Vielä on talvea jäljellä
![]()
Vielä on talvea jäljellä
![]()
Petek:in kanssa taas lenkillä. Kiva katella hienoja lumikuvia, kun täälläpäin kaikki märkää ja pehmeätäja metsätiet ihan peilijäässä.
Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla
Ihan jees keli
![]()
Eilen oli kaakonkulmalla yksi parhaista läskiajeluistani tähän mennessä. Heti aamusta syöksyin ajamaan, aurinko paistoi ja hanki kantoi. Sopivasti möykkyisillä hakkuuaukoilla oli meloinen lysti ajaa kun kerrankin siellä pääsi etenemään kovaa.. Kova pinta, josta renkaan nappulat juuri menee läpi, tarjoaa muuten järkyttävän pidon ja alkoi pitkässäkin pyörässä olemaan keula kevyenä, vielä jäi tosin varaa.
Miten niin tyhmä kysymys??
Jokamiehen unelma, siis tuo sauna hyvällä paikalla järven rannassa...
Aika pehmeetä oli, mutta Iivaara on kyllä ihan ykkösmesta kesät talvet:
^ Komiaa mettää ja hyvä alamäki.
Napapiirin maisemissakin vielä oikeastaan täysi talvi ja metsäreitit loistavassa kunnossa. Siellä täällä paistepaikoissa jäätävän liukasta. Lumihanki kimaltaa komeissa väreissä, pieni kuvankäsittely tuo värit hyvin esiin.
![]()
Tässä olisi...
"uppee kuva liukkaan vihreän sammaleen peittämistä pitkosista 4000 kiinalaisen valaisemassa synkässä pimeässä metsässä klo 5.15"
...jollei imgur:n tyypit olis suuressa viisaudessaan päättäneet että mobiilikäyttäjien pitää käyttää appsiä. Pitäkää tunkkinne. Appsikiintiö täysi. Pitää etsiä uusi kuvapalvelu jos tuo tosiaan on noin...
Aamuinen yritys Napapiirin retkeilyalueen poluille veti vesiperän, sillä eilinen lämmin päivä ja lauha ja sateinenkin yö pehmittivät polut niin, etten uskaltanut ajaa kun lähimmälle laavulle.
![]()
Odotahan sie suosiolla niitä teräshankiaSit pääsee ihan minne vaa
Näitten lämpimien päivien jälkeen pitäs olla ku pakastuu vähä enemmän. Viikonloppu näyttäs lupaavalta
Itekki tos kävin vähä aamulenkkiä polkkaseen rautiojärvelle päin mutta polut upotti niin käännyin takasi
Fiilishän se on tämäkin, nimittäin hyvä fiilis, kesägummit litkuilla alle.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-Olen periaatteen mies. Mutta jos jokin periaate ei satu minua miellyttämään, olen valmis vaihtamaan sen.-
Samaa fiilistä, Dillet vaihdettu 4.8 Jumpojampoiksi, litkulla tietty...
Etelässä pääsee jo lähes kesäillan fiilikseen.
Tätä mahtavuutta ois nyt tarjolla aamulenkeiksi jos yöllä on ollu pakkasta.
![]()
Yöpakkaset saanut polut hyvään iskuun
Lähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla
Fatbike-elämän havaintoja osa X: sillä voi ajaa niin pahaan paikkaan että ei pääse kävelemällä pois. Ajoin suolle ja alkoi vastustaa ajaminen joten ajattelin taluttaa (sykkeiden matalalla pitämiseksi) loput. Jalkautuminen aiheutti kuoren läpi putoamisen polvea myöten. Pyörää upotti tuossa vaiheessa ehkä 10cm! Ajamalla piti tulla pois.onko tässä nyt otettava fätlenkeille vaihtosukat aina mukaan??? Onneksi oli koti lähellä...
Säärystimet ja 45 nortit on pitänyt jalat hyvin kuivana vaikka tullut pariin kertaan kahlailtua jäiden petettyä.
Parit fiilistelyt eiliseltä:
![]()
Fiilistellään nyt vielä toissapäivänkin reissua
![]()
Tulihan ne hankikelit tänne napapiirinkin maastoihin.
Olisipa etelässäkin...
Lähetetty minun SM-T585 laitteesta Tapatalkilla
Kovin on lumetonta. Jäätä siellä täällä. Mukava nelikymppinen ja bonuksena pyörän pesu. Kuraa nimittäin riittääajoseurana petek.
Lähetetty minun E5823 laitteesta Tapatalkilla
Talvi on muisto vain...
![]()
Turhaan mietin missä kunnossa reitit... Tuli kierrettyä kaikki lähisuot
![]()
Kirjanmerkit