^ Jakkara on Charge Knife
Knife on selkeästi kapeampi
[QUOTE=Plus;2652249]Knife on selkeästi kapeampi[/QUOTE
Kiitos. Pitänee hankkia Veitsi testaukseen Lusikan seuraksi.
Helpostihan nuo vaihtavat omistajaa tarvittaessa. Pojalla on
myöskin Spoon ja rouvalla Ladle.
"The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-
Tuli pyöräytetty suvikumit alle ja myös tankoon tuli uudet kädenpitimet.
![]()
Komia monstericross pöörä plussalla ✌😊
Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla
Tälläkin päässyt jo muutaman lenkin heittämään. Kakkoskiekot tulossa niin saa soratierenkaat myös alle tarvittaessa.
![]()
Planet X XLS cyclo 8.6kg (lisää kuvia)
![]()
crcm muokkasi tätä : 04.04.2017 at 17.30 Syy: täydennyss
The Adventures of the Solitary Cyclist with Laufey, Twostroke, Occam, PlanetX, Goldsprint, Gain & Fuji
Hieno tuo väritys ja kokonaisuus muutoinkin. Keltakylkirenkaat sopivat mainiosti.
Crcm:n XLS on kyllä hieno!
Lähetetty minun SM-J510FN laitteesta Tapatalkilla
Perus Focus Cayo AL 105 2016. Itse ajossa ei vielä testattu mutta piakkoin. Renkaat vaihdan toisiin, muut muutokset sitten kilometrien karttuessa tarpeen mukaan. Tärkeintä kuitenkin, että nyt on oikea koko...
![]()
Vaatii vähän viitseliäisyyttä, jos haluaa nähdä minun 4. pyöräni, jolla sanotaan olevan sielu.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10212639456559957&set=a.21276189086 58.130794.1191487639&type=3&theater
Talisker muokkasi tätä : 05.04.2017 at 10.35
^
404. That’s an error.
The requested URL was not found on this server. That’s all we know.
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
^ No niinpä näkyy olevan, eihän puusilmä huomannut, oli "piilossa" tuolla alla![]()
"The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-
Toi giantin tcr oli myös yksi vaihtoehto jos käytettynä olisi hyvä tullut vastaan. Tykkään "muodoista" paljon ja yleensä väritkin hyvät eri vuosimalleissa.
Lähetetty minun SM-A300FU laitteesta Tapatalkilla
Piti nyt 4kk omistuksen jälkeen käydä ensilenkki tuollakin veivaamassa, kun tuli tehtyä silleen tyhmästi, että XXL:n -25% päiviltä moinen varaston seinälle ilmestyi roikkumaan. Tankoa pitänee vähän kääntää, mutta muuten tuntui säädöt osuneen kerralla kohdalleen.
![]()
Kirjanmerkit