Lainaus Alkujaan tämän lähetti Isä nitro Katso viesti
Mistäs moinen kivijalka löytyi? Itse olin kovasti kiinnostunut näistä aikanaan, mutta kovin vähän löysin netistä käyttäjäkokemuksia ja vielä vähemmän myyjiä. Tosin luottotoimittajani Bike24 hylly näyttää juuri nyt positiivista saldoa. Vaihtoehtona siellä on muuten "transparent sidewalls". Kivahan sitä olisi litkuille vilkutella.

Tänä keväänä olen taas tehnyt tuttavuutta sepelin kanssa, ja muistikuvat ovat vertyneet: renkaat joilla ei ole ongelmia muina vuodenaikoina antautuvat heti kättelyssä sepelin kanssa tehden niin isoja reikiä, että ainakaan peruslitku ei suostu kunnolla paikkaamaan. Laitas Aakoo käyttäjäkokemuksia, jahka onnistut saamaan renkaat. Sepelit on tosin aika vähissä jo nyt...
Sellon pyörästä kävin hakemassa, Oli halvempi kuin tuolla Bike24:ssä. Omat oli tanwall mallia, onko se sitten sama kuin tuo transparent, kyllä ne vähän valoa vasten läpi kuulsi. En ole muuta kuin hypistelly vähän käsissä, yritän saada nyt viikonloppuna alle. Oli hiukka painavat eli 390g luvatun 370g sijasta, näytti kyllä aika fäteiltä maantierenkaiksi. Mittaan leveyden sitten kun saan vanteille.