GiantElectrobikeHephaGarmin
Näyttää tulokset 1 - 30 / 3848

Aihe: Canyon Läskipyörät

Threaded View

Edellinen viesti Edellinen viesti   Seuraava viesti Seuraava viesti
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Blackborow Katso viesti
    Sitten on niitä joilla ei ole ollenkaan omaa näkemystä vaan komppailevat muita ja esittävät muiden mielipiteitä faktana.

Anyway tuollainen ilmiö voi hyvinkin olla olemassa, mutta kyseessä on asia, joka saattaa häiritä tietynlaiseen ohjaukseen tottunutta. Mitä minä Dudea pari kertaa olen kojottanut niin onhan se eloisan oloinen kampe, mutta joku voi kokea sen levottomuutena.
    On Dudella sen verran tullut ajettua että ainakin puolenkymmenet ketjut on pitänyt vaihtaa ja aika monenlaisilla pinnoilla on myös tullut käytyä. Muta ja savipaikat on tuttuja. Renkaina edessä ollut ainakin JJ4.8LS, isoKnard, Bud nastoilla ja ilman ja Bulldozer. Eikä ole kyllä minkäänlaista levottomuutta ole vielä vastaan tullut.

Sen verran jätän kuitenkin varausta kun muistelee että suossa ajelua en ole paljoakaan harrastanut, mitä nyt jonkun soisen polun pätkän verran, jotenka suossa ajaessa voi ollakin jossain tilanteessa levottomuutta. Pitäisi varmaan kokeilla, mutta jostain syystä suot ei vaan ole minun juttu.

Ja sekin on todettava että vaikka Dude jonkun verran tuttu onkin niin en minä sen ominaisuuksista mitään faktaa oikein voi sanoa. Joku todella taitava testikuski voisi löytää siitä vaikka mitä vikaa ja huonoja ominaisuuksia. Minä en vaan ole niitä huomannut.
    J.Kottenberg muokkasi tätä : 17.04.2017 at 19.11

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •