Olen ostamassa ensimmäistä maastopyörääni ja päädyin kokeneempien avustuksella tutkailemaan dudea. Aikaisemmat pyöräilykokemukset ovat rajoittuneet maantiepyöräilyyn ja maastoajoni taasen polttomoottorikäyttöiseen enduroon.
Viikonloppu meni tämän viestiketjun läpilukemiseen ja nyt olen yrittänyt muutaman päivän etsiä käytettyjä ja kytätä outletin puolelta. Harmittavasti jäi messutarjouskin hyödyntämättä uuden suhteen, mutta uuden puoleen olen nyt kuitenkin kallistumassa.
- Kysyisinkin nyt kokeneemmilta, että onko nyt myynnissä olevassa DUDE CF 8.0:ssa oleva keskiölaakeri (SRAM GXP PRESSFIT) ja kampisarja ( RACE FACE AEFFECT DM, 11S) huolettomampi ja/tai helpommin huollettavissa kuin 2015 mallisessa ollut e13?
- Komponenttien nimet kun ei mulle kerro yhtään mitään niin mitä osia tässä 2017 vs 2015 & 2016 on huonompia tai erityisesti sellaisia jotka vaativat välittömiä päivityksiä?
- Tuohan nykyään on jo valmiiksi 1x11 eli sen puoleenkaan ei kait tarvi päivittää muuta kuin + takavaihtaja?
Renkaiden litkutus ehdottomasti ja sitten tarpeen tai mieltymysten mukaan jarrujen ja ehkä satulatolpan päivitys. Kesäksi ehkä vielä bluto hankintaan. Onko muuta mitä pitäisi "halvempien komponenttien" takia päivittää parempaan?
Kirjanmerkit