GiantGarminElectrobike
Sivu 67 / 195 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 17 57 65 66 67 68 69 77 117 167 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.981 - 2.010 / 5842

Aihe: Mikä se tänään sut hyvälle tuulelle sai?

Odottelen vielä tapahtuvaksi.

Pätkäpaastokokeilu.

"Intermittent fasting" saattaa olla jo vanha juttu, mutta en ole aikaisemmin siihen tarttunut tai viitsinyt ruveta. Ajattelin että mulle voisi sopia parhaiten 24 tunnin paasto ja nyt on menty eilisestä kello kolmesta ilta- ja aamukahvimukillisen voimin. Eilen illalla tein reilun kahden tunnin kevyen ulkoilun, 30 s juoksua ja 30 s kävelyä kunnes aika tuli täyteen (ja vähän juoksulihasjumppaa siihen päälle). So far so good eli vallalla on hyvä tuuli jonka saa aikaan se että vihdoin tekee jotain mitä on pitempään ajatellut joskus tekevänsä.

Pisimmät tunnit lienevät edessä - vaikkei mitään epämukavia tuntemuksia eikä edes pahempaa näläntunnetta ole ollutkaan - ja ennen paaston päättymistä olisi tarkoitus tehdä tunnin verran tuota 30/30-ulkoilua. Mutta siinäkin on odotettavissa hyvää tuulta (eli uskon vielä tänäänkin nauttivani siitä positiivisesta yllättyneisyyden tunteesta joka sai minut eilisellä lenkillä melkein nauramaan ääneen: Sarva Xerojen pito jäisillä ulkoiluteillä oli miltei uskomaton, etenkin edellisiin ikivanhoihin nastalenkkareihin verrattuna.)

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Odottelen vielä tapahtuvaksi.
    Mä saan odotella aika pitkään, mutta torstaina viimeistään! alkaa vapaat eikä tarvitte jännittää. Luntakin luvassa.
    Aamulla nauratti Fingerpori, joku onneton urheilija "tippui kisakoneesta" kuitenkin vasta viime metreillä niin ei pahasti käyny.

Tänään joogailtiin pitkästä aikaa. Hyvä fiilis
    http://laihalaskifillaristi.blogspot.com/

Venezuelan Solanon MM-hiihto.
    *

La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie

Nyt meni kahvit seinille...
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jouko_T Katso viesti
    ......Se oli Riipinen Miina.
    - vaikka kaikkeen on syynsä niin yleistäminen on aina vaarallista -

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ilmora Katso viesti
    Venezuelan Solanon MM-hiihto.
    Samaa nauroin ääneen

Vuodenvaihteessa käyttöön otettu ajotietokone ilmoitti tänään treenin jälkeen uudesta ennätyksestä nousumetreissä: 6 metriä.
    Rule #1: Obey The Rules

Poljitko trainerilla?

Perjantai ja viikonlopun positiivinen sääennuste.

Schwalbe Marathon Almotion (38c). Ero kauppakasseilussa Plussiin suorastaan valtava, Schwalben pojat ovat keksineet miten matkarenkaalla saa hymyn nousemaan vanhankin huulille.
    Totta joka sana!

Laskiaispullan syönti

Hiihtoloma, joka alkoi nyt
    Polje vaan poika, ketjua kyllä riittää...

Kolopesijöiden avustaminen tehometsätalouden aikakaudella:

http://www.kaleva.fi/uutiset/talous/...loista/752691/
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Lainaus Alkujaan tämän lähetti KetjutOn Katso viesti
    Poljitko trainerilla?

Perjantai ja viikonlopun positiivinen sääennuste.
    Joo. Aiempi ennätys (4 m) ylittyi selvästi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti usko juntunen Katso viesti
    ... Tietää jatkuvuutta talvisille harrastuksille.
    Lisää puhdasta valkoista lunta

Eilinen lenkille lähtö: ensin piti palata kun huomasin hissin peilistä että kypärä oli unohtunut, sitten muistin että juomapullot jäivät keittiön pöydälle ja pyörään tartuttuani totesin että ladattavana ollut Garmin piti sekin vielä hakea.

Ja eilisellä lenkillä sankka maiseman hävittänyt lumipyry. Tai oikeammin sen jälkeinen kirkas auringonpaiste, sininen taivas ja vitivalkoinen lumi jossa enimmilläänkin näkyi vain yhdet renkaanjäljet.

Se, että asiantuntijat ennustavat lumitilanteen edelleenkin paranevan tulevina vuosina: etelä-Suomen talvet tulevat olemaan lähes lumettomia.

Appivanhemmat toivat 7 mottia kuivaa koivuhalkoa meille. Hyötyliikuntaa edessä, että tuo määrä on klapeina.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kervelo Katso viesti
    Se, että asiantuntijat ennustavat lumitilanteen edelleenkin paranevan tulevina vuosina: etelä-Suomen talvet tulevat olemaan lähes lumettomia.
    Mukava uutinen Kunpa lämpötilatkin pysyttelisivät vielä plussan puolella läpi "talven".
    www.club15k.com/SR

tempokisu Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti kervelo Katso viesti
    No näin siinä tulee käymään; onneksi talvikuvaprojektit on otettu ehkä yksi tulee vielä ja sitä varten on lunta jemmassa. Meinaan pyöräillä jatkossa enempi niin ei sitä lunta sitten kaipaile.

* Lenkki tuli ajettua, se on aina henkisen kultamitalin aihe.
    * 3 pupua
    * Painonhallinnassa on onnistuttu vaikka yleensä vasta kesällä kilot alkaa sulaa pois.
    * Uusi ilmestynyt nukke ( tehty 150, joka myös retail-price) myyvät pirun kalliilla noin 400-500 dollaria - ja minä en yhtään tykkää koko nukesta. Lommoposket, pienet silmät ja korkee otsa ja musta mekko jossa irtokukkasia( kun en tykkää kukkasista). Hyvä että minulla on hivenen erilainen maku, mun suosikkia saa yleensä alle satasella

Jopotuinen Guest
    Takaisin omalla kustannuspaikalla 6 vko etäputken jälkeen

Ei tänään, mutta viikonloppuna, minä mieleni niin iloiseksi sain, kun olin koiran kanssa ulkona ja pyöräilijä ohitti meidät kelvillä. Kerrankin kaikki meni ns putkeen:
    1. minä itse: en ollut kännykällä ja muutenkin hereillä, että huomasin, että takaapäin oli lähestymässä pyörä
    2. koira, joka touhutessaan hajujen perässä päätti juuri vaihtaa kelvin poikki sen toiseen laitaan, mutta totteli, kun toppuutin sen ja käskin reunaan
    3. pyöräilijä, joka kiitti performanssistamme käden heilautuksella

Oivallinen resepti Näpäytys uusavuttomille tai totaalinen
    kyllästyminen ylitarjontaan?

http://www.kotikokki.net/reseptit/na...297.1409124142
    "The World is full of Kings and Queens, who blind your eyes and steal your dreams. It's Heaven and Hell" -RJD-

Viikonlopun satoa: olin henkisesti varautunut piiiitkään kevääseen nuoremman kersan kanssa fillaroinnin opettelemisen tiimoilta. Apupyöriä ja silleen. Lauantaina otti mökkinaapurin kakrun apupyörättömän fillarin ja...no, lähti ajamaan. Koskaan ei ole aiemmin kokeillut ja osasi laakista, jopa jarrutus oli hallussa. Tämän nuoremman kanssa taktiikka on ollut potkupyörä kapeilla ja isoilla renkailla pienestä pitäen, ajatuksena helpottaa sitten fillaroinnin aloittamista...myönnetään että näin hyviä tuloksia en osannut odottaa. Jarrun käyttöä opeteltu käsijarrullisella potkulaudalla tässä talven aikana.
    "Haluutsä tän heti vai tehdäänkö tietokoneella?"

tempokisu Guest

Nauraa ihanaa!

No olo oli ihan kamala, jännittämisesta masu kipeä ja uhkaava migreeni.

Mutta kotona odotti ihania paketteja! Pupulaukku, nuken pää ja asuja, ja..

deRochefort- dvd, ja sen ukkelin kuva on kannessa siinä etualalla, siis ihanaa, oon nyt tosi iloinen ja onnellinen ( naurua) ja olo parani heti huomattavasti ( tosin joutui ottaan migreenilääkkeen)
    Näistä pienistäkin iloisista asioista kansii olla miljoonailoinen

3 pistettä sarjakakkoselta. Hyvä Ipa!

tempokisu Guest
    Haa. Ilmestyi uusia nukkeja 5 kappaletta. En tykkää, ja varsinkin kun kaikilla mustat asut ( maailman vaikeimmat kuvata). Kommentoin palstalle että oon niin iloinen tästä värikkäästä kokoelmasta.
    Mun Visakortti kiittää.
    Nauratti myös klubikirjeen aloitus "the internet has been on fire..." niin varmaan onkin näitten nukkeitten takia.

Lisäys: sain ostettua vielä yhden "Herkun" ( nukke) tämä onkin jo numero 38.
    tempokisu muokkasi tätä : 03.03.2017 at 08.25

Mustarastas liverteli tänä vuonna ensimmäistä kertaa, kun menin aamulla hakemaan lehteä postilaatikosta. Hienosti lauleli.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tempokisu Katso viesti
    Lisäys: sain ostettua vielä yhden "Herkun" ( nukke) tämä onkin jo numero 38.
    Mikä idea ostaa (ilmeisesti samaa?) mallia 38 kpl? Ymmärtäisin jos jokainen olisi vaikka saman valmistajan eri malli mutta jotta saman valmistajan(?) samaa mallia 38kpl? Mikä hyöty? Mikä idea? Jos on 38 vaatekertaa niin pitääkö sit olla 38 nukkeakin jotta jokaiselle saa puettua eri vaatteet? Eikö vaatteita voisi vaihtaa välillä jotta jokaiselle kalsarille ei tarviis olla uutta kroppaa ympärille?

Tempokisu on kahdessa asiassa ainakin paras: paras vuosisaavutus ajokilsoissa ja paras nukkekokoelma.

tempokisu Guest

Nauraa Herkkuja

Lainaus Alkujaan tämän lähetti VesaP Katso viesti
    Mikä idea ostaa (ilmeisesti samaa?) mallia 38 kpl? Ymmärtäisin jos jokainen olisi vaikka saman valmistajan eri malli mutta jotta saman valmistajan(?) samaa mallia 38kpl? Mikä hyöty? Mikä idea? Jos on 38 vaatekertaa niin pitääkö sit olla 38 nukkeakin jotta jokaiselle saa puettua eri vaatteet? Eikö vaatteita voisi vaihtaa välillä jotta jokaiselle kalsarille ei tarviis olla uutta kroppaa ympärille?

Tempokisu on kahdessa asiassa ainakin paras: paras vuosisaavutus ajokilsoissa ja paras nukkekokoelma.
    No, mulla on aika paljon samaa nukkemallia muistakin, mutta niillä on erilaiset asut. Ja sitten eri nukkeja samassa asussa; Sailor Girlsseillä on kaikilla sama sailoriasu. Ferrariryhmäläisillä on Ferrarihaalarit.
    Tämä "Herkku" on mun ehdoton suosikkini, kaikilla Herkuilla on erilaiset vaatteet. Ja nyt on ideaa kyllä näille kahdelle kun tulossa, toisesta tulee Red Arrow ja toisesta Forest Warrior.

Tässä kummiskii muutamat Herkut, Red Riding Hood ja Sailor Girls-ryhmän kapteeni, myös tuo mun avattareni on Herkku eli Viking Line:

Ja kiitos; omasta mielestäni nukkekokoelmani on tosi upea, tosin olen aika perfektionistisesti näitä laitellut ja hankkinut juurikin erilaisia asuja ja tarvikkeita. Ja toi ulkokuvaus-juttu on se mun juttuni.
    Kilsoja vuodessa -ennätys tuntuu tänä päivänä ihan mahdottomalta, mutta tosi hyvä että tuli ajettua.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •