Pimpasin pojan X-Caliber =)
![]()
Pimpasin pojan X-Caliber =)
![]()
Mega 290 Race XL
![]()
^Hieno, oli itelläkin liipasimen alla mutta päädyin ostamaan kivijalasta pöörän.. Kerrohan ensikokemuksia, onko junamainen menijä?
^ Jätit kuitenkin sen pizzalautaseksikin joskus haukutun pyöreän muoviläpyskän takapakan ja pinnojen väliin? No, onhan siitä niin sattuessa hyötynsä eikä normaalisti nimeksikään haittaa, esteettinen epäkohta poislukien - ja olen minä sellaisen parinkin minua kovemman kuskin pyörässä nähnyt.
Muuten: kuvakulma tässä uudemmassa kuvassa aiheuttaa sen että satulan ja ohjaustangon välinen droppi vaikuttaa *pienentyneen* aikaisemmasta. Samoin spaceritorni *näyttää* entistäkin korkeammalta. Mutta pääasiahan on tietysti että pyörä sopii omalle kropalle, omaan ajoasentoon ja omaan käyttöön - ja että se näyttää *omaan silmään* hyvälle!
Eihän kellään VOMPilla pitsalautasta pyörässä ole.
Itse myös heittäisin tuolla dork discillä vesilintua muuten niin hienoa pyörää pilaamasta.![]()
Oli komia keli tänään.
![]()
zander muokkasi tätä : 26.02.2017 at 23.01
Rule #6 // Free your mind and your legs will follow.
Tommonen kotiutui tänään.
![]()
Trek Slash 29 9.8 2017 Saintin jarruilla, Race Face Sixc kuitutangolla + pari muuta pientä muutosta.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Kalasatamassa tiedetään mistä naruista kannattaa vetää. Naruvedon lopputulos haettu tänään kotiin. Seuraavaksi ohjelmassa satulan vaihto ja kumien litkutus.
![]()
Sotanorsu666 muokkasi tätä : 04.03.2017 at 18.14
No nyt on kaksi viimeistä pyörää varsinaisia namuja![]()
*** teamvelocycling.fi /nonamesport.com / fat-bike.fi ***
^ ooh! Uus mukluk? Lisää kuvia!
Lähetetty minun EVA-L09 laitteesta Tapatalkilla
^Hei, melkein kuin minun! Punaista terästä ja naurettavan iso eturatas. Laitetaas siis Surly-projekti tännekin.
![]()
Ja mulle riittää pelkät kilometrit, nekin kilometrin tarkkuudella.
Tuli talven aikana rakennettua xc-kisapeli kesää odottamaan. Saisi jo lumet sulaa poluilta...
![]()
Paikalliset polut eivät ole tällä hetkellä sellaisessa kunnossa, että siellä nakkipyörällä pystyisi ajamaan.
Paikasta toiseen pääsee toki teitäkin pitkin, vaikka se tylsempää onkin, joten piti käydä fillarin ulkoilutus lenkillä.
![]()
Joutui laittaan ihan puuhun nojaamaan, kun ei ollut taikuria käytettävissä.
Vakio Dudea ei ole jäljellä kuin runko, keula, satulatolpan kiristin, akselit ja kiekot.
Voimansiirto: Sram GX ja Absolute Black
Kammet ja keskiölaakeri: Race Face
Jarrut: Formula R1 Racing Carbon & Ashima levyt
Putkiosat: Easton ja KCNC
Satula: r2-Biken Carbon "Ergo"
Renkaat: Jumbo Jim 4.4" LS
Paino: 11,65kg ilman polkimia
^ ihan jees paino, palioko on ajokunnossa??
Kirjanmerkit