HephaGiantFillariElectrobike
Sivu 21 / 25 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 11 19 20 21 22 23 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 601 - 630 / 739

Aihe: Felt Double Double

  1. #601
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    101
    Kattelin että jos tuohon sais vaan 20mm holkit nii tulis luja ja satulan kulma pysyis oikeana. Tämä virallinen adapterihan tekee saman? http://www.chainreactioncycles.com/m...t/rp-prod13747

    Edit: mulla siis on tuo 180 to 203mm adapteri. En hoksannut tilatessa että pitää olla 160 to 203mm.

  2. #602
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    101
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti RadonJussi Katso viesti
    Kattelin että jos tuohon sais vaan 20mm holkit nii tulis luja ja satulan kulma pysyis oikeana. Tämä virallinen adapterihan tekee saman? http://www.chainreactioncycles.com/m...t/rp-prod13747

    Edit: mulla siis on tuo 180 to 203mm adapteri. En hoksannut tilatessa että pitää olla 160 to 203mm.
    Itse itselleni vastaten: kaksi 10mm spaceria,pari rikkaa ja pitempi pultti. Toimii ja saa kelvata siihen asti että saan hommattua oikean osan


    Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla

  3. #603
    Liittynyt
    04/2008
    Paikkakunta
    Kuopio
    Viestit
    105
    Oma DD10 saapui fun-cornerista kohtuulliseen hintaan ja ensimmäisen lenkin perusteella on sanottava että talvipyöräilyn ilo on löytynyt taas. Kerrassan huikean hilpeä vehje ja rakastuin fattiin heti ensimmäisellä polkaisulla.

  4. #604
    harmis Guest
    Kuis teillä on nuo keskiölaakerit kestänyt? Omasta DD10:stä näyttäisi että antautui ennen kuin ekat 300km tuli täyteen. Ihmekös tuo kun niinkin perusasia kuin vaseliini oli unohtunut asentajilta kokonaan ja lisäksi vedenpoistoreikä puuttuu.
    No kai se pitää fun cornerista koittaa kinuta uudet tilalle.

  5. #605
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    Porvoo
    Viestit
    100
    Millä tavalla tuo keskiölaakerin hajoaminen ilmenee? Huomaa kyllä? Alkaa rutisemaan, välystä?
    -Janne

  6. #606
    Reilusti yli 2tkm toiminut keskiö ilman mitään toimenpiteitä.

  7. #607
    harmis Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JJasco Katso viesti
    Millä tavalla tuo keskiölaakerin hajoaminen ilmenee? Huomaa kyllä? Alkaa rutisemaan, välystä?
    Ensin pikkuisen napsui, nyt napsuu vähän enemmän. Kun käytin kammet irti niin toisen puolen laakeri selvästi rahisee käsin pyöritellessä.

  8. #608
    harmis Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti harmis Katso viesti
    No kai se pitää fun cornerista koittaa kinuta uudet tilalle.
    Rainer fun cornerin asiakaspalvelusta laittoi uudet laakerit tulemaan. Peukimot sinne.
    Itse asiassa kun kasasin nuo vanhat vaseliinin kanssa takaisin niin äänikin vaimeni mutta tuskin tuo kovin pitkäikäinen laakeri tulee olemaan. Ajellaan nyt loppuun ja laitetaan sitten uutta tilalle kun laukeaa. Niin ja pitää muistaa viimeistään ennen uuden laakerin asennusta porata vedenpoistoreikä keskiömuhviin. Siellä oli aika paljon vettä vaikka noinkin vähän olen vasta ajanut ja pakkaskeleillä valtaosin.

  9. #609
    Moi. Onkos moni vaihdellut kiekkoja? Muflet 80mm tarjouksessa. Saako mitä hyötyä esim niistä. Tietysti tubless helpottaa.

  10. #610
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jupu72 Katso viesti
    Moi. Onkos moni vaihdellut kiekkoja? Muflet 80mm tarjouksessa. Saako mitä hyötyä esim niistä. Tietysti tubless helpottaa.
    Mihin hintaan lähtee mulefutit?

  11. #611

    Kiekot

    Posteineen 420e

  12. #612
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jupu72 Katso viesti
    Posteineen 420e
    Mistä?

  13. #613

  14. #614
    Liittynyt
    01/2014
    Paikkakunta
    Järvenpää
    Viestit
    332
    Edelliseen Felttiin (Felt DD30) vaihdoin orggiskiekkojen tilalle 65mm leveät Surlyt ja nyttemmin hetken mielenhäiriössä tilasin nykyiseen Felttiin (Felt DD10) Ican 65mm kehät. Omassa käytössä tykkään enemmän 65mm kehästä ja sitä kautta muuttuvasta renkaan profiilista (renkaasta tulee pyöreämpi ja vähemmän self steeraava, joskin sitten kantavuus pehmeillä alustoilla on huonompi).
    Hinnat ei tosin ole ihan yhtä kilpailukykyiset mitä noi tarjous-Mulefutit.

  15. #615
    Pystyykö noita laakereita (ohjaus ja keskiö) voitelemaan ilman purkamista, ja jos pystyy niin millä ja miten. käykö siihen hommaan esim. jokin tietty öljy joka valuisi laakerille.?.

  16. #616
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    101
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti DDx2 Katso viesti
    Pystyykö noita laakereita (ohjaus ja keskiö) voitelemaan ilman purkamista, ja jos pystyy niin millä ja miten. käykö siihen hommaan esim. jokin tietty öljy joka valuisi laakerille.?.
    Ei pysty. Laakereihin ei muutenkaan saa laittaa öljyä vaan hyvää vaseliinia. Öljy valuu pois ja pahimmillaan irrottaa loputkin vaseliinit samalla.

    Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla

  17. #617
    Liittynyt
    04/2012
    Paikkakunta
    Lappi
    Viestit
    222
    Kertokaas DD30 omistajat, että mikä satula 2017 mallissa tulee mukana? Syötteellä ajelin tuollaisella ja tuntui passelilta omalle persaukselle. Ilmeisesti WTB Vault race, mutta mikä leveys?

  18. #618
    Liittynyt
    04/2014
    Viestit
    481
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti äkssee Katso viesti
    Kertokaas DD30 omistajat, että mikä satula 2017 mallissa tulee mukana? Syötteellä ajelin tuollaisella ja tuntui passelilta omalle persaukselle. Ilmeisesti WTB Vault race, mutta mikä leveys?
    135mm

  19. #619
    Liittynyt
    04/2012
    Paikkakunta
    Lappi
    Viestit
    222
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti bee Katso viesti
    135mm
    Kiitos tiedosta!

  20. #620
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    101
    Vihdoin tuli oikia palikka crc:ltä eka lähettivät väärän.
    Mittakellolla ja jakoavaimella sai levynki suoraan joka oli uutena ja kiero 180mm levy siirtyi edestä taakse ja eessä ollut mountti kävi suoraan siihen.

  21. #621
    harmis Guest
    Kokeilinpa viimeinki tuota tubelesointia omaan DD10:n etupyörään. Sain renkaan pitämään ja päivän koeajolenkilläkin ilmat pysyi sisäpuolella. Mutta persiilleen se meni silti. Ensinnäkin 24" halkaistu sisuri on liian iso. Hankala saada pysymään paikallaan asennuksen aikana. Kannattaa koittaa 20" sisurilla. Kiekko ja originaali 4,0" JJ ovat eri paria. Rengas on liian väljä kehälle, vähän kuin S koon mies laittaisi L koon housut jalkaan. Tämän vuoksi renkaan nosto on erittäin haastava homma jopa kompuralla ja lisäksi tämä aiheuttaa sen että rengas ei asetu tasaisesti, joten ajaessa pompottaa ikävästi. Alle 1 barin paineilla kumi lentää jo helv....tiin kiekolta. Kumi oli uutenakin todella väljä kun sen sisurin kanssa asensin. Luulen että näillä "mikä lie nimetön valmistaja" kiekoilla on niin suuret toleranssit valmistuksessa että on sen takia väljä. Ei ole kyllä minkäänlaista luottoa tuohon patenttiin vaan täytyy alkaa miettiä jotain muuta...

  22. #622
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    101
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti harmis Katso viesti
    Kokeilinpa viimeinki tuota tubelesointia omaan DD10:n etupyörään. Sain renkaan pitämään ja päivän koeajolenkilläkin ilmat pysyi sisäpuolella. Mutta persiilleen se meni silti. Ensinnäkin 24" halkaistu sisuri on liian iso. Hankala saada pysymään paikallaan asennuksen aikana. Kannattaa koittaa 20" sisurilla. Kiekko ja originaali 4,0" JJ ovat eri paria. Rengas on liian väljä kehälle, vähän kuin S koon mies laittaisi L koon housut jalkaan. Tämän vuoksi renkaan nosto on erittäin haastava homma jopa kompuralla ja lisäksi tämä aiheuttaa sen että rengas ei asetu tasaisesti, joten ajaessa pompottaa ikävästi. Alle 1 barin paineilla kumi lentää jo helv....tiin kiekolta. Kumi oli uutenakin todella väljä kun sen sisurin kanssa asensin. Luulen että näillä "mikä lie nimetön valmistaja" kiekoilla on niin suuret toleranssit valmistuksessa että on sen takia väljä. Ei ole kyllä minkäänlaista luottoa tuohon patenttiin vaan täytyy alkaa miettiä jotain muuta...
    No jo on perkele. Mää nostin kesällä käsipumpulla 4" JJ LS:t vanteille telttapatjaa apuna käyttäen. Käytin 2,5bar paineet, ravistelin ja vähän ajelin ja laitoin yöksi varastoon ja seuraavana päivänä normi paineet (0,4bar) ja lenkille.
    Hyvin pelas niin kauan että meni rengas kylestä puhki.
    Mulla on edelleen käytössä samat 20" sisurit.
    Nykyiset käärmeen nahat on kyllä enemmän tubeless-hommiin sopivat. Nousee helpommin vanteelle ja on jämäkämmät. Onko kympissä muuten samat kiekot ku 30?

  23. #623
    harmis Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti RadonJussi Katso viesti
    Onko kympissä muuten samat kiekot ku 30?
    En oo varma että mun mielestä on.
    Ootko vetänyt sisurin reunojen yli vai leikannu niin että jää uraan?

  24. #624
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    101
    Reunojen yli ois hyvä tulla. Ei tuu muuten välttämättä tiivis. tollai se mulla silloin asettu. Oli aika justiin tuo leveys ettei ois haitannu vaikka ois ollu leveämpi mut pelaa kuitenki eikä tarvinu leikata ylimääräisiä.

  25. #625
    Liittynyt
    07/2006
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    629
    Hey mites DD30ssä muuten toi mattapinta kestää, kuluuko maali helposti ja tuleeko naarmuja kuinka nopeasti yms.?
    https://www.facebook.com/groups/110730039321174/ <- PK-seudun vapaamieliset pyöräilijät, joini mukaan!

  26. #626
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    101
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti yannara Katso viesti
    Hey mites DD30ssä muuten toi mattapinta kestää, kuluuko maali helposti ja tuleeko naarmuja kuinka nopeasti yms.?
    Itellä ei oo ainakaan tullut muita jälkiä ku mitä huolimattomasta käsittelystä nyt on jotaki jälkiä maalipinnassa. Mulla tuo on kyllä täys maastopyörä että siinä saakin olla jälkiä kuha pelaa.

  27. #627
    Tulee siihen pintaan joskus tietty jälkiä mutta en ole huomannut oleellisesti heikompaa kestoa kuin muissakaan pyörissäni.
    Trek Rail | Camino Al | Taiga | Team Tuska

  28. #628
    Liittynyt
    11/2015
    Paikkakunta
    Joensuu
    Viestit
    124
    Mitä kautta olette saaneet tuohon 2015 dd30:seen parempaa vapaaratasta.? Bikeshop korvaisi, mutta maahantuojan yhteyshenkilöä ei ole saanut kiinni sähköpostillakaan pariin viikkoon..

    Sitten asiaan. Hommasin tämän dd30:sen sopivan rungon ja fiksujen osien takia kun sattui sopivasti vastaan, mutta se ei ole auennut että mikä tässä voi painaa näin paljon? Tietysti se on kaiken summa, mutta kun ero on tuohon mun toiseen alumiinirunkoiseen fättiin kuitenkin 2kg ja kummassakin painavat kiekot nykymittapuun mukaan ja samat renkaat alla. Keulojen paino ero on ykkös satoja grammoja, että voiko tämän runko olla niin paksua tavaraa.. osaako kukaan kertoa? Ajossa vaan tuntuu tietynlaisena kömpelyytenä aika rajusti tämä ero..

  29. #629
    Liittynyt
    05/2012
    Paikkakunta
    Rovaniemi
    Viestit
    101
    Tuo oma painaa vakiona 14kg nii ei kai se paljoa oo? Kaverin canyon dude hiilikuiturungolla ja 2300e hintalapulla painaa 12kg. 500e per kilo

    Lähetetty minun SM-G930F laitteesta Tapatalkilla

  30. #630
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti .Vaeltaja. Katso viesti
    Mitä kautta olette saaneet tuohon 2015 dd30:seen parempaa vapaaratasta.? Bikeshop korvaisi, mutta maahantuojan yhteyshenkilöä ei ole saanut kiinni sähköpostillakaan pariin viikkoon..

    Sitten asiaan. Hommasin tämän dd30:sen sopivan rungon ja fiksujen osien takia kun sattui sopivasti vastaan, mutta se ei ole auennut että mikä tässä voi painaa näin paljon? Tietysti se on kaiken summa, mutta kun ero on tuohon mun toiseen alumiinirunkoiseen fättiin kuitenkin 2kg ja kummassakin painavat kiekot nykymittapuun mukaan ja samat renkaat alla. Keulojen paino ero on ykkös satoja grammoja, että voiko tämän runko olla niin paksua tavaraa.. osaako kukaan kertoa? Ajossa vaan tuntuu tietynlaisena kömpelyytenä aika rajusti tämä ero..
    Suoraan maahantuojalta olen hommannut.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •