Saat toki träckin. Laita mailia: latre piste nurminen at gmail piste com
Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
Saat toki träckin. Laita mailia: latre piste nurminen at gmail piste com
Onko karttalinkkiä tuohon nuotiokallioon, mulle on jäänyt paitsi tuo paikka.
Nuotiokallio: https://asiointi.maanmittauslaitos.f...22%3A100%7D%5D
Elikkäs vanha tuttu GC37HZ4 Hengähdä hetkeksi
Tuo nimikyltti on aika tuore
Polut on taas kadonneet, pitää käyttää invapyörää että sais vähän latua auki.
![]()
Mikä möykky tossa on keskiön seudulla? jotain sähköapua vai optinen harha?
Jaguar Mummopyörä vm.1950
Pole Taiga SnowTrail
Joku semmonen invaversio. Helpottaa pikkasen tuota polun aukomista. Eipä tuolla pariin päivään ole näkynyt kuin omat ja jonkun koiranulkoiluttajan jäljet.
Hapottavat kelit oli, mutta eteenpäin sentään pääsi Trekeillä ilman sähköjäkin.
![]()
Toista kertaa Sipoon erämaamaisemissa ja hauskaa oli jälleen. Keli oli kaunis ja polkulihaksia vaativa. Kiitos.
![]()
Havaintoa Knutersintien itäpuolesta?
Lumia oli vielä jonkin verran
![]()
Pohjois puolella pääpolut ajettavissa, muualla fätillä pääsee mutta kaverilla oli nakkikumeilla haastavaa.
Kyllä täällä idän puolella ajaa. Tosin Storlid-Fisujärvi väli on aika kehno. Kääntöpaikalta ei lähde polkua vaan pitää kihnuttaa soratietä jonkun matkaa. Järven luona luontopolku on hyvä baana.
Tämä tuli vastaan Fisujärven polulla. Muokkaavat reitin ympyrälenkiksi. Uutta polkua, merkkiä ja pikku silta valmiina.
Porukkaa oli paljon liikkeellä. Bongasin myös kotarin, moottorikelkan ja Mönkkärin jälkiä. Otaksun että viimeinen oli viranomaisasialla. Prätkä tuskin oli.
http://www.sports-tracker.com/workou...5b9b22b74250b5
Onkohan tästä uuden reitin linjauksesta jossain tietoa? Avataanko reitti juurikin siitä yhden talon alapuolelta uudelleen auki knuttersin tien p-paikalle, josta on ollut ketjussa aiemminkin puhetta?
https://asiointi.maanmittauslaitos.f...22%3A100%7D%5D
Suunnilleen tosta etelään soratielle. Olin kyllä aina ihmetellyt sitä ettei toi merkattu pätkä ollut ympyrä.
Tänään oli ainakin pohjoiskorvessa polut tosi hyvässä kunnossa.
Toisaalta hankikantokin alkaa olemaan erinomainen niin ei niistä poluistakaan niin väliä.
Huomenna aamupäivällä taitaa olla viimeiset hyvät (kovat) lumipolkukelit kun säätiedotuksia katsoo. Tänäänkin muuttui jo melko pehmeäksi iltapäivää kohden.
Ensi viikon jälkeen lunta ei vissiin enää juuri tuollakaan ole?
Edelleenkin hyvässä kunnossa korven polut:
![]()
Mikähän mahtaa olla Sipoonkorven tilanne huomenna aprillipäivänä? Perhe käski kohteliaasti menemään mettään, jotta saavat valmistella synttäreitä. Totta puhuen, kävin eilisehtoolla Mätäkiven metsissä huomatakseni nastarenkaiden tarpeellisuuden. Ajelin siellä, missä yleensäkin ja niinpä tampatut reitit mukaan lukien latupohjat olivat noin 73% jäässä, välillä jopa peilikirkkaalla sellaasella. Eli kehtaako korpeen lähteä nastat alla vai nauravatko harakatkin?
Kävin pohjoiskorvessa tiistaina yrittämässä nastattomilla renkailla ajamista, ja jouduin kääntymään takaisin. Nyt taisi olla talven liukkaimmat kelit kun polut oli vesijäässä ja ympäristö sitten joko kuraa tai lunta.
Tuskin se paljoa on siitä muuttunut.
Tattis. Sinne sitten niillä.
Mä laitoin just nastat takaisin alle. Lanbohon ja siitä pohjoseen
Tulihan ajeltua. Viirilänsuo oli ajettavissa ja ruuhkaton
Täysi talvihan siellä oli tänään. Taisin ajella noiden jälkien jälkeen.
Onkos kukaan käynyt lähipäivinä korvessa, joko siellä kesärenkailla pärjäisi?
Kävin eilen ja kerran menin yhdessä alamäessä liukkauden takia turvalleen.
Ajoin pohjoisesta Nuotiokalliolle ja takaisin.
Niin, oli siellä vielä kyllä jäätäkin.
Oukkei.
Täytyy odotella pääsiäiseen, eiköhän siihen mennessä sitten ala jäät olemaan vähissä.
Kirjanmerkit