ajoasennon opastukseen. Usein miten ei tarvitse edes nähdä ihmistä, pelkkä vähän hassulla polttovälillä ja kamera hieman kallellaan otettu pyöräkuva riittää ankaraan kritiikkiin.

    Alla olevassa pyörässä on vain yksi vika. Se alkaa pikku hiljaa vaikuttaa valmiilta. Zipp 404:ää tai 808:aa voisi vielä harkita etukiekoksi, mutta noin muuten vaikuttaa tällä hetkellä erittäin hyvältä ja erittäin sopivalta peliltä. Ja sehän tarkoittaa, että ennen pitkää mielenkiinto siirtyy johonkin aivan muuhun ja tämä jää kattokoukkuun.

    Nimitarra vois olla vähän taaempana ja
    Qrotorin ja satulan vaihtaisin mutta noin muuten ihan ok Scotiksi.


    Sent from my iPad using Tapatalk

  15. #6735
    Liittynyt
    07/2011
    Viestit
    2.391
    Onko tuossa Dzero vai aikaisempi malli Quarqista? Kiinnostaisi kuulla jos olet jo päässyt testailemaan ja onko ollut mitän moitittavan arvoista.

  16. #6736
    Liittynyt
    05/2015
    Viestit
    17.212
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti jarit Katso viesti
    Setämies pyörälle tuo vaikuttaa. Helppo ja hauska ajaa, mutta korkea etupää johtaa siihen että yli 95% kilometreistä tulee ajettua on alakahvoilta. Olen pitkä jalkainen 87/180, vaikkakin kuvassa satula on vielä varsin alhaalla. Röpö asfaltti ja routavauriot eivät tunnu sormissa ja takapuolessa tuolla rungolla.
    Tämähän on helppo korjata jyrkemmällä stemmillä, näyttäisi sopivan pyörän ulkonäköönkin hyvin. Ei nyt mitään 20ast vänkyrää, vaan vaikkapa 10-12 asteinen alkuun.

  17. #6737
    Liittynyt
    03/2012
    Paikkakunta
    Pori
    Viestit
    139
    Olis kieltämättä kiva laroutesta kuva tuossa hävittäjän päällä. Voipi olla ihan sopusuhtainen kun siinä on se pitkällä selällä ja pitkillä käsillä varustettu persjalkainen kuski päällä. Kuvakulma ainakin ylikorostaa noita fillarin mittoja.

    Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla

  18. #6738
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Kouvola
    Viestit
    3.275
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JohannesP Katso viesti
    Onko tuossa Dzero vai aikaisempi malli Quarqista? Kiinnostaisi kuulla jos olet jo päässyt testailemaan ja onko ollut mitän moitittavan arvoista.
    DZero. Toistaiseksi takana vain muutamia tunteja ajoa, joten kokemusta aika vähän. Siinä ei varmaan ole mitään yllättävää että käy & kukkuu kuin junanvessa. Zero offset -arvoa olen vähän kummeksunut, kun Stagesin hyvin säntillisesti lämpötilan mukaan muuttuvaan arvoon verrattuna Quarqissa arvo tuntuu liikkuvan pienemmällä alueella, mutta epämääräisemmin.
    "Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15

  19. #6739
    何殷傑 Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti CamoN Katso viesti
    On se mahtavaa, kun foorumilta löytyy rajattomista ammattitaitoa polkupyörän ajoasennon opastukseen. Usein miten ei tarvitse edes nähdä ihmistä, pelkkä vähän hassulla polttovälillä ja kamera hieman kallellaan otettu pyöräkuva riittää ankaraan kritiikkiin.

    Alla olevassa pyörässä on vain yksi vika. Se alkaa pikku hiljaa vaikuttaa valmiilta. Zipp 404:ää tai 808:aa voisi vielä harkita etukiekoksi, mutta noin muuten vaikuttaa tällä hetkellä erittäin hyvältä ja erittäin sopivalta peliltä. Ja sehän tarkoittaa, että ennen pitkää mielenkiinto siirtyy johonkin aivan muuhun ja tämä jää kattokoukkuun.

    Huikea pyörä! Foorumifittaajat herättävät itsessäni pelonsekaista kunnioitusta, sillä ajoasennon dumaaminen kuvan perusteella ilman kuskia on äärimmäisen vaativa laji. He lienevät sukua penkkituomareille, jotka naama vakavana kuvaavat huippu-urheilijoiden suorituksia heikoiksi, samalla hamutessaan cola-tölkkiä pallea-pöytänsä päältä.

    Vakavissaan mietin, että eikö pulloteline olisi aerodynaamisempi alaputkessa, vai onko se tuossa käytettävyyden takia?

  20. #6740
    Liittynyt
    06/2008
    Paikkakunta
    Kouvola
    Viestit
    3.275
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti 何殷傑 Katso viesti
    Vakavissaan mietin, että eikö pulloteline olisi aerodynaamisempi alaputkessa, vai onko se tuossa käytettävyyden takia?
    Tuosta aiheesta on kaksi koulukuntaa ja molemmilla on hyvät perustelut. Olen järkeillyt juomapullon pystyputkeen sen takia, että Plasmassa viistoputki on todella kapea ja sekä etu- että takareunastaan ohut (ei kamm-tail tai vastaavaa muotoa). Pystyputkesta taas alkaa pyörän pitkittäissuuntaisessa poikkileikkauksessa pitkä yhtenäinen pisaramuoto, joka loppuu taaimpana olevaan takarenkaan kohtaan. Mielestäni pullo on osana sitä pisaramuotoa vähiten ilman tiellä. Käytän normaaleja pyöreitä pulloja, aeropullo voisi olla poikkeus.
    "Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15

  21. #6741
    Liittynyt
    07/2010
    Viestit
    157
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kirsu Katso viesti


    Ihan on unohtunut laittaa tämä uusi fillari... Sittemmin pulloteline vaihtunut väreihin sopivaksi, se sitten ehkä kesäkuvassa jossa kesä tänne pohjoiseen joskus tulee

    Kirsu


    Sent from my iPad using Tapatalk
    Upea xc-tykki! Onko ihan Suomesta hankittu?

  22. #6742
    Liittynyt
    06/2011
    Paikkakunta
    Nummela
    Viestit
    324
    Norco Sight Carbon 9.1

    Ensimmäisen testilenkin perusteella aivan hyvä pyörä.


  23. #6743
    Liittynyt
    01/2006
    Paikkakunta
    Laru, HKI
    Viestit
    21.105
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JouMar Katso viesti
    Ensimmäisen testilenkin perusteella aivan hyvä pyörä.
    Ensimmäisen kuvankin perusteella aivan hyvän näköinen!

    EDIT: samoin tuo Kirsun Scott.


  24. #6744
    Liittynyt
    02/2014
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    304
    Ahneella on kehno loppu.

  25. #6745
    Liittynyt
    06/2004
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    7.160
    Nämä hieman vanhemmat (kymmenisen vuotta) Colnagot miellyttävät kyllä minua. Oma ensimmäinen, sittemmin myyty, Colnago on samoilta suunnilta. Aina välillä tulee selailtua sitä vanhaa paperista katalogilehtistä, jossa tuo Cristallokin oli.

  26. #6746
    Olisin ehdottanut vuotta 2007.

    En ole mikään kauhea italopyöräfani tai "ikonisten", "legendaaristen" ja "oikeiden" pyörämerkkien ihailija enkä mitään sinne päin, mutta jotenkin ymmärrän Colnago-harrastajia hyvin pitkälle. Ei tuohonkaan voi oikeastaan muuta kuin kuiskaamalla sanoa: "Colnago", "Cristallo" ja "Tricolore" - ja silti tuo on varmasti aivan mainio ajopyörä eikä mikään koriste-esine.

  27. #6747
    Liittynyt
    05/2004
    Paikkakunta
    pönde
    Viestit
    1.957
    Kuvan Cristallo on vuodelta 2008 koska tuossa on Carbon 75 -keula ja logon fontti on semisti kursiivi.

    2008 oli viimeinen hyvä vuosikerta paatuneimmille Colnago-puristeille, kaikissa rungoissa oli silloin vielä ITA-keskiö ja perinteinen ohjainlaakeri.

    Tässä vielä oma 2007 Extreme Power, onkohan alkuperäinen omistaja foorumilaisia?



  28. #6748
    Laitetaas vielä yksi vanhempi Colnago (k/v)ertauksen vuoksi.

    Rule #6 // Free your mind and your legs will follow.

  29. #6749
    Liittynyt
    02/2014
    Paikkakunta
    Oulu
    Viestit
    304
    Upeita italialaisia muillakin, mukava nähdä

    Mielenkiintoinen oli myös tuo mallivuosi info, minulla kun oli käsitys, että tämä on 2007 vuotinen. Kiitos tiedosta !


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Ahneella on kehno loppu.

  30. #6750
    Liittynyt
    09/2001
    Paikkakunta
    Turun lähellä...
    Viestit
    2.270
    Samaa sarjaa, vähän pienempi...

    *** teamvelocycling.fi /nonamesport.com / fat-bike.fi ***

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •